Loading...
nl

Even voorstellen..

AV999
AV999 jan 20 '10
Ik was een aantal zaken aan het opzoeken en kwam bij toeval de tekst tegen over zogenaamde ''Engelmensen''. Vervolgens zag ik dat er zelfs een forum aan verbonden is.

Leuk om te zien dat er aardig wat mensen zijn die zich hiermee eventueel verbonden voelen en ervoor open staan om elkaar te helpen met esoterische ervaringen.

Op het eerste gezicht lijken jullie mij ook niet alleen maar mensen die zich oppervlakkig willen profileren of onnodige aandacht zoeken, maar mensen met goede intentie..

Voor mij de eerste keer dat ik me aanmeld op een forum en ben benieuwd wat ik hier zal gaan tegenkomen.

Verder zit ik hier gewoon om jullie teksten te lezen uit interesse en als je een vraag hebt over het leven of iets anders dan merk ik het wel.. wie weet kunnen we elkaar helpen!
Delen:
gast
gast jan 20 '10
Welkom smile
gast
gast jan 20 '10
Ben eigenlijk wel benieuwd waar je naar op zoek was toen je bij de engelmens belande. Of ben ik nu te nieuwsgierig?
Eruan
Eruan jan 20 '10
Van harte welkom! smile
admin
admin jan 20 '10
Hallo,

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
Cialara
Cialara jan 20 '10


Welkom bij Merudi.

Lieve groetjes Jorine
admin
admin jan 20 '10
Welkom op dit forum!
Pegasus
Pegasus jan 20 '10
Hé hallo,

Welkom.

Liefs Pegasus
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 20 '10
Van Harte welkom hier. Stel al je vragen gerust die je hebt!
Lena
Lena jan 26 '10
welkom :)en ben jij een engelmens?
AV999
AV999 jan 27 '10
Allen.. een aantal weken zijn voorbij en begin in te zien dat er hier wel degelijk zielen zijn die een bepaald contact hebben met de waarheid.. het is een mooi gegeven dat er zo'n forum bestaat..
Lena
Lena jan 28 '10
maar wat is waarheid? wink
Marenubium
Marenubium jan 28 '10
Ha! en is niet iedereen in contact met de Waarheid laugh
Bedoel je misschien te zeggen: dat er mensen zijn die in contact staan met hun hogere IK, maar zich hier van BEWUST zijn?
Lena
Lena jan 29 '10
ik weet niet wat de waarheid is,ik weet wel dat die er is wink
gast
gast jan 29 '10
De waarheid bevind zich in het midden. Maar wie is er werkelijk in staat dit midden te vinden en te zien?
Islandlady
Islandlady jan 29 '10
He Hoi!
Welkom hier!
Lin
Lin jan 30 '10


Een warm welkom gewenst
Liefs Linda
admin
admin jan 30 '10
Welkom smile
AV999
AV999 jan 31 '10
Marenubium.. Ha! en is niet iedereen in contact met de Waarheid.
Bedoel je misschien te zeggen: dat er mensen zijn die in contact staan met hun hogere IK, maar zich hier van BEWUST zijn?

Gast.. De waarheid bevind zich in het midden. Maar wie is er werkelijk in staat dit midden te vinden en te zien?

Een ieder staat in contact met de waarheid, zoals wij allen met elkaar verbonden zijn.. zo groeien enkele zielen onbewust en andere bewust..

Degene die zich bewust zijn van hun hogere ik.. proberen het midden te vinden.. en staan zo (bewust) in contact met de waarheid.. maar ook diegene moeten de realiteit.. dit leven deze wereld.. aanvaarden en ermee leren leven..

Voor een ieder is dit natuurlijk anders.. daarom is de waarheid eeuwig en vaak niet te doorgronden.. zo is ook een ieders geloof verschillend.. aanvaarden dat er eeuwige waarheid (en bewust zijn hogere ik).. dat het zijn zo moet zijn.. is erg belangrijk.. want we zijn hier toch om te leren..
admin
admin feb 6 '10
Welkom op het forum!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki