Loading...
nl

2 compleet verschillende dromen op dezelfde dag

admin
admin jan 20 '10
Hallo

Heb vanacht en vanmorgen aparte dromen gehad

De eerste:
Ik was met 3 collega's. We gingen onze auto's halen die van haar stond rechts die van mij links.
Ik liep een lange straat door en kwam bij de brug om over heen te gaan, het was een soort touwladderachtige brug en kon er maar heel moeilijk overheen komen. Uiteindelijk kwam albert verlinde al bellend langs lopen die hielp mij over de brug heen. De verkant moest je het laatste stukje met een zwierend touw bereiken ( weet niet hoe ik dat gedaan heb want was ineens bij mijn auto ). Ik reed achter mijn collega's aan. Hun in 1 auto ik in 1 auto. Op een gegeven moment reed mijn collega heel hard kon haar bijna niet bijhouden, we kwamen op een soort kartbaanachtige parkeergarage terecht en moesten omhoog rondjes draaien om er te komen. Op een gegeven moment zaten we in de tram en vroeg ik waarom ze eigenlijk zo hard reed ( geen antwoord ). De tram begon echt keihard te rijden en miste onze halte voor de cursus die we zouden hebben, de tram kwam een soort center parcs vakantieresort ingereden en stopte veels te ver van onze cursus af. We stapen uit en mijn collega was haar documenten vergeten in de tram, de tram kwam keihard terug rijden en leverder de documenten af. Toen moesten we weer een hele lange straat doorlopen en kwamen halfverwege al groepjes leerlingen tegen die al begonnen waren met iets technisch moesten van die outfitten aan enzo. Wij liepen naar een soort school en gingen rechts een lokaal binnen hier bleek de leraar te staan van de cursus in een techniek lokaal en hij was bezig en keek zo naar ons van WOW wie hebben we daar, wij legden uit waarom we te laat waren, de auto de tram etc en daarna was ik wakker...

De 2e droom iets heel anders:
Ga vanacht naar mijn vriend toe misschien vandaar: Ik droomde dat we in een hele mooie hotelkamer waren leek wel een soort woonkamer huisje. We kregen ontbijt op bed en mijn vriend was me heel erg dankbaar. Ik zat in kleermakerszit op het bed met het dienblad op schoot en hij zat heerlijk te eten. hij was onwijs lief voor me, en behandelde me als een echte dame, was blij om ontbijt te krijgen etc.. We zouden ook samen in bad gaan en ik zag een mandje met gratis spulletjes om uit te kiezen qua badschuim er stond gratis op. Ik liet hem ruiken waren sterke eucalyptus geuren en uiteindelijk koos hij voor lavendel. Hij tilde me op en droeg me naar bad. We zaten er samen in en op een gegeven moment trekt hij zich heel teder en lief mij naar zich toe en zegt. Weet je waarom je nou zo bijzonder ben en hij zei omdat ik je nooit vergelijk met mijn exen. En de rest voelde ook heel erg lief
Er was een kast die trokken we open daar stond allerlei etenswaar in met briefjes erop ''gratis'' dit is voor jou en mijn naam stond erop dat wij alle opmochten maken en we voelde ons als 2 gelukkig geprijsde mensen.
Tijdens deze droom was er voor mijn gevoel constant iemand anders aanwezig in de kamer als een soort geest, was er wel maar voelde niet overheersend gewoon heel licht als een wit licht geest ofzo...


Dit waren mijn dromen, ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden hoor graag jullie gedachten meningen

liefs van mij
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki