Loading...
nl

Little San, foto lezen

nobody but me
nobody but me jan 13 '10
Hallo

ik wil graag mijn foto laten lezen maar ik krijg hem hier niet in mijn bericht geplaatst, ik heb de uitleg al gelezen maar raak er niet wijs uit, kan iemand me helpen aub?

Grtz
San
Delen:
nobody but me
nobody but me jan 13 '10

nobody but me
nobody but me jan 16 '10
niemand? frown
admin
admin jan 16 '10
nee, de energie van de foto is voor mij te druk, Little San.
Heb je misschien een foto waar je alleen opstaat? Misschien lukt het dan...
Islandlady
Islandlady jan 16 '10
Het lijken wel twee verschillende mensen! Ogen anders wenkbrauwen anders. Kan er helaas niet veel mee
nobody but me
nobody but me jan 16 '10
Bedankt voor je reactie Bellefleur

Misschien kan je hier wat mee, ik heb helaas geen andere foto's meer, want mijn harde schijf is onlangs gecrasht

nobody but me
nobody but me jan 16 '10
@ islandlady: het zijn nochtans beide foto's van mij, ander tijdstip, ander uitvalshoek
Maryssa
Maryssa jan 16 '10
Hallo Little San,

* Je draagt wat meer mannelijke energie bij je dan vrouwelijke. Ik vraag het gewoon maar even..val jij op vrouwen?

* Volgens mij rook je best veel. Je hebt op het moment ook een rokershoestje volgens mij.

* Muziek komt sterk naar voren. Is heel belangrijk voor je. Liefst iets steviger de rock kant op. Krijg je ook te zien in een kroeg.

* Hey ok, een gitaar komt voorbij hier, heb jij er 1 in je huis staan? Beetje tokkelen beetje zingen zo nu en dan? Je hebt een wat hesere stem..

* Slaap jij de laatste tijd zo onrustig? Ik krijg het gevoel dat je niet uitgerust bent en dat ook niet zo makkelijk in haalt doordat je wat onrust hebt.

* Je denkt wel klaar te zijn met issues uit het verleden maar volgens mij ben je er 's nachts nog mee bezig. Heeft met een relatie te maken.

* Je bent behoorlijk in de weer altijd en kunt je moeilijk ontspannen.

* Zwemmen past wel bij je als sport. Krijg ook een duikuitrusting te zien.

* Hmm krijg je ineens te zien terwijl je met je vingers tikt. Dat is volgens mij ook iets wat bij je hoort ongeduldig tikken / drummen met je vingers op een tafel of tegen wat dan ook.

* Als ik ga voelen naar je klachten / pijntjes e.d kom ik uit op jouw onderrug. Het voelt wat zeurderig aan heeft met je wervels te maken.

* Tot besluit wil ik je nog even erop wijzen wat gezonder en gevarieerder te gaan eten. Je mist wat vitamines en mineralen heb ik het idee. Slik even een multivitamine er bij en ga wat gezonder koken.

Nou Little San dat was hem, mijn lezing voor jou. Ik hoop dat je er wat mee kunt en laat maar weten wat er klopt en wat niet hè.

Groetjes Maryssa
nobody but me
nobody but me jan 17 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Little San,

* Je draagt wat meer mannelijke energie bij je dan vrouwelijke. Ik vraag het gewoon maar even..val jij op vrouwen? dit klopt helemaal

* Volgens mij rook je best veel. Je hebt op het moment ook een rokershoestje volgens mij. klopt ook

* Muziek komt sterk naar voren. Is heel belangrijk voor je. Liefst iets steviger de rock kant op. Krijg je ook te zien in een kroeg. ook juist

* Hey ok, een gitaar komt voorbij hier, heb jij er 1 in je huis staan? Beetje tokkelen beetje zingen zo nu en dan? Je hebt een wat hesere stem.. die heb ik niet

* Slaap jij de laatste tijd zo onrustig? Ik krijg het gevoel dat je niet uitgerust bent en dat ook niet zo makkelijk in haalt doordat je wat onrust hebt. ben nooit zo een goede slaper geweest

* Je denkt wel klaar te zijn met issues uit het verleden maar volgens mij ben je er 's nachts nog mee bezig. Heeft met een relatie te maken. misschien wel onbewust dan

* Je bent behoorlijk in de weer altijd en kunt je moeilijk ontspannen. ben eigenlijk helemaal niet zo actief, vaak te weinig

* Zwemmen past wel bij je als sport. Krijg ook een duikuitrusting te zien. ben eigenlijk ook niet sportief

* Hmm krijg je ineens te zien terwijl je met je vingers tikt. Dat is volgens mij ook iets wat bij je hoort ongeduldig tikken / drummen met je vingers op een tafel of tegen wat dan ook. kan wel eens kloppen

* Als ik ga voelen naar je klachten / pijntjes e.d kom ik uit op jouw onderrug. Het voelt wat zeurderig aan heeft met je wervels te maken. heb wel eens last van men rug ja

* Tot besluit wil ik je nog even erop wijzen wat gezonder en gevarieerder te gaan eten. Je mist wat vitamines en mineralen heb ik het idee. Slik even een multivitamine er bij en ga wat gezonder koken. klopt moet gezonder eten

Nou Little San dat was hem, mijn lezing voor jou. Ik hoop dat je er wat mee kunt en laat maar weten wat er klopt en wat niet hè.

Groetjes Maryssa

bedankt Maryssa smile
nobody but me
nobody but me jan 17 '10
Is er nog iemand die het eens wil proberen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki