Loading...
nl

Bizarre droom

Jasper123
Jasper123 jan 26 '10
Ik had vanacht een hele lange droom. Daarvan heb ik mij een klein bizar stukje onthouden:

Ik kwam op een plek aan met een auto, ik stapte uit, en ik zag allemaal planten/bloemen met in de steel allemaal vlinders/insecten die daar in vastgegroeid waren, hun vleugels klapperden nog wel, maar ze konden niet weg. Ik werd daar heel emotioneel van en ging huilen, ik wou ze redden.. Ook droom ik heel vaak dat ik vlucht, treinen in stap weg ga, op pad ben.. Iemand een idee wat dit kan betekenen?
Delen:
ingrid448
ingrid448 jan 26 '10
Beste Jasper

Voor mij zou deze droom betekenen, dat het tijd is om obstakels te overwinnen. Zijn er keuze die je moet maken of zit je ergens mee? Het huilen in je droom is voor jou een uitklap dat te maken heeft met het dagelijks leven al de negativiteit moet weg..
Cialara
Cialara jan 26 '10
Volgens mij verlang je er gewoon naar om met je reis te beginnen maar voel je je nog een beetje gebonden aan iets of iemand.
Othela
Othela jan 26 '10
He Jasper,

een beetje laat misschien..Ben jij op dit moment zelf ergens waar je eigenlijk niet helemaal wilt zijn? Vergroeit met iets, maar graag weg willend?
Planten en bloemen, hoe mooi en bijzonder ook, kunnen vlinders en andere insecten ook belemmeren, gevangenhouden of verlammen.
Othela

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki