Loading...
nl

foto lezen?

sarah
sarah okt 31 '06
hallo Allemaal..Ik heb me vandaag hier aangemeld omdat ik graag zou willen dat iemand een foto voor mij kan lezen..Via het i-net kwam ik deze link tegen en heb me maar aangemeld.

Ik hoop dat iemand dat voor mij wil doen hier..het is voor mij en mijn vriendin erg belangrijk..

het gaat om deze foto:

Hoop dat de foto is gelukt
Delen:
sarah
sarah okt 31 '06
de foto is dus niet gelukt helaas..misschien kan ik hem aan iemand pb-en?
sarah
sarah okt 31 '06
Foto verwijderd door mod. Graag deze persoon zelf het verzoek laten doen.

heb nu een beetje door hoe het werkt..Gaat dus om deze foto..
Wendy's
Wendy's okt 31 '06
wilt diegene op de foto ook dat de foto gelezen word???
sarah
sarah okt 31 '06
 Quote:
Origineel van Wendy's:
wilt diegene op de foto ook dat de foto gelezen word???
Ja
Ayasha
Ayasha okt 31 '06
en diegene weet ook dat deze foto op het internet staat en er is uitdrukkelijk gevraagd of hij gelezen mocht worden?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '06
Waarom is het voor jou en je vriendin zo belangrijk dat deze foto gelezen wordt? Graag nog het verzoek om hem zelf de foto te laten plaatsen.
sarah
sarah nov 1 '06
Ik snap nu niet waarom de foto is verwijderd..Ik mocht hem met toestemming plaatsen..na ja het zal wel dan..
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '06
Hij is verwijderd omdat wij graag willen dat de persoon die gelezen wilt worden, zelf de foto plaatst. Dit om te voorkomen dat er misbruik gemaakt gaat worden van onze "diensten". Wil die vriend van jullie dat zijn foto gelezen wordt, laat hem dan de foto plaatsen. Wil je zelf dat je eigen foto gelezen wordt, plaats dan je eigen foto. Dit is echt alleen maar om misbruik te voorkomen.
Ayasha
Ayasha nov 1 '06
En gezien er toch geen foto is om te lezen, lijkt het me beter dat ik hier een slotje plaats.
Wanneer je je eigen foto wil plaatsen pb je een van de mods of dat je topic weer open mag ì³f je start een nieuw topic.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420