Loading...
nl

Islandlady, Foto lezen voor B

Islandlady
Islandlady jan 16 '10
Het is alweer een tijdje geleden en wil graag horen wat diegene die mij niet zo goed kennen kunnen lezen uit mijn plaatje smile
Foto is van November jl. is de meest recente smile

Liefs
Delen:
admin
admin jan 21 '10
Dag B !

Nog niemand je foto gelezen? Wat ik kan zien is dat je het daar op die boot naar je zin hebt smileMaar ik weet zeker dat er beter kan .. wie voelt zich geroepen smile
Islandlady
Islandlady jan 22 '10
Nee joh niemand heeft mijn foto nog gelezen hihi Ja had het zeker naar mijn zin daar smile
Komt vast wel iemand als ze tijd en zin hebben smile

Liefs
admin
admin jan 22 '10
Ja, ik ken je ook iets te goed om je foto zuiver te lezen smileDan trap ik allemaal open deuren in wink

Liefsss
Maryssa
Maryssa jan 22 '10
Je hebt een lief gezicht B. smile

Maar ik heb ook te veel van je gelezen om een blanco reading te kunnen doen.

Mmmm lekker op die boot; briesje door je haar en zonnetje op je gezicht...

x
admin
admin jan 22 '10
ok.. ik zal zeggen wat ik doorkrijg
" manlieefffffff... kom to meeeeeee " laughlaugh
Pegasus
Pegasus jan 22 '10
laughlaughlaugh
Pegasus
Pegasus jan 22 '10
Ha Bea,

Zou het met alle liefde en plezier willen doen.
Maar lukt nie ech op dit moment.

Hoop voor jou dat er iemand voorbij komt.....

Liefs Pegasus
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Ik heb dit nog nooit gedaan maar ik ga eens kijken of ik wat kan zeggen;

ik zie iemand die door de dingen heen kijkt, door
mensen heen kijkt, de kern ziet.

Ook zie ik iemand die een soort positieve/ironische instelling heeft, iemand die.. naja ik kan het wel invullen maar ik krijg gewoon een heel goed gevoel, een positief warm gevoel. Iemand met wie je wel een goed gesprek zou kunnen hebben, ook over de diepere zin van het leven.

Ook straal je een soort zelfverzekerdheid uit, een uitstraling dat je dingen goed kan relativeren en erom kan lachen, lachen om alles. Je ziet het leven met een lach, je geniet.. hmm, misschien interpreteer ik wel heel erg in de context van het plaatje zelf maarja, dat is mijn gevoel, ben wel benieuwd of er uberhaupt iets van waar is.

normaal gesproken doe ik dit soort dingen niet, en aangezien ik zelf geen bevestiging kan krijgen op rationeel niveau is het moeilijk, maarja, misschien baat oefening wel kunst smile.

xx Jasper
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Iemand die de touwtjes zelf graag in handen heeft, iemand die niet in de slachtofferrol gaat zitten maar bewust is en de zaken positief bekijkt, gefascineerd over hoe het leven daadwerkelijk in elkaar zit, en daar stilletjes erg van geniet.

misschien heb ik teveel fantasie tongue.
admin
admin jan 22 '10
Quote:
misschien heb ik teveel fantasie

Of je kan écht fotolezen .... want waar denk je dat je fantasie vandaan zou moeten komen? Denk je dat ze dat is, voel je het, hoor je het??? Bea is nu niet thuis, maar ze zal later vast reageren. Beetje andere tijdsspanne dan wij he!

-xxx-
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Origineel bericht van: ~~Larapinta~~
Quote:
misschien heb ik teveel fantasie

Of je kan écht fotolezen .... want waar denk je dat je fantasie vandaan zou moeten komen? Denk je dat ze dat is, voel je het, hoor je het??? Bea is nu niet thuis, maar ze zal later vast reageren. Beetje andere tijdsspanne dan wij he!

-xxx-

Ik denk dat het een combinatie is van mensenkennis en ook wel voelen, maar dat kan ik niet met zekerheid bevestiggen. Ik voel/zie wel of iemand positief is. In het dagelijks leven voel ik wel heel goed emoties van anddere aan, maar ik vind het nog lastig om datgeen wat ik voel onder woorden te brengen omdat ik er ook bang voor ben ik te graag wil en dus zelf dingen ga verzinnen. Ik pas het in het dagelijks leven waarschijnlijk wel toe, maar niet op een niveau dat ik letterlijk datgeen wat ik voel direct onder woorden te brengen.
admin
admin jan 22 '10
je mag er al eens naast zijn ook !! wink
admin
admin jan 22 '10
Gewoon doen hier op het fotoforum! Hier kunnen we elkaar laten leren en laten groeien. Hoewel je het meeste zelf doet hoor.
Hier dus gewoon durven doen!

-xxx-
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
ok.. ik zal zeggen wat ik doorkrijg
" manlieefffffff... kom to meeeeeee " laughlaugh

laughlaughlaughlaughnou staat niet op mijn gezicht geschreven toch laughlaugh
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
@ Pegasus geeft niet hoor het gaat of het gaat niet. Zelf kan ik het op het moment ook niet.

@ Maryssa. Dank je! En ja had het echt naar mijn zin moest helaas eerder afhaken maar was ook weer goed "wink"

X voor jullie
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Origineel bericht van: Jasper123
Ik heb dit nog nooit gedaan maar ik ga eens kijken of ik wat kan zeggen;

ik zie iemand die door de dingen heen kijkt, door
mensen heen kijkt, de kern ziet.

Ook zie ik iemand die een soort positieve/ironische instelling heeft, iemand die.. naja ik kan het wel invullen maar ik krijg gewoon een heel goed gevoel, een positief warm gevoel. Iemand met wie je wel een goed gesprek zou kunnen hebben, ook over de diepere zin van het leven.

Ook straal je een soort zelfverzekerdheid uit, een uitstraling dat je dingen goed kan relativeren en erom kan lachen, lachen om alles. Je ziet het leven met een lach, je geniet.. hmm, misschien interpreteer ik wel heel erg in de context van het plaatje zelf maarja, dat is mijn gevoel, ben wel benieuwd of er uberhaupt iets van waar is.

normaal gesproken doe ik dit soort dingen niet, en aangezien ik zelf geen bevestiging kan krijgen op rationeel niveau is het moeilijk, maarja, misschien baat oefening wel kunst smile.

xx Jasper

Ben er stil van. Had het al gelezen maar kon niet antwoorden. De hele middag en avond de hort op maar kon dit zeker niet loslaten daarom ben ik nog wakker smile

Ben zeker heel positief ingesteld. Zie altijd het goede en probeer uit alles het positieve te halen. Ironisch misschien ook wel inderdaad.
Goed gesprek ben ik altijd voor in maakt niet uit waarover en het bizarre is dat ik dat juist vandaag aan het eind van de middag ook had en met iemand waar ik het niet bij verwacht zou hebben dat hij dat met mij zou willen hebben, dat gesprek.
Genieten doe ik zeker. Soms met haperingen maar doe mijn best wink

Ja Jasper het klopt dus behoorlijk!

Liefs
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Origineel bericht van: Jasper123
Iemand die de touwtjes zelf graag in handen heeft, iemand die niet in de slachtofferrol gaat zitten maar bewust is en de zaken positief bekijkt, gefascineerd over hoe het leven daadwerkelijk in elkaar zit, en daar stilletjes erg van geniet.

misschien heb ik teveel fantasie tongue.

Nee hoor geen fantasie je ziet het wel goed. Ja ik heb graag zelf de touwtjes in handen maar lukt niet altijd. Vroeger ging ik gemakkelijk in de slachtofferrol zitten en ik vind het fijn om te zien dat dat ook duidelijk niet meer zo is. Heb ik wel achter mij gelaten.
En wederom positief ja! zeker wel.
Probeer uit alles het positieve te halen.

Dank je wel voor de lezing Jasper! Je hebt het gewoon in je!

XX B
Jasper123
Jasper123 jan 23 '10
: ) Hmm, interessant, ook wat je zelf vertelt over vroeger! Nu zie ik dat ik vooral je huidige toestand zie, hoe je er nu tegenover staat.

Ik zal even kort iets uitleggen. Ik kom mensen tegen waarmee je praat, en dan voel je ineens iets, dan kijk je in iemands ogen en ervaar je een heel speciaal moment, waarbij je beide niets hoeft te zeggen. Zo'n blik heb jij in je ogen, alsof je dat goed met jou kan hebben. Iemand die verder kijkt/voel dan alleen de buitenkant (of WAT iemand bijvoorbeeld zegt).

xx
Islandlady
Islandlady jan 23 '10
Bingo!
Dat is dus precies wat ik soms ervaar door in iemand zijn ogen te kijken en weet. laugh
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420