Loading...
nl

Hilda, Foto lezen

Hilda
Hilda jan 24 '10
Hallo,

Ik zou graag willen dat mijn foto gelezen wordt,
Ik hoop alleen dat de foto duidelijk genoeg is..
alvast bedankt!

http://images.merudi.net/albums/userpics/12022/hilda~0.JPG

Delen:
admin
admin jan 24 '10
admin
admin jan 24 '10
Hoi Hilda,

Heb de foto even voor je geplaatst wink

Groetjes
Marjan
Hilda
Hilda jan 25 '10
Hey Marjan,

dankjewel, ik wist niet precies hoe dat moest..
ik zag op een andere pagina dat jij ook foto's kon lezen,
zou je dat bij mij ook kunnen, of is de foto daar te onduidelijk voor?

groetjes Hilda
admin
admin jan 27 '10
Hoi Hilda,

Ik wil wel eens kijken of je foto mij wat wil vertellen.

* Je bent een gesloten type, iemand die zich niet graag "laat" lezen, je geeft anderen niet snel de kans om door te dringen tot je ware ik. Je bent iemand die eerst de kat uit de boom kijkt en pas als iemand je héél goed kent, zal je iets van jezelf laten zien. Je mag daarin best iets losser worden hoor, wees niet bang van de omgeving en de mensen om je heen, ze begrijpen je beter dan je zelf denkt.
* Ook voor mij hou je zelfs de foto wat gesloten. Ik krijg steeds de vraag door me heen, waaróm zou ze haar foto willen laten lezen? Wát zou ze willen weten ...

Meis, ik ben bang dat ik niet veel uit je foto kan halen. Hopelijk voor jou is er een ander die wel een connect met je kan leggen. Of misschien heb je vragen die ik via jou misschien voor je kan proberen te beantwoorden.

Krijg wel de neiging om even twee armen om je heen te leggen ... van kom maar, het komt goed! .... Waarom dat is ... géén idee.

Ik hoor wel van je.

Namasté
Larapinta
Hilda
Hilda jan 28 '10
Hallo Larapinta,

Bedankt voor het lezen van mijn foto. Wat je zegt klopt echt helemaal. De reden dat ik 'gelezen' wilde worden is dat ik op dit moment depressief ben, en gewoon een beetje nieuwsgierig was of dat ook 'zichtbaar' is.
Op dit moment ben ik ook heel erg moe, is het daarom een vreemde vraag aan jou of je misschien weet waar dit vandaan komt en wat ik hier aan kan doen? of gaat dit voor het foto lezen te ver?

Dankjewel!

Hilda
admin
admin jan 28 '10
Hoi Hilda,

Ik ben geen waarzegster, en weet niet waar je moeheid vandaan komt. Maar bij een depressie [[helaas uit ervaring]] weet ik dat je eerst de oorzaak moet proberen te vinden waaróm je depressief bent (geworden). Vandaaruit kan je verder.
Heb je zelf een idee?
En verder weet ik wel dat depressief voelen enorm veel energie van jezelf kost >> vandaar misschien de moeheid. Ben je ook lusteloos?

Groetjes Marjan
Hilda
Hilda jan 28 '10
Hallo Marjan,

De grootste oorzaak is denk ik dat ik te perfectionistisch was. Nu gaat het met toppen en dalen, maar op dit moment gaat het erg moeilijk en ik ben inderdaad ook lusteloos. Ik heb er al veel langer last van (de foto is van ruim een jaar geleden), maar ben sinds kort bezig met medicatie en therapie. Dus ik hoop echt dat het daar beter door wordt.. maar dat is gewoon afwachten.

Groetjes Hilda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420