Wil het graag even proberen.
Je hebt een duidelijke kijk op het leven.
Sterke mening waar je ook voor durft uit te komen.
je hebt een gevoeligheid waar je wat mee moet gaan doen...of doe je het al...doe je wel eens fotolezen??
Probeer het eens...je voelt namelijk de energieën makkelijk aan.
je bent een doener een groot denker...neemt niet zomaar iets voor lief aan.
Je moet het eerst uitzoeken en kijken of het in jouw plaatje past.
Je bent een zeer sterke persoonlijkheid...erg mooi vind ik dat.
Gebruik het op de juiste manier en je zult er heel veel goeds mee kunnen doen...je kunt er veel mensen mee helpen.
Je hebt een hele sterke buitenkant...maar klopt het dat je van binnen verdrietig bent...om het verlies van iemand?
lijkt wel of je, jezelf heel makkelijk in die sterke kant kan zetten en die verdrietige kant zien niet veel mensen...die laat je niet makkelijk zien.
heb je last van spanningshoofdpijn...gevoel van een band om je hoofd en dan met name pijn boven je ogen.
ik krijg je weer te verdrietig te voelen...weet dat (jong)volwassenen ook mogen huilen en hun verdriet mogen laten zien, niet alleen kinderen mogen dat...je bent nog steeds een wijs en sterk persoon ook al laat je verdriet toe.
krijg het gevoel dat je moet presteren van thuis uit...dat je hard moet werken en vooral blijven doorgaan.
Krijg ook te voelen dat er thuis niet veel begrip is voor het spirituele...jij voelt een drang naar het spirituele toe...en door jouw visie en uitspraken ga je mensen in je omgeving, laten inzien dat er meer is...ze gaan bewust en onbewust nadenken en veranderen.
Je voelt goed en sterk aan...van jouw moeten we er meer hebben
je bent een mooie persoonlijkheid en hebt een sterke vechtlust.
Hoor graag van je of je er iets mee kunt...klopt er iets niet dan wil ik dat ook graag van je weten.