Loading...
nl

Wat is je beroep/studie?

Jasper123
Jasper123 jan 29 '10
Waar ik heel erg geintresseerd in ben is wat voor beroep mensen hier doen. Zijn er bijvoorbeeld ook mensen die van hun gave hun beroep hebben gemaakt? Of werken er bijvoorbeeld veel mensen in de zorg? Of zijn het vooral mensen die een alledaagse baan hebben en hier op het forum hun ei kwijt kunnen?

Kortom: Wat is je beroep? En voor de studenten: Wat studeer je?
Delen:
Emuca
Emuca jan 31 '10
Ik studeer aan de kunstacademie; illustratie!
admin
admin jan 31 '10
Ik heb biologische gezondheidskunde gestudeerd,
en heb een opleiding gedaan tot natuurgeneeskundig therapeut.

Ik heb in beide richtingen nooit werk gevonden (of praktijk begonnen).

Ik ben nu weer op zoek naar een nieuwe baan.
admin
admin jan 31 '10
Ben 40 uur in de week Accountcontroller, maar werk ook een paar uur in de week via een telefonische hulplijn.
Othela
Othela jan 31 '10
ik begeleid studenten gedurende hun studie, als een soort mentor/probleemoplosser.
Cialara
Cialara jan 31 '10
Ben fulltime moeder... maar heb een HEAO opleiding in de commerciële economie. Altijd handig toch?
tomo
tomo jan 31 '10
heb een opleiding sociaal werker gevolgd
maar nu werk ik als zelfstandig modeontwerper
AV999
AV999 jan 31 '10
Ik heb een jaar economie gestudeerd, heb voor de Koninklijke Marechaussee gewerkt op Schiphol. Ik ben een aantal jaar Militair geweest (medisch en verkenning) en werk nu bij de Politie.. en studeer hierbij Politiekunde..

Ik denk dat, net als ik, een ieder op welke manier dan ook gebruik maakt van hun "gave". Niet alleen op het werk, maar gewoon in het leven zelf.
admin
admin jan 31 '10
Ik ben al sinds 1988 verbonden aan de zorgsector. Momenteel heb ik een baan als verzorgende in een zorgcentrum in Groningen Stad.
Marenubium
Marenubium feb 2 '10
Grinn...hierbij mijn ceevee:
Goudsmid, technisch en grafisch ontwerper, webdesigner, boekhouder, dtp-er en eigen zeefdrukkerij, toen in de ICT belandt tot op heden smile