Loading...
nl

Was het iemand die mij hielp?

earthchild
earthchild jan 14 '10
Ik zal even zeggen dat het een rare ingewikkelde droom is.

Ik heb veel kristallen. en als ik ga slapen neem ik soms een kristal bij mij. Deze keer was het een lemerishe zaad krisal.
Hij lag op mijn borst met de punt naar mijn hoofd. Zo ben ik ook in slaap gevallen.

Er ging meer vooraf aan die droom. Maar dit is wat ik me het sterkst kan herrinneren. Ik zat met mijn man in de auto en moest een draai maken. Terwijl ik de draai maakte werd de grond zacht en waterig en voor mij zat een groep beesten( weet niet meer wat voor beesten het waren). En verder op stond een soort gelijke kraanauto of wat er op leek. Door de drassige grond raak ik uit koers en kom terecht in een sloot. Ik raak in paniek, mijn man blijft heel rustig. Voor dat we ten onder gaan in die sloot, Haal die levensgrote kraanauto ons er weer uit.

Tweede deel van mijn droom. Ik zit innerlijk met veel problemen
Dat vertel ik aan een persoon, ik denk dat het een manlijk persoon was maar zeker weten doe ik het niet. Hij/Zij wil me helpen. Maar ik zeg dat ik al zo vaak om hulp heb gevraagt, maar dat niets mij geholpen heeft. Dan gebeurt er iets , mijn lichaam begint te schokken, het is net of ik stik dan gaat hij?zij op mij zitten en gaat me helemaal betasten. Daardoor gaat mijn lichaam nog heftiger reageren. Ik kan op dat moment ook niet praten want mijn mond zit vol met rotzooi en ik ben heel bang.

Dan word ik wakker.

Heeft iemand hier een verklaring voor.
Hielp Hij/zij mij nou?

Vriendelijke groet Thea
Delen:
admin
admin jan 17 '10
Hoi Thea,

Ik heb nog nooit dromen verklaard. Dus ik kan je niet helpen bij het verklaren hiervan. Maar ik weet wel dat hier op het forum vaker is gesproken over kristallen/edelstenen die je wel of juist niet mee moet/kan nemen naar je slaapkamer.
Hoop dat een ander je daarmee kan helpen!!

Liefssss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki