Loading...
nl

marijke1959, Kan iemand mijn foto lezen??

marijke1959
marijke1959 jan 16 '10
Dit is ongeveer een half jaar geleden.

Delen:
admin
admin jan 17 '10
Hoi Marijke,

Goh, wat heb jij een bekend gezicht voor mij ?!!? Misschien lijkend op iemand.
Maar goed, ik wil wel eens kijken of je me via de foto wat wil vertellen.

* Als eerste kijk ik altijd in ogen, je knijpt ze wat dicht tegen het licht (?) maar ze kijken me vol nieuwsgierigheid aan, of je wil zeggen, kom maar op ... nieuwsgierig naar je omgeving. Je hebt belangstelling voor mens en dier om je heen en als ik je zo zie zitten tegen die boom, je houdt vast van de natuur.
* Je hebt mooie egale ogen, het toont alsof je in evenwicht bent. In je leven is genoeg gebeurd, dat lees je in de diepte van je ogen, maar op dit moment in je leven is het meeste in balans en kan je met het meeste goed omgaan.
* Heb je last van je schouders en je nek? Die voelen zwaar aan ... het evenwicht is in je leven ,maar je kan beter je rugzak toch proberen te legen. Heb je mensen om je heen waar je het kwijt kan wat je meedraagt (zou bijna zeggen meezeult) in je rugzak? Het wordt wel tijd om het eruit te gooien, anders heb je kans dat je vast gaat lopen en je balans die je nu hebt gaat kwijt raken. Dat zou zonde zijn!!
* Je bent een warme vrouw, die wel heel veel naar zich toetrekt. Daarmee wil ik zeggen, dat ze je weten te vinden als ze problemen hebben of hun verhaal kwijt willen. Stel wel je grenzen daarin hoor! Je bent ook maar een mens met je mogelijkheden én je onmogelijkheden.
* Ik zou tegen je willen zeggen, omarm het leven en de mensen om je heen, omarm je zelf en hou van het leven!!

Heb je vragen waar ik je mee kan helpen, of kan je hier wel wat mee??
Ik weet natuurlijk nooit de reden waarom iemand zijn/haar foto plaatst.
Maar meer krijg ik bij jou niet door op dit moment.

Namasté
Larapinta
Lin
Lin jan 29 '10
Hoi Marijke
Zo heet mijn oudste dochter ook hihi!

Heb een poging gedaan je foto te lezen
het volgende heb ik kunnen voelen;

je bent heel artistiek, heb het gevoel dat je op grote doeken schildert.
Het voelt ook aan dat je veelzijdig bent.
En anders leer je het jezelf wel aan om te kunnen.

Tot zover

Liefs Linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske