Ja ik sluit regelmatig mijn zonnevlecht.
Ook als ik bijvoorbeeld ga vliegen ofzo dan zet ik hem van te voren dicht! En dan zit ik bijv in alle rust in het vliegtuig
Ja klopt linda idd bij sommige mensen kom ik doodmoe terug of soms als ik aan het kletsen ben met een goede vriend loop ik wel eens weg gewoon omdat ik dan zoveel negatieve energie voel.
Wat ik ook zo eng vind ik dat ik de laatste tijd weer dingen aanvoel, bij een goede vriend van mij bijv. die had een meisje leren kennen en vanaf het eerste moment dacht ik meteen dat meisje zal hem breken is niet te vertrouwen, en ja hoor uiteindelijk heb ik hierin gelijk gehad. soms is dat best lastig dan wil je dat je beste vriend gelukkig word en dan gebeurd er zoiets, je zit dan echt op de drempel zal ik mijn gevoel uiten of zal ik het laten gaan. Ik heb mijn mening gegeven uiteindelijk en het daarbij gelaten, even later kwam mijn beste vriend ja sab je had gelijk over haar.
Zo ook bij mijn vriend, ik lijk ook bij hem aan te voelen wanneer hij het meent met dingen. Dattie eerlijk is enzo over de situatie waarin die inzit, ik hoef hem vaak nog geneens aan te kijken en voel al of het menens is of niet, heel raar.
het is soms zo eng om naar mijn gevoel te luisteren het kan niet denk ik dan dat ik gelijk heb het zal wel niet en toch uiteindelijk klopt het heel gek