Loading...
nl

Foto lezen .. van Bart

admin
admin jan 28 '10
Wie zich geroepen voelt, dank je wel smile

Foto Bart
Delen:
Emuca
Emuca jan 28 '10
Ik zie in jou een leraar. smile
admin
admin jan 28 '10
smileLijkt me best wel een leuk vak.. in welke richting?
Emuca
Emuca jan 28 '10
Geschiedenis.. of filosofie.Iets met culturen in ieder geval.
admin
admin jan 28 '10
Ja, vind ik passen, dank je wel.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 28 '10
Hey Bart.

Wat leuk jou te zien. Jouw gezicht past bij wat ik lees. Wat jij schrijft dan he?

Heb jouw stem al eens gehoord bij een ding wat je ingesproken had.

Zover, aangenaam kennis maken!

Thanx.
admin
admin jan 28 '10
Hey HM, leuk om te lezen, dank je wel smileAangenaam smile
Marenubium
Marenubium jan 28 '10
Dag Bart smile

Ben jij soms een Ram?
Je behoudt graag de harmonie 'between people', en volgens mij ben jij echt een intermediair: de olie tussen verschillende schakels.
Je houdt ervan, mensen samen te brengen, op basis van hun kwaliteiten, die jij meestal goed door hebt, maar zijzelf nog niet laugh
Teamvormer.
Behouder.
Gids/leraar, inderdaad.
Creator. Ben jij een ontwerper?
Jij kan heel bevleugeld/gevleugeld zijn (ik kom nu even niet op het juiste woord), passioneel; als jij voor je ogen iets ziet ontstaan, dan vlieg je heen en weer, je krijg er energie van mensen op de juiste manier aan het werk te zetten. Ik zie je voor me in een klaslokaal, heen en weer stappen, je gedachten delen met de 'klas', en je wordt helemaal enthousiast als je begrepen wordt. Je wijst, maakt handgebaren, een bord, je creeert. Jij brengt jouw ideeen over op andere mensen, en het maakt eigenlijk niet uit waar het over gaat, zolang jij er maar achter staat laughEn dan ontstaat er werkelijk wat.
Je bent erg 'spiritueel' ingesteld, en je weet mensen op de juiste manier te prikkelen en te motiveren, en dat doe je op een heel natuurlijke wijze! Alsof het in je genen zit!
Versatile (het maakt niet uit waar het over gaat, zolang jij er achter staat).

Mensen aan het werk zetten. Dat is je taak.
Ideeen overbrengen, en de juiste mensen het laten uitvoeren.
En potverdrie, het lukt je ook nog!
Wat een mooie taak heb jij smile

Maar sta soms een eventjes stil, want je gaat af en toe te hard.
Je VLIEGT! Jezelf voorbij.
Maar dat weet je ook, lol!
Oh jij bent echt iemand die in balans is...zo hard als jij kunt rennen, zo rustig kun je ook zijn...bankje, gedimd licht, goed boek en een wijntje.
Chill.

Je geniet van mooie dingen, en hebt die ook om je heen.
De wereld heeft iemand als jij nodig, de stimulator, de ideeenman, de aanwijzer.
Niks is je te gek.
Ahaha, en je weet dat gewoon...coool.
LOL, waarom wilde je je foto gelezen hebben?
Niemand kan je iets wijs maken tongue

Kristal: Granaat.
admin
admin jan 28 '10
Hoi Marenubium smile

Met een glimlach op mijn gezicht heb ik gelezen wat je hebt neergeschreven .. Een Ram ben ik niet, ben Vissen. Ik ben inderdaad iemand die graag harmonie houdt, daar vaar ik zelf ook het beste bij smileHoud van mensen, en iedereen heeft iets unieks, dat je in kunt zetten als je weet wat ik wil doen en met welke mensen om het beste resultaat te bereiken. Als ik er maar achter sta, dan komt de passie vanzelf! Uitdragen is iets moois en dat men er iets aan heeft, inderdaad prikkelen en laten nadenken en ervaren, prachtig toch smile

Kon, als ik ergens een doel heb gesteld, teveel doorgaan, maar daar heb ik nu een mooie balans in gevonden.

Je hebt een stukje hier neergezet waarvan je je eigenlijk niet direct bewust bent, omdat je gewoon je alledaagse leven leidt. Ik vond het prachtig om te lezen, en de laatste opmerking: sterk tongue

Dank je wel !!
Marenubium
Marenubium jan 29 '10
Geen dank, graag gedaan!
Dan is je ascendant volgens mij Ram...
Vissen...yep, had ik kunnen weten.
Mijn vriend is ook een Vissen, hahah, zelfde trekjes laugh
Fijn dat ik een glimlach op je gezicht heb kunnen toveren, en bedankt dat je dat ook zo neerzet!

Knuffel smile

Jasper123
Jasper123 jan 29 '10
Je hebt een jeugdige, nieuwschierige, leergierige uitstraling. En ik heb het idee dat je veel voelt, voelt dat er meer is en dat met je ratio probeert te plaatsen. Ik zie jou ook wel thuis in het lerarenvak. Je lijkt me ook een erg zachtaardig type, niet te fel zeg maar. Iemand die voor iedereen wel begrip heeft, meededogen. Heel gevoelig ook, je schermde je er vroeger erg voor af, tegenover de buitenwereld, maar je lijkt er tegenwoordig veel beter mee om te kunnen gaan en het je kan het op een goede manier gebruiken.

Gevoeligheid kan je zien als zwakte (dat heb ik ook veel bij mijzelf gezien), maar als je ermee om kan gaan is het je kracht. Je voelt goed mensen aan, hun emoties, en mensen kunnen erg op jou steunen. Je praat mensen er weer bovenop, en je bent het rustpunt. Je ziet ook erg de behoeften van mensen.

Ik weet niet of er wat van waar is, maar ik hoor het graag wink.

Mvg,

Jasper
admin
admin jan 29 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Geen dank, graag gedaan!
Dan is je ascendant volgens mij Ram...
Vissen...yep, had ik kunnen weten.
Mijn vriend is ook een Vissen, hahah, zelfde trekjes laugh
Fijn dat ik een glimlach op je gezicht heb kunnen toveren, en bedankt dat je dat ook zo neerzet!

Knuffel smile

Heb ascendant weegschaal, jij associeert het "vliegen" en druk doorgaan wrs. met Ram, met dat heb je gelijk smileKnuffel terug smile
admin
admin jan 29 '10
Origineel bericht van: Jasper123
Je hebt een jeugdige, nieuwschierige, leergierige uitstraling. En ik heb het idee dat je veel voelt, voelt dat er meer is en dat met je ratio probeert te plaatsen. Ik zie jou ook wel thuis in het lerarenvak. Je lijkt me ook een erg zachtaardig type, niet te fel zeg maar. Iemand die voor iedereen wel begrip heeft, meededogen. Heel gevoelig ook, je schermde je er vroeger erg voor af, tegenover de buitenwereld, maar je lijkt er tegenwoordig veel beter mee om te kunnen gaan en het je kan het op een goede manier gebruiken.

Gevoeligheid kan je zien als zwakte (dat heb ik ook veel bij mijzelf gezien), maar als je ermee om kan gaan is het je kracht. Je voelt goed mensen aan, hun emoties, en mensen kunnen erg op jou steunen. Je praat mensen er weer bovenop, en je bent het rustpunt. Je ziet ook erg de behoeften van mensen.

Ik weet niet of er wat van waar is, maar ik hoor het graag wink.

Mvg,

Jasper

Mooi gezegd Jasper, klopt wat je zegt i.v.m. de gevoeligheid. Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt, en ik vind het inderdaad een kwaliteit! Ben zachtaardig en probeer soms de dingen die ik voel op een bepaalde manier te categoriseren, maar aan de andere kant is het ook goed om dat soms niet te doen. Vind dat je het goed neer hebt gezet.

Dank je wel !

Groeten, Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske