Hoi San..
dank je wel voor het plaatsen van deze foto.
Ik zal vertellen wat ik doorkrijg bij het zien van je foto.
Het voelt aan alsof je in je kindertijd van de ene kant naar de andere kant hebt gemoeten. En het gebeurde dat je daar niet klaar voor was, of dat je niet wilde..maar dat het wel weer moest dat er weer wat verandert werd in het leven.
Het kan zijn dat zich dit letterlijk heeft plaatsgevonden, en dat je heel veel verhuist bent of bij verschillende gezinnen hebt geleeft, of vele veranderingen hebt gekend op vlak van relatie's met mensen,
Het kan evengoed zijn dat het binnen in jezelf afspeelde, en dat het leven aanvoelde alsdat je van de ene kant naar de andere kant werd geslingerd, van emotie naar emotie, niet altijd goed wetende wat ermee te doen.
Het zou kunnen dat beiden heeft afgespeelt.
Ik voel een onrustigheid in jezelf, alsof je steeds met pak en zak klaar hebt te staan, om weer ergens anders naartoe te moeten. Misschien kan jij dit beter plaatsen dan het beeld dat ik doorkrijg?
Geen idee of ik hier met m'n verhaal juist zit vandaar, doch dit is wat ik voel als ik je zie.
Energie geef je snel weg..
Ik zie je wel met een zak ships en een joggingbroek languit in de zetel zitten, heerlijk!!!! Effe gewoonweg, simpel nietsdoen.. kan best zalig zijn.
Je kan op mensen rekenen in je omgeving, en zelf ben je er ook altijd. Je zou bergen kunnen verzetten voor iemand waar jij je goed bij voelt, en er alles voor doen, om het naar d'r zin te maken.
Innerlijk ben je een blij iemand.
Heb je last van je nieren? Ik heb het gevoel dat je medicatie neemt voor een bepaalt iets, en dat je nieren dit niet altijd kunnen verwerken.
Zo dit is het langs mijn kant.. misschien krijg ik na je repliek nog iets door, en dan vertel ik het jou graag.
veel liefs van me,
Bellefleur.