Loading...
nl

Dingen voelen

admin
admin jan 11 '10
Hallo,

Ik heb de laatste tijd geregeld hoofdpijn wat maar niet weg wil gaan, vooral als ik in drukkere omgeving ben geweest.
Waar ik ook tegenaanloop als ik in de supermarkt loop lijk ik dingen te voelen van mensen, bijv die zijn gelukkig of wow die hebben net hevige ruzie gehad
Ook word ik vaak tijdens het winkelen heel eng en duizelig in mijn hoofd dan loop ik zomaar een winkel in en voel ik me ineens raar worden

wat kan dit betekenen?
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Hoi hoi!

Het lijkt erop dat je een hsper bent! Ik herken het ook heel erg vooral als ik inderdaad ook aan het winkelen ben. Misschien kan je eens informatie zoeken over hsp ( hooggevoeligpersoon )
Je hebt er genoeg boeken informatie op internet over!

Liefs Natalie
admin
admin jan 11 '10
Is goed zal ik doen
Dankje!
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
Ik zag dat je in Rotterdam woonde en daar heb je een winkel dat je waarschijnlijk al kende "mystiek" die hebben heel veel boeken over hooggevoeligheid en ze zijn niet eens duur!

Liefs Natalie
admin
admin jan 11 '10
En jezelf afsluiten door een lichttentje om je heen te visualiseren. Dat kan ook helpen door je af te sluiten voor deze invloeden van buitenaf. smile
Pegasus
Pegasus jan 11 '10
Wat je schrijft herken ik helemaal.

Wie weet coolgirl heb je iets aan deze boekentip met praktische oefeningen: Fonz Delnooz- energetisch beschermen.

Liefs Pegasus
admin
admin jan 28 '10
bedankt voor alle tips

afsluiten is helaas heeel lastig ik heb al van alles geprobeert met muurtjes om me heen en rustpunten zoeken maar lijkt niet te lukken frown
tis een tijdje rondon mezelf rudtig geweest maar alles lijkt langzaam weer terug te komen met dingen te voelen
Cialara
Cialara jan 28 '10
Wat bij mij goed helpt is het afsluiten van mijn zonnevlecht. Dit kun je visualiseren alsof de gele bloem boven je navel zich dichtvouwd. De bloem gaat vanzelf weer open als dat nodig is.

Het afsluiten is vooral heel belangrijk in drukke gelegenheden zoals bijvoorbeeld een warenhuis oid. anders kom je er doodmoe uit smile

Ik heb er ook vaak last van als ik dat niet doe.

Liefs Jorine.
Lin
Lin jan 30 '10
Je goed aarden , zodat al de negatieve energie door je voeten de aarde in kunnen lopen.
Herken het wat je verteld, tot ik me beter ging aarden, toen kon ik me ook beter afsluiten.

Zo kan je het ook hebben als je in gesprek met mensen bent dat je bij de 1 met veel energie weer vertrekt en bij de ander doodmoe wegkomt, dan zuigen zij energie van je weg.

Liefs Linda
admin
admin feb 2 '10

Ja ik sluit regelmatig mijn zonnevlecht.
Ook als ik bijvoorbeeld ga vliegen ofzo dan zet ik hem van te voren dicht! En dan zit ik bijv in alle rust in het vliegtuig smile

Ja klopt linda idd bij sommige mensen kom ik doodmoe terug of soms als ik aan het kletsen ben met een goede vriend loop ik wel eens weg gewoon omdat ik dan zoveel negatieve energie voel.

Wat ik ook zo eng vind ik dat ik de laatste tijd weer dingen aanvoel, bij een goede vriend van mij bijv. die had een meisje leren kennen en vanaf het eerste moment dacht ik meteen dat meisje zal hem breken is niet te vertrouwen, en ja hoor uiteindelijk heb ik hierin gelijk gehad. soms is dat best lastig dan wil je dat je beste vriend gelukkig word en dan gebeurd er zoiets, je zit dan echt op de drempel zal ik mijn gevoel uiten of zal ik het laten gaan. Ik heb mijn mening gegeven uiteindelijk en het daarbij gelaten, even later kwam mijn beste vriend ja sab je had gelijk over haar.

Zo ook bij mijn vriend, ik lijk ook bij hem aan te voelen wanneer hij het meent met dingen. Dattie eerlijk is enzo over de situatie waarin die inzit, ik hoef hem vaak nog geneens aan te kijken en voel al of het menens is of niet, heel raar.

het is soms zo eng om naar mijn gevoel te luisteren het kan niet denk ik dan dat ik gelijk heb het zal wel niet en toch uiteindelijk klopt het heel gek smile
admin
admin feb 2 '10
Over dat aarden
Ik heb vaak 's avonds als ik in me bed lig dat er echt heel sterk een stroming prikkelingen door mijn voeten heengaat en ik zo naar buiten voel gaan , alsof alles van boven zo naar beneden uit me lichaam loopt echt heel apart!
Magique
Magique feb 18 '10
Hey Sweety!

Ik herken heel goed wat jij hebt.
Zelf leer ik er ook nog maar net mee omgaan, omdat ik nog maar sinds kort weet wat het is.
Maar wat ik weleens doe is denken aan het staartbeen (stuitje) en daar richt ik dan alle energie op die in mijn hoofd zit. Ik wist niet wat me overkwam toen ik dat voor de eerste keer deed! Het gaat heel snel en met een paar minuten is je hoofd leeg. Het klinkt misschien gek, maar het werkt echt.
Wat ook helpt is je handen onder de kraan doen of om de kraan heen leggen, dan gaat de energie van andere als het ware naar de aarde toe en gaat dan uit je hoofd weg. Of lang douchen, en visualiseren dat je alles van je af doucht. Zo zijn er nog meer tips heb ik gelezen. Moet je maar even surfen, is vast nog wel wat te vinden!

Liefs
admin
admin feb 18 '10

@ Maqiue Heel erg bedankt voor alle tips
Het is super moeilijk om de juiste weg hierin te vinden, maar ik weet zeker dat deze zal komen!

liefs
Magique
Magique feb 18 '10
Ja ik weet het.
Heb je dit sinds kort?

x
admin
admin feb 18 '10
Ik heb het al sinds klein kinds af aan maar de laatste tijd verergert het ineens en ben ik er veel meer in bezig

knuffel
Magique
Magique feb 18 '10
Misschien gebeurt dat wel omdat je er onbewust toch meer voor open staat smileMisschien ben je er nu wel pas echt klaar voor om het allemaal te begrijpen en om het dan uiteindelijk ook een plekje te kunnen geven.
Weet je al ongeveer hoe sterk je het hebt? Heb je het bijvoorbeeld op alle plekken, bij alle mensen, of heb je het af en toe? Of bij bepaalde mensen? En voel je ook echt alles?
admin
admin feb 18 '10
ik kan niet op commando dingen aanvoelen ik ben er nog heel erg onzeker in
Ik voel dingen aan als het op mijn pad komt
soms kletst iemand tegen me en denk ik lul jij maar is toch geen waarheid
of ik voel als bijv een relatie niet goed zit
heb menig mensen al gekoppelt met succes
maar wel of mensen die dichtbij me staan of onbewust
Wel loop ik in de supermarkt en pik van alles op zo die hebben ruzie gehad zo die voelt zich goed zo die niet kom ik vaak dizzy uit terug!
En heb een gevoel bij dieren vooral paarden en honden

en jij?
Magique
Magique feb 19 '10
Ik voel vrijwel alles aan. Mensen, plekken, situaties, dieren. Soms heb ik het nieteens door, of soms, ik heb het eigenlijk nooit echt door, en dan voor ik het weet ben ik ineens erg negatief of gespannen. ik begin het nu steeds meer te herkennen en ik ben nu ook op zoek naar middelen om me hiervoor af te sluiten want ik word er eerlijk gezegd helemaal kriegel van. Als ik met iemand praat op internet voel ik dingen en weet ik dingen. Als ik op straat loop, etc etc. Maakt niet uit of ik het voel het. Mijn doel is om me voor alle negatieve mensen en dingen af te sluiten en alleen maar omringt te zijn door positieve mensen en plekken/situaties, maar dat is zo makkelijk nog niet! Als ik met mijn vriend ben, kan ik me lekker op hem richten en dan lukt het llemaal wel, maar zodra ik alleen ben, sluit ik me nog iets te vaak op, om maar geen prikkels door te krijgen. Nu ik dus weet dat ik heldervoelend ben, weet ik ook dat ik mensen adviezen kan geven, maar ik ben er achter gekomen dat mensen dat alleen willen horen als ze er ook daadwerkelijk om vragen. Als ik het zo even tegen ze zeg, willen ze het niet horen. En dat is ook wel logisch denk ik, omdat het confronterend is. Ik denk niet dat er een makkelijke manier bestaat om hiermee om te gaan! Maar er zijn zeker hulpmiddelen en het kost gewoon tijd allemaal.

Liefs
admin
admin feb 19 '10
Je herkent steeds meer en leert steeds beter je af te sluiten.
gedachten zijn krachten dus de gedachte alleen al kan je helpen beschermen.
In grotere mensen massa's neem ik altijd mijn labradoriet mee, die helpt mij prima.
admin
admin feb 20 '10
Karin wat is een labradoriet als ik vragen mag
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki