Loading...
nl

Little San, Foto lezen

nobody but me
nobody but me jan 26 '10
Laatst vroeg ik ook om mijn foto te lezen, maar dat was blijkbaar niet zo'n heel geschikte foto. Vandaar dat ik het nu nog een keer vraag met een andere foto.

Delen:
admin
admin jan 27 '10
Hoi little San,

Ik wil kijken wat ik met je foto kan. Ik zag dat je op de andere foto al wel een lezing hebt gehad. Ik heb deze lezing niet gelezen, om het zuiver te houden. Wel de fotos even bekeken.

* Als eerste kwam je me tegemoet in een ..... wowww, wat heeft zij veel meegemaakt in haar leven. Je ziet op deze foto duidelijk dat je wanhoop, moedeloosheid uitstraalt. Althans, dat lees ik erin. Ogen die me vragend aankijken ... *help*....
* Je hebt maar moeilijk rust in je leven. Je maakt je veel druk en zorgen. Heb je [[ wordt niet boos als het niet klopt hoor ]] pas ontdekt misschien dat je meer voor vrouwen voelt dan voor mannen? Het lijkt alsof je in een gevecht daarover bezig bent. Je mannelijke kant is sterker dan de vrouwelijke. Je wil graag zorgen voor, als een "man" maar wees ook bewust ervan dat ook die een vrouwelijke kant hebben en je niet alles perfect hoeft te hebben. Geef het ruimte.
* Leeft je moeder nog? Heb het gevoel dat óf ze je heel veel zorgen geeft [mss wel door haar gezondheid?] óf dat je haar heel erg mist. Je bent in ieder geval heel erg met haar bezig. Soms moet je ook dingen los kunnen laten, zelfs als familie zo dichtbij je staat.
* Ik krijg een enorm drukkend gevoel op mijn zonnevlecht ... heb je iemand waar je je gevoelens en emoties kan delen? Geel zou je goed doen. De kleur, in een bloem, kleding, whatever.

Ik wil het hierbij laten, want ik word heel verdrietig ineens. Moet even weer back to basic, weet niet of het verdriet bij jou weg komt. Herken je daar iets in?

Ik hoor het wel van je ...

Namasté
Larapinta
admin
admin jan 27 '10
Hoi San..
dank je wel voor het plaatsen van deze foto.
Ik zal vertellen wat ik doorkrijg bij het zien van je foto.
Het voelt aan alsof je in je kindertijd van de ene kant naar de andere kant hebt gemoeten. En het gebeurde dat je daar niet klaar voor was, of dat je niet wilde..maar dat het wel weer moest dat er weer wat verandert werd in het leven.
Het kan zijn dat zich dit letterlijk heeft plaatsgevonden, en dat je heel veel verhuist bent of bij verschillende gezinnen hebt geleeft, of vele veranderingen hebt gekend op vlak van relatie's met mensen,
Het kan evengoed zijn dat het binnen in jezelf afspeelde, en dat het leven aanvoelde alsdat je van de ene kant naar de andere kant werd geslingerd, van emotie naar emotie, niet altijd goed wetende wat ermee te doen.
Het zou kunnen dat beiden heeft afgespeelt.
Ik voel een onrustigheid in jezelf, alsof je steeds met pak en zak klaar hebt te staan, om weer ergens anders naartoe te moeten. Misschien kan jij dit beter plaatsen dan het beeld dat ik doorkrijg?
Geen idee of ik hier met m'n verhaal juist zit vandaar, doch dit is wat ik voel als ik je zie.
Energie geef je snel weg..
Ik zie je wel met een zak ships en een joggingbroek languit in de zetel zitten, heerlijk!!!! Effe gewoonweg, simpel nietsdoen.. kan best zalig zijn.
Je kan op mensen rekenen in je omgeving, en zelf ben je er ook altijd. Je zou bergen kunnen verzetten voor iemand waar jij je goed bij voelt, en er alles voor doen, om het naar d'r zin te maken.
Innerlijk ben je een blij iemand.
Heb je last van je nieren? Ik heb het gevoel dat je medicatie neemt voor een bepaalt iets, en dat je nieren dit niet altijd kunnen verwerken.

Zo dit is het langs mijn kant.. misschien krijg ik na je repliek nog iets door, en dan vertel ik het jou graag.
veel liefs van me,

Bellefleur.
Lin
Lin jan 27 '10
Hoi little San

Mijn gevoel zegt dat je veel problemen hebt (gehad) in relaties.
Niet begrepen voelen lijkt de grootste struikelblok te zijn,
niet weten wat je wel wil, maar je weet wel wat je niet wil.

Je kan heel koppig zijn waardoor discussies onnodig een grotere explosie kennen.

Voelt ook aan als dat je nog heel erg zoekende bent naar je eigen ik, net of je je identiteit wat kwijt bent.

als ik lager kijk voel ik dat je rechter knieschijf veel problemen geeft of heeft gegeven.

Met regelmaat te goed van vertrouwen waar anderen snel misbruik van maken.

Verder zie ik naast jou een jong kereltje staan, als ik van mijn intuitie uit mag gaan heb ik het gevoel dat het een jonger broertje is.Een jaar of 7.
Achterhem zie ik een vrouw met lang donkerbruin haar staan , ik schat een jaar of 36.

Heb jij regelmatig in de keuken een bekeken gevoel ? Net of er een zuchtje wind langs je oor waait en je iets toefluisterd ?

Mss heel raar maar wat is er met een spiegeltje ? Zo'n klein rond scheerspiegeltje .

Wil het hier even bij laten

Liefs Linda
susie14
susie14 jan 29 '10
Ruwe bolster, blanke pit, das 1e wat in mijn hoof dopkomt.
Vrolijk aan de buitenkant, houdt van in gezelschap zijn van andere mensen anders voel je je snel eenzaam.
Dikke muur om je heen, binnenvetter. Mensen moeten jouw vertrouwen winnen voordat het muurtje een beetje afbrokkelt.
Te vaak teleurgeseld geworden in mensen.

Ik voel het verlangen naar vastigheid en vooral vastigheid in een relatie. Eerder krijg je niet de rust waar je zo naar verlangt. Relatieproblemen/...het loopt niet op rolletjes.
Voor mijn gevoel val je op vrouwen en wordt dat niet door iedereen geaccepteerd. Je wilt geaccepteerd worden zoals je bent en dat is voor sommige moeilijkk.
Daarbij voel ik je ouders niet...zou kunnen betekenen dat je weinig contact met ze hebt...voel afstand.

Piekeren...veel zorgen, warme persoonlijkheid.
Ik krijg een misselijk gevoel in mijn keel, alsof ik moet overgeven. Een dikke prop.
Hoofdpijn in voorhoofd linkerzijde.

Verder komt het woord camping in me op...ben je een kampeerster.

groetjes Sies
susie14
susie14 feb 4 '10
Little San, ik vind het jammer dat je niet reageert op de lezingen van je foto. Ik zou nl. heel graag feedback krijgen op hetgeen ik heb gezien en ik denk de andere mensen ook...

groetjes Sies
admin
admin feb 4 '10
Ik vind een feedback altijd prettig, maar laten we maar even wachten of er niet een reden is waarom ze niet reageert??? Hopelijk doet ze het nog wel smile
Maryssa
Maryssa feb 4 '10
Je zou haar een pb kunnen sturen; misschien heeft ze niet gezien dat er nog meer lezingen voor haar zijn gedaan. Ik hoop dat ze nog reageert...

susie14
susie14 feb 5 '10
We wachten geduldig af wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy