Loading...
nl

Vince Francis - How Can I

Richie Richard
Richie Richard jan 30 '10
Aangezien ik de hoofd van de publiciteit in nederland ben voor Vince Francis, dacht ik, laat ik het hier ook maar plaatsen. Vince Francis is geboren in Amerika en leeft nu in zweden. Hij is 44 jaar oud en is de vader van een goeie vriend van mij, namelijk Lee, onze drummer. Vince (Eigenlijk Vincent) heeft pas weer een nieuwe album gemaakt genaamd How Can I. Dit in samen werking met Blood From a Leaf. (Backing track is deels door ons gedaan)

Veel luister plezier smile

Genre= Pop/Rock
Delen:
gast
gast jan 30 '10
Klinkt goed laugh
admin
admin jan 30 '10
Zo zo! Verrassend goed!
Goed gespeeld, fijne tekst, hele fraaie clip!
Compliment.
Ik heb het helemaal afgekeken en dat zegt al veel! wink
Richie Richard
Richie Richard jan 30 '10
Bedankt ^^
Gezang en lyrics is volledig Vince, Drum is door lee. De electrische gitaar grotendeels me offcourse. De overige is gedaan door een maat van vince. En 't clipje is gemaakt door lee.
admin
admin jan 30 '10
Het klinkt zeer professioneel. Als rasmuziekanten die al jaren bezig zijn. Hmm, hier zit muziek in, letterlijk en figuurlijk!
Richie Richard
Richie Richard jan 30 '10
Dat is zeer mooi om te horen smileDaar doen we het voor niet waar? Voldoening van de luisteraars en belangrijker: om ons zelf te uiten.
admin
admin jan 30 '10
Klinkt okee !!

Complimenten ...
Richie Richard
Richie Richard jan 30 '10
Dank je wel laughZeker weten dank je wel smile
admin
admin jan 30 '10
Ik sluit me aan bij de anderen Denzil, klinkt erg mooi en professioneel, inclusief de elektrische gitaar !! Goed !!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki