Loading...
nl

Paranormaal tv programma met kinderen...?

Cialara
Cialara jan 13 '10
Gisteravond zat ik even naar tv te kijken toen er opeens een oproep voorbij kwam.

RTL 4 wil een nieuw tv-programma maken wat lijkt op het zesde zintuig, maar dan met kinderen. Het zouden dan kinderen moeten zijn van tussen de 6 en 16 jaar die paranormaal begaafd zijn. Die in de toekomst kunnen kijken, die bijzondere ervaringen hebben, die aura's kunnen zien enz....

Wat vinden jullie van zo'n programma?
Delen:
gast
gast jan 13 '10
Niet aan mee doen en ook niet naar kijken. Verder niets. Zolang je het voed met energie in welke vorm dan ook zal het levensvatbaar blijven.
Emuca
Emuca jan 13 '10
Ik vind het.. niet zo slim. Kinderen moet je niet forceren.. Dat is niet goed vind ik.. Daarbij lijkt het alsof ze er alleen maar geld uit willen trekken. En waarschijnlijk zijn het de ouders die de kinderen opgeven, niet de kinderen zelf.

Want oooh het is zo leuk als [naam] op tv komt!
admin
admin jan 13 '10
Niet goed. Al helemaal niet als een commerciele zender dit oppakt. Het is geen idols. De kinderen moeten hun ervaringen in alle rust en onder goede begeleiding ontwikkelen. En dus beschermd tegen hun omgeving.
Cialara
Cialara jan 13 '10
Ik ben blij dat jullie er zo over denken. smile

Ik moet er toch niet aan denken dat iedereen weet dat een kind paranormaal begaafd is. Zo'n kind kan niet meer in alle rust opgroeien en zich ontwikkelen. De programma makers slaan in dit geval de plank volledig mis en ik hoop dat ze geen enkele aanmelding krijgen...

Daarnaast hoop ik ook dat de ouders dit beseffen, maar ik vertrouw erop dat deze ouders op de juiste gronden zijn uitgekozen door hun kinderen wink
admin
admin jan 13 '10
Ik vind het kolder.
Toch is er (mochten er kindjes worden opgegeven) wellicht een les hierin voor deze kindjes.
Kinderen kiezen hun ouders altijd om de goede redenen uit, dat wij die niet altijd begrijpen das een ander verhaal smile
Cialara
Cialara jan 13 '10
Dat is waar Karin, wij kennen de redenen niet waar onze kinderen ons voor uitkiezen smile
Natalie1986
Natalie1986 jan 14 '10
Ik vind het wel grappig, ik zou er denk ik wel naar kijken!

voor de kinderen mochten ze het zelf willen (anders niet) een goede levensles! Je groeit ontzettend.. Maar dan vind ik wel dat kinderen het zelf moeten willen en niet de ouders!
gast
gast jan 14 '10
Ja Karin, misschien is dat ook wel zo. Maar dan denk ik eerder dat het een les voor de ouders is, en niet zo zeer voor de kinderen. Maar of ze er ook echt wat van leren is nog maar de vraag....
admin
admin jan 14 '10
zo'n programma geeft zeker een vertekent beeld.


Paranormale gave is één ding..
Spiritueel zijn is een ander iets.
Zonder je Spiritualiteit zijn paranormale gaves' niets.

Iemand' spirituele zoektocht begint welliswaar bij het ontdekken van enkele paranormale gaves,
maar het gaat daar in wezen niet om.
Iemand met geen paranormale gaves, kan zelfs spiritueler zijn,
zie maar naar Moeder theresa, zij was een zeer spirituele vrouw,
doch zij werkte op de fields tussen de zieke mensen,
en was niet bezig met een of ander paranormale begaafdheid.
Liever zou ik een programma zien voor kinderen hoe spiritualiteit kan worden beleeft.
admin
admin jan 14 '10
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er niet voor zou kiezen als ouder zijnde. Ik vind het geen goede zaak en kan me in jullie antwoorden vinden, zeker wat Hans zegt is van wezenlijk belang:

Quote:
De kinderen moeten hun ervaringen in alle rust en onder goede begeleiding ontwikkelen. En dus beschermd tegen hun omgeving.
admin
admin jan 14 '10
Maar wat ik me afvraag meteen eigenlijk na het versturen van mijn reactie ... zouden jullie het wel gaan kijken [al is het uit nieuwsgierigheid?] Ik denk dat ik de eerste uitzending in ieder geval wel zou willen zien, om te kijken wat je kan verwachten in dit programma.
gast
gast jan 14 '10
Belle, hoe kun je zo zeker ervan zijn dat moeder Theresa niet paranormaal zou zijn?
Ik denk ook wel dat er een heel verkeerd beeld is van wat paranormaal dan wel spiritueel zijn is. Maar dat is een heel andere discussie wink
admin
admin jan 14 '10
Lees men tekst nog eens.. Gast.

"zie maar naar Moeder theresa, zij was een zeer spirituele vrouw,
doch zij werkte op de fields tussen de zieke mensen,
en was niet bezig met een of ander paranormale begaafdheid."

nergens schreef ik dat Moeder Theresa niet paranormaal zou zijn. wink
gast
gast jan 15 '10
Nee maar je schrijft dat ze het niet gebruikt als ze in de fields aan het werk was. Hoe weet jij dat? Paranormaal is niet alleen handoplegging of ander uiterlijk iets.
Dus begrijp ik jou aanname niet.
admin
admin jan 15 '10
Origineel bericht van: gast
Ja Karin, misschien is dat ook wel zo. Maar dan denk ik eerder dat het een les voor de ouders is, en niet zo zeer voor de kinderen. Maar of ze er ook echt wat van leren is nog maar de vraag....


Ik denk zelf ook voor de kinderen, waarom zou dat voor hun geen leerproces zijn?
Of de ouders er wat van leren, ligt aan de ouders zelf, ik denk niet dat je er aan moet twijfelen dat dat niet zo is. Je kent de mensen immers niet.

maar who the bleep am i..
admin
admin jan 15 '10
Origineel bericht van: gast
Nee maar je schrijft dat ze het niet gebruikt als ze in de fields aan het werk was. Hoe weet jij dat? Paranormaal is niet alleen handoplegging of ander uiterlijk iets.
Dus begrijp ik jou aanname niet.



Hoi Gast, waarom verwijt jij Bellefleur een *aanname* terwijl je zelf exact hetzelfde doet?
Jij schrijft..maar of de ouders hier ook wat van leren...
Kun jij mij uitleggen wat jij dan bedoelt?
admin
admin jan 15 '10
Origineel bericht van: gast
Nee maar je schrijft dat ze het niet gebruikt als ze in de fields aan het werk was. Hoe weet jij dat? Paranormaal is niet alleen handoplegging of ander uiterlijk iets.
Dus begrijp ik jou aanname niet.


Nee Gast, weer opnieuw lezen.
Er staat niet dat ze het niet gebruikt. Er staat dat ze er niet mee bezig was.
m.a.w. ze deed haar werk,ze was heel devoot naar God toe, ze leefde voor dat werk.En haar leven zelf was ondergeschikt aan dit alles. Dus met al de rest,daar was ze niet mee bezig. Das ware spiritualiteit.
Emuca
Emuca jan 15 '10
Gast, allereerst snap ik jou verwijtingen niet. Als Moeder T. paranormaal was geweest.. so be it. Maar volgens mij doelt Bellefleur erop dat ze niet was van like: Hallo iedereen! Ik ben paranormaal!
Ik denk dat ze gewoon deed wat ze zelf wilde doen; iets proberen te veranderen in de wereld. En dat was voor haar belangrijker dan haar eigen leven.

Maargoedddd... verder vind ik dit niet de eerste keer dat je Bellefleur verwijt van bepaalde dingen.. dus misschien is het verstandig zelf eens te bekijken wat je doet. Zie dit niet als aanval, maar als feit dat ik er een beetje moe van wordt.

Anyway... ik denk wel dat ik de eerste aflevering wel wil zien.. kijken of het wat is. Meestal zijn dat ook van die voorstel afleveringen enzo.. en die vind ik meestal wel grappig.
gast
gast jan 15 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: gast
Nee maar je schrijft dat ze het niet gebruikt als ze in de fields aan het werk was. Hoe weet jij dat? Paranormaal is niet alleen handoplegging of ander uiterlijk iets.
Dus begrijp ik jou aanname niet.


Nee Gast, weer opnieuw lezen.
Er staat niet dat ze het niet gebruikt. Er staat dat ze er niet mee bezig was.
m.a.w. ze deed haar werk,ze was heel devoot naar God toe, ze leefde voor dat werk.En haar leven zelf was ondergeschikt aan dit alles. Dus met al de rest,daar was ze niet mee bezig. Das ware spiritualiteit.



En paranormaliteit wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki