Dag Bart
Ben jij soms een Ram?
Je behoudt graag de harmonie 'between people', en volgens mij ben jij echt een intermediair: de olie tussen verschillende schakels.
Je houdt ervan, mensen samen te brengen, op basis van hun kwaliteiten, die jij meestal goed door hebt, maar zijzelf nog niet
Teamvormer.
Behouder.
Gids/leraar, inderdaad.
Creator. Ben jij een ontwerper?
Jij kan heel bevleugeld/gevleugeld zijn (ik kom nu even niet op het juiste woord), passioneel; als jij voor je ogen iets ziet ontstaan, dan vlieg je heen en weer, je krijg er energie van mensen op de juiste manier aan het werk te zetten. Ik zie je voor me in een klaslokaal, heen en weer stappen, je gedachten delen met de 'klas', en je wordt helemaal enthousiast als je begrepen wordt. Je wijst, maakt handgebaren, een bord, je creeert. Jij brengt jouw ideeen over op andere mensen, en het maakt eigenlijk niet uit waar het over gaat, zolang jij er maar achter staat
En dan ontstaat er werkelijk wat.
Je bent erg 'spiritueel' ingesteld, en je weet mensen op de juiste manier te prikkelen en te motiveren, en dat doe je op een heel natuurlijke wijze! Alsof het in je genen zit!
Versatile (het maakt niet uit waar het over gaat, zolang jij er achter staat).
Mensen aan het werk zetten. Dat is je taak.
Ideeen overbrengen, en de juiste mensen het laten uitvoeren.
En potverdrie, het lukt je ook nog!
Wat een mooie taak heb jij
Maar sta soms een eventjes stil, want je gaat af en toe te hard.
Je VLIEGT! Jezelf voorbij.
Maar dat weet je ook, lol!
Oh jij bent echt iemand die in balans is...zo hard als jij kunt rennen, zo rustig kun je ook zijn...bankje, gedimd licht, goed boek en een wijntje.
Chill.
Je geniet van mooie dingen, en hebt die ook om je heen.
De wereld heeft iemand als jij nodig, de stimulator, de ideeenman, de aanwijzer.
Niks is je te gek.
Ahaha, en je weet dat gewoon...coool.
LOL, waarom wilde je je foto gelezen hebben?
Niemand kan je iets wijs maken
Kristal: Granaat.