Loading...
nl

trek ik dit zelf aan????

admin
admin jan 18 '10
hallo allemaal,

ik heb een vraagje aan jullie. wat denken jullie over iets aantrekken qua pech...

ik heb echt op het moment doorlopend pech met alles (en dan overdrijf ik niet)
enkele voorbeelden:
-auto ruit kapot
-remblokken moeten per direct vervangen worden (pas nog gecontroleerd)
-zoontje valt van commode terwijl ik me omdraaide om iets te pakken (kwam niet meer op tijd aan hem terwijl ik zowat naast hem stond)
-elke dag wel een slecht gesprek over iets of iemand

enz..... zal jullie de rest besparen

toch ga je nadenken hierover, zit hier een boodschap achter????waarom kunnen wij/ik niet eens een normaal leven lijden zonder deze pech(ja ik ben zeker niet de enige wink).

misschien kan een van jullie me advies geven of helpen.

liefs
Delen:
gast
gast jan 18 '10
Misschien ben je nu in rap tempo karma aan het inlossen. Wees jezelf bewust van hoe je denkt over jezelf, de dingen die je mee maakt en over anderen. Kijk naar hoe je (ver)oordeelt in je gedachten en in hoevere deze dingen terug komen in je leven. Bijvoorbeeld; als ik iets (ver)oordelend over iemand anders denk/zeg kom ik daar waar dit oordeel over ging binnen de kortste keren terug op mijn bordje en doe ik bijna precies hetzelfde als waar ik die ander over (ver)geoordeeld heb.
Ook komt het altijd weer op mijn eigen bordje als ik zeg dat ik zelf nooit iets zou doen of heb gedaan. Ik doe het soms expres om te zien hoe snel het weer op mijn bordje wordt gedeponeerd. En dat gaat steeds sneller. Zeg dus nooit nooit, haha.
Misschien dat het bij jou anders werkt, bij mij werkt het iig zo.
gast
gast jan 18 '10
Voorbeeldje:
Tijdje geleden was van de auto van de buren het stuurhuis lek. Ik had hier wel mijn oordeel over klaar want het zal wel aan gebrekkig onderhoud gelegen hebben. Dat had ik dus nooit moeten denken want nu is bij mijn eigen auto het stuurhuis ws ook lek. En ik weet dat het bij mij ws wel komt door gebrekkig onderhoud.
admin
admin jan 18 '10
Hier zit zeker een boodschap achter.

Wat je kan helpen zijn de boeken van C.Beelandt, Signalenboek 1, 2, 3 en/of 4. Hierin staan de betekenis bij allerlei verschillende gebeurtenissa, van een vogel die tegen het raam vliegt tot een lekke autoband.
Ayasha
Ayasha jan 18 '10
Hoe is je autoruit kapot gegaan?

Je remblokken waren misschien gewoon op? Het is nu eenmaal algemeen geweten dat die dingen zo nu en dan vervangen moeten worden. Kleine die van de kast valt... Kan gebeuren smileMijn broer is er in geslaagd om uit de wasbak te vallen toen mijn moeder de shampo bus pakte die er langs stond :+ Wet van Murphy.....

Slechte gesprekken kan zijn dat je dat aan trekt, als je negatief ingesteld bent (door een rotdag bv) trek je vaak ook negativiteit aan. smile

Ik zou er eigenlijk niet te veel achter zoeken... Je hebt soms van die dagen/weken.... wink
admin
admin jan 18 '10
bedankt allemaal voor jullie antwoorden

@gast daar zit wel een kern van waarheid in wat je zegt, dit is mezelf ook al vaak opgevallen je geeft een oordeel over iets/iemand en je krijgt het idd terug op je eigen bord.

@hans dank je wel voor de tip...zijn alle boeken hetzelfde (alleen vernieuwd???) of staat er in ieder boek iets anders?

@kath auto ruit is kapot gegaan door iets wat tegen het raam aan kwam wat is een ?
en zeker moeten dingen zoals remblokken onderhouden en vervangen worden maar dit is pas geleden allemaal nog na gekeken bij de kleine beurt. wat die slechte gesprekken betreft dat klopt idd wel, maar ik ben ook weer heel gevoelig om emotie's van andere over te nemen (dit ben ik wel aan t leren dit niet te doen)
ik probeer er ook niet veel achter te zoeken maar heb zelf gewoon het gevoel/idee dat er iets achter zit want dit is niet iets van dagen of weken winkdit speelt al langer, natuurlijk niet altijd dezelde problemen hoor wink
admin
admin jan 18 '10
Elk boek geeft een lijst van gebeurtenissen en verklaringen. Het staat wel een beetje door elkaar. Mss eens bij de bieb kijken.
Ayasha
Ayasha jan 18 '10
Hoe kan je iets van buitenaf controleren of aantrekken kikkertje? Daar kan je jezelf toch niet de schuld van geven, is gewoon brute pech.

Kan zijn dat ze niet goed gekeken hebben oid....

Snap dat het niet gemakkelijk is, zeker als alles fout lijkt te gaan... Maar met twee voetjes op de grond blijven! smileLeren afsluiten is inderdaad belangrijk dus goed dat je daar mee bezig bent!
admin
admin jan 18 '10
@hans dank je wel

@kath contoleren kan ik idd niet... maar op een begeven moment ga je wel twijfelen door al die pech. met twee voeten op de grond blijven staan dat is iets wat ik af en toe nog wel eens vergeet maar dat weet ik wel van mezelf wink. het afsluiten gaat goed maar nu ik zwanger ben merk ik dat ik extra gevoelig ben voor dingen overnemen van andere dus des te moeilijker om me aftesluiten
admin
admin jan 18 '10
Origineel bericht van: kikkertje

-elke dag wel een slecht gesprek over iets of iemand

liefs

Dit hoorde naar mijn gevoel, niet thuis in het rijtje van wat jij noemt Pech.
Ayasha
Ayasha jan 19 '10
Het leed dat hormonen heet kikkertje. laughLeuk he, vrouw zijn? wink

Niet twijfelen, het leven is zoals het is. smile
admin
admin jan 21 '10
@kath als het nou alleen hormonen waren dan ging het nog al verergeren deze het hele gebeuren natuurlijk wel voor mij wink.
Ayasha
Ayasha jan 21 '10
Komt vanzelf wel goed kikkertje smileHier leer je weer van, kom je sterker en wijzer uit! smileHoe moeilijk het op het moment zelf ook is... Achteraf zal je er misschien op terug kijken als zijnde een moeilijke maar leerzame periode... smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki