Loading...
nl

Jasper123, Iemand proberen mijn foto te lezen?

Jasper123
Jasper123 jan 21 '10

Dit zijn de duidelijkste foto´s die ik heb. De eerste is wel iets meer dan een jaar oud en lichtelijk verlicht met photoshop (door mijn toemalige vriendin). Ik ben benieuwd. Door de ogen schijn je in de ziel van mensen te kunnen kijken, ik maak binnenkort eens een hele duidelijke close-up. Ik vind het echt heel interessant, ik kan zelf altijd aan iemands ogen zien of iemand diepe gronden heeft. Stille wateren hebben vaak diepe gronden..
Delen:
admin
admin jan 21 '10
Jasper, als ik naar je kijk, dan voel ik een zeer grote tevredenheid - bij mij -
want, je straalt datgene uit wat de wereld nodig heeft in de toekomst.
- een rustige wijsheid die klaar staat om te ontwikkelen en naar buiten te komen
- een natuurlijke uiting van wat diep van binnen in je beroerd, die zich laat gelden.
- een zuiver wens voel ik bij je om te onderzoeken, te ontdekken, te beleven. En die kansen krijg je.
- een milde warme leider voor de toekomst, die inzicht heeft in de noden van anderen en dit kan linken met wat er voorhanden is om te doen!
wat zoveel betekent als bij elke noodzaak hoort juiste actie!
Je bent in de opgroei natuurlijk, en kleine onzekerheden zijn er nog wel, in het dagdagelijkse leven. Dat hoort er wel al eens bij.
Maar ik zie geen moeilijkheden, danwel alleen maar een innerlijke sterkt.
Er zijn Engelen en/of lichtwezens bij je aanwezig. wees daar maar zeker van, waarschijnlijk voel je dat ook wel.

Liefs van mij
en keep up the good spirit!!!
Jasper123
Jasper123 jan 21 '10
Dankjewel Bellefleur smile.

Verbluffend treffend! Ik dacht eerst dat fotolezen iets te maken had met mensenkennis, maar dit duidt op een zeer ontwikkelde paranormale gave.

Wat jij zegt klopt niet alleen voor mijn gevoel, het is mij vele malen bevestigd door zelf onderzoek en spirituele ervaringen. En even over die zuivere wens; die ga ik in vervulling brengen! Ik ben op dit moment na een hoop hebben rondgezwalkt door het leven de beslissing gemaakt om voor mijn ware gevoel te gaan: ik ben gestopt met mijn studie en ga de wereld verkennen met enkel een rugzak op mijn rug en een lach op mijn gezicht!

Ik wil graag mijn liefde verspreiden over aarde en degene helpen die geholpen wensen te worden, en daar uiteraard lering uit trekken. Mij is vertelt dat ik de gave heb om harten van mensen te openen, kan je dit ook voelen/plaatsen?

Verder ben ik heel erg gevoelig voor emoties van mensen om mij heen, en mij daar ook rationeel bewust van.

Mag ik vragen hoe je dit doet? Doe je dit door in iemands ogen te kijken, of krijg je gewoon een bepaald gevoel?

Qua entiteiten om mij heen weet ik alleen iets over mijn engelengids Sebastiaan waar ik via een mevrouw contact mee heb gehad en over mijn opa die over mij waakt. Bedoel je dat met engelen/lichtwezens of iets wat niet ieder mens bij zich heeft?

Liefs,

Jasper
admin
admin jan 21 '10
Origineel bericht van: Jasper123
Dankjewel Bellefleur smile.

Verbluffend treffend! Ik dacht eerst dat fotolezen iets te maken had met mensenkennis, maar dit duidt op een zeer ontwikkelde paranormale gave.

- thanks!! grin

Wat jij zegt klopt niet alleen voor mijn gevoel, het is mij vele malen bevestigd door zelf onderzoek en spirituele ervaringen. En even over die zuivere wens; die ga ik in vervulling brengen! Ik ben op dit moment na een hoop hebben rondgezwalkt door het leven de beslissing gemaakt om voor mijn ware gevoel te gaan: ik ben gestopt met mijn studie en ga de wereld verkennen met enkel een rugzak op mijn rug en een lach op mijn gezicht!

- jaaaa, doen Kasper!! je gaat echt ontdekken, niet alleen door datgene mee te maken vanuit de buitenwereld, maar heel zeker datgene wat reeds bij je aanwezig innerlijk. maw.. door die ontdekkingen te doen, ontdek je jezelf.
Ik wil graag mijn liefde verspreiden over aarde en degene helpen die geholpen wensen te worden, en daar uiteraard lering uit trekken. Mij is vertelt dat ik de gave heb om harten van mensen te openen, kan je dit ook voelen/plaatsen?

-jazeker, dat is wat ik bedoel met warme milde leider.. warm van warmhartig/ liefdevol... je straalt warmte uit!en ook mild... dwz dat je overal waar je komt/ gaat komen.. mededogen en begrip hebt voor vele dingen en dat je daarin een leider gaat zijn...een voorbeeldfunctie op vele momenten, die aanstekelijk werkt voor derden.
Verder ben ik heel erg gevoelig voor emoties van mensen om mij heen, en mij daar ook rationeel bewust van.

Mag ik vragen hoe je dit doet? Doe je dit door in iemands ogen te kijken, of krijg je gewoon een bepaald gevoel?

- ehmmmm.. ik kijk in je ziel!
Qua entiteiten om mij heen weet ik alleen iets over mijn engelengids Sebastiaan waar ik via een mevrouw contact mee heb gehad en over mijn opa die over mij waakt. Bedoel je dat met engelen/lichtwezens of iets wat niet ieder mens bij zich heeft?

- ja in feite hebben vele mensen engelen of lichtwezens dat klopt, maar die van jou zijn nu extra in de weer laugh
In alle geval, Kasper ... jij gaat de wereld en de mensen goede dingen schenken!!
Liefs,

Jasper
taro
taro jan 22 '10
Wil het graag even proberen.

Je hebt een duidelijke kijk op het leven.
Sterke mening waar je ook voor durft uit te komen.
je hebt een gevoeligheid waar je wat mee moet gaan doen...of doe je het al...doe je wel eens fotolezen??
Probeer het eens...je voelt namelijk de energieën makkelijk aan.

je bent een doener een groot denker...neemt niet zomaar iets voor lief aan.
Je moet het eerst uitzoeken en kijken of het in jouw plaatje past.
Je bent een zeer sterke persoonlijkheid...erg mooi vind ik dat.
Gebruik het op de juiste manier en je zult er heel veel goeds mee kunnen doen...je kunt er veel mensen mee helpen.

Je hebt een hele sterke buitenkant...maar klopt het dat je van binnen verdrietig bent...om het verlies van iemand?
lijkt wel of je, jezelf heel makkelijk in die sterke kant kan zetten en die verdrietige kant zien niet veel mensen...die laat je niet makkelijk zien.

heb je last van spanningshoofdpijn...gevoel van een band om je hoofd en dan met name pijn boven je ogen.

ik krijg je weer te verdrietig te voelen...weet dat (jong)volwassenen ook mogen huilen en hun verdriet mogen laten zien, niet alleen kinderen mogen dat...je bent nog steeds een wijs en sterk persoon ook al laat je verdriet toe.

krijg het gevoel dat je moet presteren van thuis uit...dat je hard moet werken en vooral blijven doorgaan.
Krijg ook te voelen dat er thuis niet veel begrip is voor het spirituele...jij voelt een drang naar het spirituele toe...en door jouw visie en uitspraken ga je mensen in je omgeving, laten inzien dat er meer is...ze gaan bewust en onbewust nadenken en veranderen.

Je voelt goed en sterk aan...van jouw moeten we er meer hebben laughje bent een mooie persoonlijkheid en hebt een sterke vechtlust.

Hoor graag van je of je er iets mee kunt...klopt er iets niet dan wil ik dat ook graag van je weten.
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Het klopt perfect allemaal! Weer een hele andere invalshoek, maar heel netjes! Dank u!

Even een paar reacties:

je hebt een gevoeligheid waar je wat mee moet gaan doen...of doe je het al...doe je wel eens fotolezen??

Dit doe ik nooit, maar ik voel mensen wel goed aan, ik voel mensen hun emoties en kan ze ook wel goed inschatten. Ik zal het eens proberen!

Je moet het eerst uitzoeken en kijken of het in jouw plaatje past.

Dit klopt, ik heb mij op zoveel dingen ingesteld en gekeken of het wat voor mij was, tot nu toe altijd dingen korte tijd gedaan en uiteindelijk mee gestopt. .

Je hebt een hele sterke buitenkant...maar klopt het dat je van binnen verdrietig bent...om het verlies van iemand?
lijkt wel of je, jezelf heel makkelijk in die sterke kant kan zetten en die verdrietige kant zien niet veel mensen...die laat je niet makkelijk zien.

Klopt, toendertijd (dat was in 2008) had ik een vriendin. Na een maand een relatie met dit meisje overleed haar moeder. Ik heb hier heel diep ingezeten, en veel overgenomen qua emotie. Mijn verdrietige kant laat ik relatief makkelijk zien vind ik zelf. Wel bij de juiste persoon, en sowieso meestal alleen één op één. Maar ik kan mijn emoties wel afsluiten. Omdat ik zo gevoelig ben voor emoties van andere en ik alles wil scannen (mensen) word ik een drukke omgeving nogal overprikkeld en sluit ik me daar voor af.

heb je last van spanningshoofdpijn...gevoel van een band om je hoofd en dan met name pijn boven je ogen.

Dit klopt als een bus, zeker toendertijd, ik wist niet goed wat ik er mee aan moest die hoofdpijn. .

krijg het gevoel dat je moet presteren van thuis uit...dat je hard moet werken en vooral blijven doorgaan.
Krijg ook te voelen dat er thuis niet veel begrip is voor het spirituele...jij voelt een drang naar het spirituele toe...en door jouw visie en uitspraken ga je mensen in je omgeving, laten inzien dat er meer is...ze gaan bewust en onbewust nadenken en veranderen.

Dit klopt ook als een bus. Mijn ouders zijn heel erg praktisch en harde werkers. Ik ben van een totaal ander slag. Ik bekijk eerst van alles en zie dingen in een wat breder perspectief. Ik zat een tijdje heel erg diep in de occulte dingen, en bracht ook ter sprake wat ik dacht dat er aan de hand was in de wereld. Hier is verschillend op gereageerd, mijn ouders waren bang dat ik er in zou verzuipen etc. Maar goed, die druk is er erg om hard te werken en ergens voor te gaan. Mijn vader zei al sinds de 1e klas van het VWO dat ik het niet zo redden. Toch heb ik mijn VWO in één keer gehaald. Dit had ik echter niet verdient volgens mijn ouders.. Nu loop ik wel al twee jaar te zwalken met twee verschillende studies en die vriendin waar ik het mee uit heb gemaakt (na twee jaar). Maar ik heb nu mijn doelen weer redelijk op een rijtje: Ik ben mij aan het voorbereiden op een wereldreis. Ik heb ook sterk het gevoel dat als ik terug kom ik in de politiek terecht kom of iets in die richting. Ik wil graag mijn visie uitdragen en mensen inspireren in plaats van wat de politiek hedendaags doet: polariseren, haat zaaien, poppenkast spelen etc.

Maar goed, ik zal me eens verdiepen in fotolezen!

xx

Jasper

Emuca
Emuca jan 22 '10
OKee, ik ben geen geniaal fotolezer, maar ik wil het graag proberen. smileik heb niks gelezen, dus weet niet wat de andere gezegd hebben.

Ik zie duidelijk 2 kanten bij jou, een rustige en toekijkende kant als in iemand die de boel graag in de gaten houdt, maar ook een heel actieve en vrolijke kant, waarbij je je zorgen opzij kan zetten en de dingen die je eerst heel goed hebt bekeken heel makkelijk aan kan voelen.

Jij kijkt naar de wereld alsof je er een grote liefde voor voelt. Je koestert iets. En je kan ook andere mensen aanzetten tot liefde. Jij bent letterlijk een stralend middenpunt.

Jij kan mensen goed leiden.

Een harde werker, maar verliest niet snel zijn gevoel voor de mensen om zich heen. Je sluit je niet af voor de buitenwereld.

Je voelt lekker warm aan en je element is lucht. smileDe kleuren die jou symboliseren zijn geel en warm oranje. En wat rood. Draag je soms graag blauw? Dat is om je lichaam en ziel in evenwicht te houden.

Dit was het weer! smile
taro
taro jan 22 '10
Jasper...Geweldig ben je laugh...als je je intentie zuiver kunt blijven houden...(is moeilijk want ieder mens wordt gekleurd door de maatschappij etc...maar jij bezit een grote kracht in je...blijf daar trouw aan...en volg jouw visie...jij weet heel goed wat wel en wat niet goed is voor de mensheid)...dan ga je grote veranderingen teweeg brengen.

En fotolezen...gewoon proberen...kijk wat je voelt en dat opschrijven...zo ga je steeds meer vertrouwen op je intuïtie.
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Hallo Angel of Death! Netjes gedaan hoor, weer een andere invalshoek!

Ik zal op elk stukje een reactie geven.

"Ik zie duidelijk 2 kanten bij jou, een rustige en toekijkende kant als in iemand die de boel graag in de gaten houdt, maar ook een heel actieve en vrolijke kant, waarbij je je zorgen opzij kan zetten en de dingen die je eerst heel goed hebt bekeken heel makkelijk aan kan voelen."

Dit klopt aardig. Ik ben zeer analytisch maar kan mij ook in het moment verliezen. Ik ben wel iemand die vrij veel heeft gedaan om het te hebben gedaan maar het toch niet mijn ding was.

Jij kijkt naar de wereld alsof je er een grote liefde voor voelt. Je koestert iets. En je kan ook andere mensen aanzetten tot liefde. Jij bent letterlijk een stralend middenpunt.

Ik ben een middelpunt in zoverre dat ik liefde voel voor ieder mens, als de mens als een geheel, en dat ik mensen wil verbinden (we zijn immers één). Verder ben ik geen middelpunt als in het middelpunt van de belangstelling staan, ik heb daar in het dagelijks leven nogal moeite mee aangezien ik liever de sfeer en het groter geheel goed wil hebben dan dat ik zelf zo nodig op moet vallen.

Een harde werker, maar verliest niet snel zijn gevoel voor de mensen om zich heen. Je sluit je niet af voor de buitenwereld.

Ik kan kan met het juiste doel voor ogen, zonder gedwongen te worden hard werken, en dat doe ik inderdaad met oog voor mijn medemens.

Je voelt lekker warm aan en je element is lucht. De kleuren die jou symboliseren zijn geel en warm oranje. En wat rood. Draag je soms graag blauw? Dat is om je lichaam en ziel in evenwicht te houden.

Heel interessant! Waar basseer jij mijn element lucht op? Ik dacht dat je altijd een combinatie was van verschillende elementen. Astrologisch gezien ben ik 26% lucht 28% water 36% aarde en 10% vuur. Met de zon in kreeft (water). Maar goed, misschien bedoel jij het ook wel wat anders, kan je dit toelichten? Verder draag ik inderdaad graag blauw! Wat grappig dat ik dit met mijn onderbewuste doe om mijzelf in balans te brengen!

Bedankt Angel!

xx

Jasper
Emuca
Emuca jan 24 '10
Ik baseer dit op mijn eigen kunnen van het zien van een ander zijn element. smileIk 'zie' dit bij mensen.
Jasper123
Jasper123 jan 24 '10
En wat zegt dat over mij? smile
Emuca
Emuca jan 24 '10
Dat je ziel een geel kleurtje heeft, hihi. Nee, wat het precies betekend weet ik niet. Ik weet alleen dat je ziel dan is opgebouwd uit luchtenergie.
Lin
Lin jan 24 '10
Hoi Jasper,

Mijn eerste blik op je foto is een enorme stroom aan energie die door je lichaam stroomt. Heb jij ook regelmatig last van enorm prikkelende en branden handen en vingertoppen ?
Je hebt een heerlijk hoeveelheid aan wijsheid in je zitten,
en je hebt het volgens mij niet altijd even door.

Geweldig !

Tot zover

Liefs Linda
Jasper123
Jasper123 jan 24 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi Jasper,

Mijn eerste blik op je foto is een enorme stroom aan energie die door je lichaam stroomt. Heb jij ook regelmatig last van enorm prikkelende en branden handen en vingertoppen ?
Je hebt een heerlijk hoeveelheid aan wijsheid in je zitten,
en je hebt het volgens mij niet altijd even door.

Geweldig !

Tot zover

Liefs Linda

Lieve Linda,

Er stroomt inderdaad veel energie in mijn lichaam. Ik heb het nooit echt specifiek ergens op gericht, en heb eigenlijk altijd een beetje rongezwabberd, veel ups en downs gehad en nooit iets echt heel goed gedaan. Maar de laatste tijd begin ik mij seeds meer bewust te worden van mijn innerlijk, en wat ik kan. Dat met die tintelende/brandende handen komt bij niet bekend voor, wel voel ik mij regelmatig overprikkeld. Misschien bedoel je er ook wel mee dat ik veel energie in mij hebt, die dingen willen doen, dingen willen ervaren, mensen wil helpen, maar dat dat in mijn huidige leefsituatie niet veel kans krijgt of gewoon simpelweg niet weet hoe ik de energie goed moet gebruiken. Wel weet ik dat het een sterke energie is die moeilijk te hanteren valt.

Qua wijsheid heb ik een vrij duidelijk wereldbeeld. Dit is niet ontstaan doordat ik altijd in de boeken zit ofzo, het is er gewoon. Tuurlijk leer ik wel bij, maar meer gericht op het internet naar informatie die ik ECHT interessant vind. School kon me nooit echt boeien. Ik kijk veel breder, het totaalplaatje zeg maar.

Bedankt voor je inzichten!

xx

Jasper
Helma
Helma jan 25 '10
Hoi Jasper, ik ben geen fotolezer hier, maar het eerste wat ik dacht toen ik je her en der las hier: een jongere versie van 'onze' Nims: Nims II dus! laugh
Jasper123
Jasper123 jan 25 '10
Origineel bericht van: Helma
Hoi Jasper, ik ben geen fotolezer hier, maar het eerste wat ik dacht toen ik je her en der las hier: een jongere versie van 'onze' Nims: Nims II dus! laugh

Is dat positief of negatief? tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '10
Positief natuurlijk wink
Jasper123
Jasper123 jan 25 '10
Origineel bericht van: NiMS
Positief natuurlijk wink

Yes laugh!
Pegasus
Pegasus jan 25 '10
Hé Jasper,

Toen ik je foto de eerste keer zag, voelde ik warmte bij mijn hart en een gevoel van deze jongen kan ik zo in mijn hart sluiten blush.
Op de foto zie ik iemand die veel nadenkt, over het leven, de wereld en haar mensen, maar tegelijkertijd luchtig. Voelt luchtig, niet zwaar. Meer als brenger van luchtigheid.
Ook zie ik ergens een soort ondeugende glimlach. Een stilletjes genieten van de dingen die je om je heen waarneemt. En oog hebben voor de mooie dingen tussen mensen.

Ook een mijmeren over....? Ja, mijmeren. Terugdenken aan iets dat was, met een mooi gevoel. Iets uit het verleden. Een persoon? Ergens alleen zitten en mijmeren.

Ook krijg ik het gevoel van begeef je onder de mensen. Zoek mensen met wie je kunt praten. En dan bedoel ik, live. Nu vaak met je beelden, meningen etc alleen? Nog niet echt iemand gevonden om het live mee te delen? Weinig mensen van je eigen leeftijd waarmee je kan uitwisselen?

Het woord sport komt ook een aantal keren voorbij. Waarom weet ik niet.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

Lieve groet,

Pegasus
Jasper123
Jasper123 jan 25 '10
Hee Pegasus :),

Je hebt wel gelijk in wat je zegt smile. Ik heb het gevoel dat mijn hart ook erg openstaat om het zo maar te zeggen tongue. En dat van dat stilletjes genieten doe ik zeker, ik kan genieten van de subtiele momentjes, van die trekjes van mensen en gewoon van alles aan mensen tongue. En ik kan ook erg genieten van liefde tussen mensen, maar wie niet? laughEn ik zie in elk mens liefde smile.

Mijmeren doe ik zeker, maar toen vooral, toendertijd had ik een vriendin met wie ik een heel hartstochtelijke relatie had, wat uiteindelijk voor mij niet zo goed bleek te zijn omdat ik mijzelf uit het oog verloor. Qua sport was ik toen veel bezig met karate, en ik loop ook wel hard. Sporten is voor mij een goede manier om even lekker in mijn lichaam te komen, even uit het hoofd zeg maar.

Komt het element lucht ook weer naar voren! Als ik luchtigheid in mijzelf zou moeten plaatsen is het denk ik het feit dat alhoewel ik soms ook in dingen kan verdrinken, ik er toch altijd uitkom en dingen in perspectief plaats (soms met een beetje hulp van een ander). En ik kan mensen ook luchtig naar het leven laten kijken, ze motiveren etc.

En ik zat toen (doe ik nu iets minder) wel heel veel te piekeren, te wikken, te wegen, op mijn kamer. Ik was vrij passief, en zat alleen maar te piekeren.. Ik besef me daarom ook dat ik meer moet doen en mijzelf niet moet verliezen in de perfectionistische dingetjes in het leven. Dingen blijven relativeren, en me richten op het grote plaatje smile.

xx

Jasper
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy