Loading...
nl

Hebben jullie nog een kaarsje???

admin
admin jan 15 '10
Lieve mede-merudiërs,

Mijn oom zou voor de Kerst een "kleine" ingreep ondergaan, het vervangen van een hartklep in het Bronovo ZH in Den Haag. Geconstateerd wordt dat hij 4 bye-passes nodig had frownHet laatste werd in Leiden gedaan.
Vorige week is hij weer overgeplaatst naar Den Haag, maar vandaag met spoed 1 teruggebracht naar Leiden. Hij had vocht/bloed bij zijn hart. Er was een ader die lekte. Nu hebben ze hem met spoed geopereerd, het lek is gedicht met een stent, maar het geronnen bloed [stolsels] schijnen niet operabel te zijn. Professoren daar, zijn nu druk bezig met overleg, wat ze nog voor mijn oom eventueel zouden kunnen betekenen.
Zouden jullie samen met mij Warmte, Rust, Overgave en Energie willen sturen door het branden van een kaarsje??

Alvast bedankt ...
Liefs Marjan
Delen:
admin
admin jan 15 '10
admin
admin jan 16 '10
sorry... hier stond een kaarsje
admin
admin jan 16 '10
Ik schrok me rot... ik tril er nog van..
ik had een kaarsje van internet gevonden. twee mooie grote lichtjes in bokaaltje
Ik wordt enkele minuten later terug getrokken naar dit topic, intuitief
en zie dat de foto van de kaarsjes verandert is in een ongelooooflijk vieze foto..waar ik de details jullie gaan weerhouden
pffff.. ben er nog niet goed van. Is en was niet de bedoeling.
als iemand dit gezien heeft, totaaaal mijn excuses.
Want op de een of andere manier, terwijl ik het plaatste,
had ik al een intuitief gevoel dat er iets niet goed mee was, want ben twee maal gaan kijken van waar de foto vandaan kwam.
pfffff... ik krijg er den didder van, sorry larapinta!! voor dit ongemak.

Ik zend een mooie energetische foto..met lichtkracht van de engelen via mij eropgezet.

Liefs
Bellefleur
Beschermengel
Beschermengel jan 16 '10
Nee ik heb het niet gezien Bellefleur, maar het is mij ook wel eens overkomen..gelukkig dat je het op tijd hebt ondekt!

En voor de Oom van Marjan stuur ik Licht en Kracht, dat hij maar gauw weer beter mag worden.

admin
admin jan 16 '10
Deze is helemaal met de energie die ik er zelf ingestraalt heb .. voor de goede zorgen van zijn hart.

Othela
Othela jan 16 '10
Een lichtje brandt ook hier.
Warm, vriendelijk en troostend.

Othela
admin
admin jan 16 '10
Lieve Belle,

Geen excuses alsjeblieft meis,,, hou van je!

Mijn oom is afgelopen nacht nogmaals geopereerd, mede door de Energie, Kracht, en het Licht van jullie, heeft hij de nacht gehaald. De stolsels zijn zoveel mogelijk verwijderd, zijn nieren werken ook slecht, maar hij heeft nog niet op hoeven geven.

Bedankt en een warme groet.
Mijn kaarsje brandt hier ....

Liefssssss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy