Loading...
nl

Fotolezen van mijn vader

janneke
janneke jan 31 '10
Mijn vader is vorig jaar februari overleden en ik zou het erg prettig vinden als zijn foto wordt gelezen. Hij wordt binnenkort opa en ik ben erg nieuwsgierig naar hem.

Ik heb een foto geupload maar weet niet hoe ik hem hierin zet.
Dit is de URL.
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1594

Alvast bedankt!

Groetjes Janneke

Delen:
Maryssa
Maryssa jan 31 '10
Hallo Janneke,

Ik wil de foto van je vader wel lezen..

* Ik krijg mn hoofd te voelen bij je vader. Heeft hij last gehad van zn hoofd? Keelklachten komen ook voorbij hier. Alsof er in zn keel slijmvorming was waardoor hij het benauwd kreeg..ik kom ook uit op longontsteking daardoor. Hij kon niet goed ophoesten.

* Een heel warm mens; gevoelig met heel veel humor. Hij kon ook behoorlijk droge humor hebben. Hield wel van een grapje en had er lol in om iemand op de kast te jagen. Ook best wel nuchter van karakter.

* Voetbal ging hij daar graag naar kijken en heeft hij dat ook zelf gespeeld?

* Bardiensten draaien bij een vereniging of wijkcentrum?

* Hield wel van een sigaretje toch past een pijp ook bij hem. Ik rook net wat tabak.

* Ik krijg honden te zien bij je vader.

* Soms wat moeite om gevoelens te uiten; type binnenvetter

* Was er een ruzie in de familie? Krijg het gevoel dat er dingen tussen jouw vader en die persoon niet uitgepraat zijn. Ik denk dat het om een man gaat.

* Aparte kijk op dingen en gebeurtenissen; hierin heel hard voor zichzelf maar milder naar anderen toe. Behoorlijk zelfkritisch.

* Perfectionist. De dingen moesten gaan zoals hij dat graag wilde als dat anders ging bracht hem dat uit balans. Kon moeilijk met veranderingen omgaan.

* Iemand die graag bezig was met zn handen. Technisch was; inzicht had in hoe je iets moet maken. Houtbewerking komt voorbij hierbij maar hij was een aanpakker. In zn schuurtje kon ie lang bezig zijn volgens mij.

* Mensen helpen die het moeilijk hebben….brandweer, politie, overige hulpdiensten ja dat past bij je vader. Toch betwijfel ik of dat ook zn werk is geweest..

Het kost me moeite om de energie van zijn foto stromend te houden om informatie te krijgen dus hoop ik dat het klopt. Laat je weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
janneke
janneke jan 31 '10
Hallo Janneke,

Ik wil de foto van je vader wel lezen..

* Ik krijg mn hoofd te voelen bij je vader. Heeft hij last gehad van zn hoofd? Keelklachten komen ook voorbij hier. Alsof er in zn keel slijmvorming was waardoor hij het benauwd kreeg..ik kom ook uit op longontsteking daardoor. Hij kon niet goed ophoesten.
Door zijn ziekte had hij moeite met slikken. Dit kwam alleen niet vanuit zijn keel

* Een heel warm mens; gevoelig met heel veel humor. Hij kon ook behoorlijk droge humor hebben. Hield wel van een grapje en had er lol in om iemand op de kast te jagen. Ook best wel nuchter van karakter.
Ja van een ander op de kast jagen kon hij zichtbaar genieten!

* Voetbal ging hij daar graag naar kijken en heeft hij dat ook zelf gespeeld?
Nee hij had een hekel aan voetbal..

* Bardiensten draaien bij een vereniging of wijkcentrum?
Nee ook dat niet, kan ook zo niet iets bedenken waardoor dat in je opkomt..

* Hield wel van een sigaretje toch past een pijp ook bij hem. Ik rook net wat tabak.
Nee heeft nooit gerookt

* Ik krijg honden te zien bij je vader.
We hebben thuis honden waar hij erg gek mee was.
* Soms wat moeite om gevoelens te uiten; type binnenvetter

* Was er een ruzie in de familie? Krijg het gevoel dat er dingen tussen jouw vader en die persoon niet uitgepraat zijn. Ik denk dat het om een man gaat.
Er is wel een vrouw waarvan ik het vermoeden heb dat hij daar nog iets mee uit moest praten

* Aparte kijk op dingen en gebeurtenissen; hierin heel hard voor zichzelf maar milder naar anderen toe. Behoorlijk zelfkritisch.
Ja typisch mijn vader

* Perfectionist. De dingen moesten gaan zoals hij dat graag wilde als dat anders ging bracht hem dat uit balans. Kon moeilijk met veranderingen omgaan.
Ook typisch een eigenschap van hem

* Iemand die graag bezig was met zn handen. Technisch was; inzicht had in hoe je iets moet maken. Houtbewerking komt voorbij hierbij maar hij was een aanpakker. In zn schuurtje kon ie lang bezig zijn volgens mij.
hahaha jazeker.. was je hem kwijt dan was ie in zijn schuur!

* Mensen helpen die het moeilijk hebben….brandweer, politie, overige hulpdiensten ja dat past bij je vader. Toch betwijfel ik of dat ook zn werk is geweest..
Is idd niet zijn werk geweest, hij was concierge, maakte alles daar.

Het kost me moeite om de energie van zijn foto stromend te houden om informatie te krijgen dus hoop ik dat het klopt. Laat je weten wat er klopt en wat niet?
Bij deze gedaan! Bedankt voor het lezen! Is het zo dat je soms ook kunt voelen wat een persoon op dit moment voelt?

Liefs Maryssa

Dat is snel! Dank voor je feedback en de lezing is graag gedaan. Er kloppen wat dingen niet lees ik, soms is er helaas wat "ruis" op de lijn. smile

Omdat ik wat moeite had om contact te maken met jouw vader lukt het me niet om op te pikken wat hij voelt op dit moment. Maar misschien dat er andere fotolezers zijn die dat wel kunnen voelen voor je.

Fijne avond!

Liefs Maryssa
admin
admin feb 1 '10
Ik weet niet van wanneer deze foto is gemaakt, en probeer niet die momenten op te pikken van toen, maar van NU.

Ik zie hem, en zie dat er een enorm Licht van de foto komt,
Hij is cosmisch gezien druk in de weer..hij is bezig met een hele kinder-groep te ondersteunen. Kinderen tussen de 5 jaar en de 12 jaar, en die leven nog, maar hij werkt ermee vanuit zijn niveau van waaar hij nu is.
Het zijn beelden die ik daarvan doorkrijg.. hij is enorm begaan met wat er in de wereld gebeurt. Ook met de techniek die op de aarde wordt gehanteert, om mensen te helpen, daar zal ie aan meehelpen.
Ja klinkt misschien vreemd, maar hij werkt enorm hard hoor, veel werk is er te doen, en hij doet het graag. Hij is helemaal niet ongelukkig, in tegendeel.. hou vind het zalig.
Weet dat er een kindje komt, en zal erbij zijn!!
Ik heb het gevoel dat ie al vrij los gekomen is van wie hij in dat leven was, en zichzelf reeds vele ruimer ziet. En het enorm naar zijn zin heeft.
Dat is wat ik doorkrijg..
Is misschien niet datgene wat je wilde horen, misschien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki