Loading...
nl

mijn foto

hellentjuhh
hellentjuhh nov 8 '06
Wil iemand proberen mijn foto te lezen ?
Ik ben benieuwd...

Liefs hellen

http://i58.photobucket.com/albums/g278/hellentjuhh/x1pPHu2K6HCG6qHWD3l92GQAn_MPu2BcbtX.jpg
Delen:
Thomas A
Thomas A nov 9 '06
Lieve Hellentje

Ik schrijf nu niet de leukste dingen, wel dingen die jou verder zullen helpen en die je bescherming geven.

Boosheid/haat

Vergeving

twijfel

kracht

jeZelf serieus nemen

laat jeZelf zien

Boosheid; Eigenlijk ben je keiboos en je kunt gevoelens van echte haat hebben. Bedenk echter dat die gevoelens die jij jegens anderen voelt ontstaan zijn door wat er zich eerder in je leven heeft afgespeeld. Ons ego - zo werkt het nu eenmaal - sleept ze telkens naar nieuwe situaties die je tegenkomt totdat de les geleerd is.
Jouw boosheid is soms haat en soms verdriet. Pas op met boosheid en haat omdat je zelf degene bent die er onder lijd, klinkt misschien gek, maar dit leer je pas echt be-grijpen zodra je boosheid en haat loslaat. Dan komt ook de echte liefde in je leven.

Denk jij dat jij hen kan vergeven die jou niet hebben gezien; je opvoeders en anderen die jij in je jonge jaren om je heen had; zelfs zij die jou echt pijn hebben gedaan?
Misschien nu nog niet en moet er eerst nog wat anders gebeuren, maar jouw vrijheid hangt of staat op jouw innerlijke vrijheid wil je een echt en blij gelukkig mens kunnen zijn.
Je bent jong lieve Hellentje geef jezelf tijd, sterk ben je genoeg al denk je soms van niet. Nee nu even niet verwarren met luiheid, want dat ken je ook.

Over twijfel wordt vaak heel erg laagdunkend gedaan, toch leren twijfelaars het meest in hun leven doordat ze kwesties en situaties veel beter bekijken. Dit is waarheid als een koe. Jij twijfelt tussen boosheid en inzicht over wat zich in je leven afspeelde. Je twijfelt of je het allemaal wel goed ziet en het goed is zoals je het doet. Maar jouw waarde in dit leven is jouw waarde en weg; zelfs uiteindelijk het belangrijkste.

Je bent een sterke persoonlijkheid, echt heel krachtig. Als jij je krachten bundelt en ergens voor gaat krijg jij ook echt voor elkaar wat jij wilt. Hier kun je goed gebruik van maken in allerlei situaties en omstandigheden.
Je kracht en energie wordt lang niet altijd ten positieve aangewend, maar dan kan ook nog niet. Je zit nog met een negatieve last die ik hierboven beschreef.

Dat anderen jou niet serieus namen/nemen hoeft nog niks te zeggen over dat jij jeZelf niet serieus nemen moet. JIJ BENT BELANGRIJK HELLEN, EN GOED ZOALS JE BENT. Laat jezelf niet meer gebruiken, ga maar eens wat meer om jezelf geven, ga meer dingen doen die jij zelf leuk vind, dan maar af en toe alleen. Liefde komt voor ons mensen na de vergeving en dat werkt echt zo, als wij zelf weer liefde kunnen genereren!!!!!!!

Als ik schrijf, “laat jeZelf zien” bedoel ik in dit geval eigenlijk dat je zegt,”je hebt me pijn gedaan doordat!..!.” Je zult zien dat jouw omgeving meer rekening met je gaat houden. Laat de anderen weten wat voor jou belangrijk is, kalm en liefdevol. Het effect zal gigantisch zijn.

Fantastisch aan jou is je grote rechtvaardigheidsgevoel; het zal je door de moeilijkste situaties helpen.

Met respect en liefde

Thomas
hellentjuhh
hellentjuhh nov 9 '06
Ik zit hier te trillen door jou lezing ..
Het klopt allemaal zoow erg ..
Mensen die me pijn hebben gedaan kan ik nog niet vergeven ..
Ja. ik zit met mezelf in de knoop ..
Ik denk zal een vrolijke foto neerplaatsen kijken of ze toch die dingen kunnen zien ..
En wat blijkt het is echt allemaal waar wat jij dr neerzet ...

Dank je wel hiervoor ...

liefs hellen
Thomas A
Thomas A nov 9 '06
Als jij het gevoel hebt dat ik iets voor je kan betekenen, dan schrijf je verhaal.........

Bedenk hoe goed het zijn kan het ook met anderen te delen, maar mag ook via pb. Kijk maar.

liefs en een superfijne dag Hellen

Thomas
hellentjuhh
hellentjuhh nov 10 '06
denk je dat alles goed zal komen ?
Denk je dat mijn grootste wens ooit uitkomt ?
Dank je wel voor je lieve bericht ...

liefs hellen
Thomas A
Thomas A nov 10 '06
goeiemorgen Hellen

ja denk wel dat het goedkomt, denk wel dat je misschien iemand in vertrouwen moet gaan nemen. Zelf heb ik het idee dat dit nog niet echt gebeurd is.

wens? Dat weet ik niet, ligt natuurlijk ook een beetje aan je wens. Wil je het delen?, je wens dus?

Liefs

Thomas
hellentjuhh
hellentjuhh nov 10 '06
ja ....onze wens is nu al 6 en half jaar oud ..
Wij willen graag een kindje ..
We hebben vorige jaar de eerste ivf poging gedaan en die is mislukt ..De problemen om het niet zwanger worden liggen aan mij ..Ik heb een sort pco syndroom ..Ik maak soms wel eitjes aan uit mezelf en soms weer niet ..
Nu mogen we nog 2 pogingen doen maar daar wil ik mee beginnen waneer ik weer echt kan zeggen Ja ik kan de hele wereld aan ...
Dit doet zo vreselijk pijn om misschien te weten dat ik nooit deze grote wens van ons kan verwerkelijken ..
OOk doet het me zeer omdat ik toen ik 14 was een abortus heb moeten doen ..
Dus toen raakte ik zwanger door de pil heen ongewenst ..
En ja als kind van 14 heb je niks te vertellen ..
Ik leef iedere dag met schuld en verwijt me van alles ..

Dus zal ik ooit mama worden ?

liefs hellen

p.s ik vind je echt een schat :)
Acheliah
Acheliah nov 10 '06
Meisje toch Ik wens je heel heel veel kracht en liefde en ik zal hopen dat je wens spontaan uit zal komen. Heel veel sterkte. Ja eigenlijkj is het allemaal best oneerlijk ik heb er 6 en een ander heeft niets. Ik hoop dat het snel gaat lukken.

Dieneke en Esmée
Thomas A
Thomas A nov 10 '06
Hoi Hellen

Je schrijft; "Ik leef iedere dag met schuld en verwijt me van alles .."

Op een dag zul je hiermee stoppen. Het is de dag dat de vergeveving Zijn intrede doet in jouw be-staan. Het is genoeg jezelf te vergeven om ook anderen te kunnen vergeven. Het zal je rust en einde verdriet brengen............
Ik weet dat het er nog te vroeg voor is en dat jij jezelf tijd en ruimte moet geven.
Begin maar te accepteren dat de abortus van destijds buiten jouw macht om plaatsvond. Het is niet reeel schuld te cultiveren terwijl je in een situatie zat die je niet beheerste............
Het is dus niet juist dat jij je schuldig voelt.

je zult zwanger raken als jij op zoek gaat naar jouw eigen innerlijk kind en stilte weer kunt toelaten in jouw leven.

liefs Thomas
hellentjuhh
hellentjuhh nov 10 '06
Dus je denk dat het er ooit nog is van gaat gebeuren ?

Ken je dat spelletje met draad en naald ?
Nou daar kwam uit dat wij beide 2 meiden zouden krijgen ..
Ik zou er 3 krijgen dus daar tel ik nu 1 vanaf met die abortus zeg maar ...

IS dit onzin dat spelletje of kan ik me daar ook een beetje hoop aan houden ??

Ik voel me eigenlijk nu zoow ontzettend goed moet ik zeggen

dikke kusss hellen
Acheliah
Acheliah nov 10 '06
meis ik zou er 3 krijgen volgens naald en draad en heb er nu 6 Liefs
denise
denise nov 11 '06
hoi hellentjuh
ik ben denise een moeder van 36 en met de nodige ellende van mezelf ik zou zeggen lieve meid ik zie dat je de schuld bij jezelf ligt maar missschien moet je degen vragen die toen je kindje liet weghalen waarom ze dacht dat dat de oplossing was en kan jij het naast je neerleggen want niemand heeft waarschijnlijk tegen jou gezegd het is jou schuld niet nee jij kreeg waarschijnlijk de volle laag en geloof me dat kindje had het besef gelukkig niet en zal zeker terug komen in je eerste wat overigens een meisje zal zijn ik heb bepaalde gaves en heb meerder gedaan en heb zelf mijn eigen zoon voorspeld wou geen meisjes kleding ik wist het was er zeker van en heb er een geloof me vrouw jou tijd is naderend maar dit is wat je moet doen confronteer de gene en laat detranen vloeien de kwaadheid eruit en ja meid geloof me binnen het jaar daarna zal je zien ik zal aanje denken en je steunen ook al zie of ken je me niet ik zal je leiden naar daar waar je gaat en geloof me laat los en het komt zei wachht al een tijdje tot jij bent uitgeraast vandaag is het 11 november de dag van de gekke en dat ben ik maar volgend jaar rond deze tijd heb jij een fijn meisje wat met liefde je zal bemoederen en zeije hetgeluk zal laten zien we spreken me kaar geloof me ik heb kippevel en zweeterg dat is omdat ik dit voel bij jou sterkte en liefs denise
je kan mijn fto ook lezen sta erop
hellentjuhh
hellentjuhh nov 11 '06
Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie gelijk gaan krijgen
Ik zeg wel eens ik zal nooit iets anders wensen als deze wens mag gaan uitkomen :)

We zullen het zien .
Ik durf niet meer te hopen eigenlijk want naar 6 en half jaar knokken en vechten ,tussen hoop en vrees en verdriet ga ik toch een beetje de moed verliezen ...

dank jullie wel .....dikke kusss hellen
hellentjuhh
hellentjuhh nov 13 '06
mause
mause nov 13 '06
hoi hellen,

ik kan me heel goed voorstellen dat je het erg moeilijk hebt. zeker als het je grootste wens is en deze niet uit lijkt te komen. ik heb zelf 2 miskramen gehad en dan ga je ook erg twijfelen of het ooit nog zou lukken. gelukkig is het hier goed gekomen en heb ik sinds 10 maanden een dochtertje.

ik zal je nog een verhaal vertellen over goede vrienden van mij. ze waren 9 jaar bezig om kinderen te krijgen en dat lukte ook niet. ze is 1x spontaan zwanger geraakt, maar is ook mis gegaan. nu kreeg ze in maart te horen dat ze het konden vergeten en dat het niet zou gaan lukken. nu komt het mooiste in juni kon ze me blij vertellen dat ze zwanger was en inmidels zijn ze al bijna 3 jaar de ouders van een leuke meid. ik wil je dit vertellen zodat je de hoop niet verliest en wonderen bestaan dus toch. vaak is het zo dat als je het loslaat en er niet meer dagelijks mee bezig bent het spontaan gebeurt.

hoop in ieder geval dat jullie dat ook zullen ervaren. heel veel sterkte en hou vol hoe zwaar het soms ook is.

heel veel liefs maureen.
hellentjuhh
hellentjuhh nov 14 '06
Dank jullie wel voor de berichtjes ...
Even heel wat anders hoor ..
Doordat ik bianca69 ook goed ken en ook haar berichtjes volg dus ..
Heb ik zelf volgens mij ook wel een bepaalde gave ..
Ik weet nog dat mijn opa overleden was ik heb gezien heb in de deuropning toen wij met de hele familie in huis waren ..
OOk heb ik een tijdje gehad dat ik droomde dat mijn opa tegen mij aan het praten was ..
Wat ik nooit ben vergeten was dat mijn opa op een gegeven moment zei ik kom je snel halen meisje ..
Ik ben hier zo bang van geworden dat ik hier mee naar mijn moeder gegaan ben ..
Mijn moeder heeftook een gave en mijn moeder zei als hij dat weer zegt moet je maar zeggen dat het nog niet jou tijd is en dat hij mij niet mag meenemen ...

Toen droomde ik dat mijn tante (46) van de trap viel en dood ging ..
Een week later belde mijn nichtje savonds naar mijn moeder ,dat mijn tante overleden was ..
Ze was niet van de trap gevallen maar was naardat ze uiit de wc kwam ineens zo dood neergevallen in de GANG...

OOk dit wist mijn moeder dat ik dit gedroomd had ..dus die schrok ook erg ervan ..

Nu als ik droom dat iemand dood gaat uit mijn familie dan gebeurd dat dus ook echt ..

OOk kon ik mijn zus vertellen waneer ze zwanger raakte van haar 2e kindje ..
Hoe en waarom ik dit bij de eerste en tweede niet had kan ik niet vertellen
Maar wat ik wel kan vertellen is dat het 2e kindje van mijn zus (Joey)met 36 weken zwangerschap in de buik van mijn zus overleed..

Mijn moeder die kan als ze heel rustig is en haar handen vouwt in bed .mijn oma mijn opa mijn tante en mijn neefje zien ..

OOk heeft mijn moeder met hun gepraat ..

Ze zag mijn neefje (Joey) met krullen in een box staan ..dus mijn zus vroeg aan mijn moedre toen we het er zo over hadden hoe hij dr uit moet zien ...

Mijn zus zei zoals jij beschrijf lijkt hij op johnny vroeger(mijn zwager)Hij is naar zijn ouders gegaan en heeft een foto van hem meegenomen toen hij thuis kwam liet hiuj deze zien en mijn moeder werd lijkbleek ..

Ze zegt zoals ik hem zie lijkt hij precies precies dezelfde haren en presies de zelfde kleren ...

Willen wij dit zien is het toeval ..
Of hebben wij ook een bepaalde gave ??

Liefs hellen
LPChip
LPChip nov 14 '06
Ik kan dit zelf niet, maar wat je beschrijft klinkt mij als een gave.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '06
Een gave. Probeer er iets moois mee te doen als je dat kunt.
Charlie
Charlie nov 15 '06
Ik zit ook met zo n zelfde probleem. Mijn verloofde en ik hebben ook een kinder wens. Hij heeft zelf al twee schatten van kinderen uit een vorig huwelijk en zit er ook mee. Ik heb zelf ook twee miskramen gehad en hij heeft zich voor mijn tijd laten helpen. Dus de weg die wij nog te gaan hebben is ook nog aardig zwaar en lang. We houden hoop en wanneer we ons in rustigere vaarwater bevinden zal hij ook snel contact opnemen met zijn huisarts. Hoop hierover ook steun te krijgen nu we het toch over dit onderwerp hebben. P.S. Ik heb zelf alle onderzoeken al laten doen bij een gyneacoloog en ik ben zelf gewoon vruchtbaar, maar toch is dit wel een moeilijk punt voor ons.
mause
mause nov 15 '06
jemig nu je het zo over hebt, kom je er pass achter bij hoeveel mensen het leeft. zoals je misschien al hebt kunnen lezen is het bij ons ook niet helemaal makkelijk gegaan. ik zelf heb nooit onderzoeken ed. gehad hoor. zo bedoel ik het niet, maar ook ik heb 2x een miskraam gehad. gelukkig hebben we nu een gezonde dochter, wat ook bijna op het laatst nog misging. maar doordat de verloskundige snel heeft ingegrepen, is ze toch gezond geboren na een spoedkeizersnee.
het blijkt maar weer dat kinderen krijgen niet vanzelf sprekend is. en ik kan me ook altijd ontzettend kwaad maken over mensen die er heel luchtig overdoen en zeggen we nemen kinderen. geloof me je neemt geen kinderen je krijgt ze.

maar genoeg over mij. ik hoop ook voor jullie dat er nog een mogelijkheid is om toch je wens te kunnen vervullen. en mocht er wat zijn mag je er wat mij betreft altijd over beginnen. ik zal aan jullie denken. misschien dat dat een steuntje in de rug is. heel veel sterkte en kracht voor de tijd die komen gaat.

liefs maureen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske