Loading...
nl

warme lucht?

Ayasha
Ayasha aug 5 '05
Gistere avond had ike en gesprek met mijn broer waardoor ik nogal rusteloos was, ik schrijf mijn gevoelens van me af dus dat gebeurt altijd voor het slapen gaan als ik ergens mee zit. Ik had mijn muziek op staan en toch vì³elde en hoorde k de stilte door de muziek uit. Het was niet eng ofzo, alleen irritant...Ik voelde me opgesloten door die stilte en ja...Ik schrok van elk geluid dat 'plots' kwam omdat het voor mij veel harder klonk dan het in werkelijkheid was. Ik schreef ook wat in mijn 'dagboek' waarbij ik het gevoel had dat iemand aan het meelezen was. Dat had ik de nacht er voor ook, ik had een heel verhaal geschreven over geesten en god. Maar das een heel ander verhaal :$ En normaal lees ik die dingen nog eens hardop voor voor mezelf, omdat ik dan zelf hoor hoe het klinkt en waar veranderingen moeten om het mooier te laten klinken, maar toen had ik zo iets van: 'ik mag het niet hardop lezen...' ik wist niet waarom. Maar het 'mocht' niet.
Hoe dan ook, ik ging net als elke avond mediteren omdat ik dan heel rustig word en ik dan beter en sneller kan slapen dan als ik het niet doe :)want door te mediteren vergeet ik dingen en kan ik ze uit mijn hoofd zetten terwijl ik er zonder nog uren over zou denken etc etc. Hoe dan ook ik was nog niet zo lang bezig toen ik ineens een hele warme lucht over mijn gezicht voelde, om preciezer te zijn: over de rechterkant van mijn gezicht.
Het was heel vreemd! Ik had geen ramen open, en daarbij was de lucht veel warmer dan het in mijn kamer of buiten was...Ik had ook geen verwarming of dergelijke aan :)Ik schrok eerst heel even omdat ik niet wist wat het was maar daarna ontspande ik echt volledig en kon ik heel makkelijk mediteren en ja...Echt even ì¡lles vergeten...

en nog wat...Als ik me concentreer op mensen, en ze bewegen en zie ik nog een soort 'rand' in de vorm van hun lichaam waar het stond en hoe het stond. Ook bij voorwerpen heb ik dit, ik zie het voorwerp nog maar dan in een blauwachtig licht in de vorm van het voorwerp.
Op mijn kamer, waar ik vaak zit en waarik het meeste met geesten te maken heb (ze lijken mijn kamer wel op te zoeken ) en ik sluit mijn ogen, kan ik in het donker mijn kamer nog precies zien zoals ik ze zou zien als ik mijn ogen open had. en als dat niet hetgene is wat ik zie, zie ik 'mensen' voor mijn ogen (als ik ze gesloten houd) soms zijn het mannen, soms vrouwen, gisteren ook...De eerste keer dat ik ze zo duidelijk zag. Eerst ogen van iemand (dus de bovenkant van het gezicht) de ogen kwamen me heel bekent voor en doordat ik me daarop ging concentreren zag ik alleen nog de ogen, ik weet nog steeds niet wie het is, maar het was een hij. Daarna vervaagde dat beeld en kwam er een vrouw, een jonge vrouw, haar haren waren in een staart maar er hingen nog wat 'sliertjes' haar voor haar gezicht. Haar ogen stonden vreemd en ze schreeuwde...Het leek alsof ze aar iemand schreeuwde maar ik zag voo rde rest niemand :?
verdr zie ik vaak 'enge' ogen...Waar ik echt bang van krijg, ik wéét dat ze nhiet echt zijn maar ze lijken zo echt...

Wat is dit allemaal eigenlijk?
En waarom blijft mijn nachtelijke bezoeker bij mij, is hij degene die me begeleid in dit hele 'paranormaal' zijn? Ik hoor heel de tijd in mijn gedachten 'je hoeft toch geen bang te hebben van je gids, open je ogen nu maar...' maar soms durf ik het niet...
iemand antwoorden? Iemand die veel 'online' is die me een beetje via het net wil begeleiden? *bloost*
Delen:
Selma
Selma aug 5 '05
Hoi Kath,

Dat van die gezichten en ogen zien net als je, je ogen dicht hebt en wilt gaan slapen, dat herken ik heel goed, ik doe dan mijn ogen snel open, heb er angst voor, ben laf meiske hoor, grinnik.
Ik wil er best met jou over van gedachten wisselen, maar ik denk dat je meer baat hebt bij iemand die meer thuis is in deze materie.
Ik doe alles op gevoel en soms heeft iemand er iets aan en soms niets, begrijp je?

Liefs, groetjes en een dikke kus van Selma.

Ps. misschien weet Nims, hoe we mail-adressen kunnen uitwisselen zonder dat het hele forum het weet.
Als jij dat natuurlijk ook wilt Kath?
Ayasha
Ayasha aug 6 '05
heb je een pb gestuurt :Deven bij profiel kijken dus :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '05
Wat toevallig, heb ik jullie gisteren dus al aan elkaar gekoppeld :).
Handig dat OMS -> http://myoms.net als je met elkaar wilt kletsen.

Hoe dan ook ik had nog een paar opmerkingen en vragen over je verhaal.

 Quote:
Origineel van kath:
ik had een heel verhaal geschreven over geesten en god. Maar das een heel ander verhaal :$
Mag ik dat een keertje van je lezen, en lijkt het een beetje op de teksten die je op de website zelf ziet staan?

 Quote:

en nog wat...Als ik me concentreer op mensen, en ze bewegen en zie ik nog een soort 'rand' in de vorm van hun lichaam waar het stond en hoe het stond. Ook bij voorwerpen heb ik dit, ik zie het voorwerp nog maar dan in een blauwachtig licht in de vorm van het voorwerp.
Dat is hun aura. Alles en iedereen heeft een aura. Als je hier beter op gaat letten zul je zien dat het aura voor jou groeit, en dat je ook meer kleuren dan blauw kunt herkennen. Er is niets raars aan een aura en het is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat voorwerpen en mensen een energieveld om zich heen hebben. Met behulp van Kylian (?) fotografie kun je je aura ook laten vastleggen. Helaas is wat je op paranormaal beurzen ziet gewoon nep. Een echte aura foto is namelijk heel kostbaar en moet met verfijnde apparatuur gebeuren! Trap daar dus niet in.

 Quote:

Eerst ogen van iemand (dus de bovenkant van het gezicht) de ogen kwamen me heel bekent voor en doordat ik me daarop ging concentreren zag ik alleen nog de ogen, ik weet nog steeds niet wie het is, maar het was een hij.
Ha ha, dat weet je nu dus wel :)


 Quote:

Daarna vervaagde dat beeld en kwam er een vrouw, een jonge vrouw, haar haren waren in een staart maar er hingen nog wat 'sliertjes' haar voor haar gezicht.
Wat voor kleur haar en ogen waren het? Misschien heeft het iets te maken met iemand die ik ken?
Nienna
Nienna sep 7 '05
Ik zie ook heel erg vaak ogen. Als ik mijn ogen dicht doe dan flitsen ze voorbij... Als ik dan snel mijn ogen wil openen is het ineens zo fel het licht. Alles. Mijn hoofd gaat dan vaak bonken. [mischien van schrik ofzo, ik weet het niet :)]
Ayasha
Ayasha jan 18 '06
 Quote:
Origineel van Nienna:
Ik zie ook heel erg vaak ogen. Als ik mijn ogen dicht doe dan flitsen ze voorbij... Als ik dan snel mijn ogen wil openen is het ineens zo fel het licht. Alles. Mijn hoofd gaat dan vaak bonken. [mischien van schrik ofzo, ik weet het niet :)]
Het kan inderdaad zijn van de schrik. Wanneer ik nieuwe dingen er vaar heb ik ook hoofdpijn :)Omdat het ten eerste onbewust redelijk veel concentratie vraagt en ten tweede omdat ik het 'eng' vind :)(

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki