dank jullie wel voor de interpretaties, hierbij mijn reacties daarop. Als eerste
@indigo
1. iemand die kan lachen - ja, naast deze serieuze blik kan ik ook regelmatig lachen en heb veel humor. Al neig ik meer naar de serieuze kant die zich in van alles verdiept.
2. Sociaal met af en toe een masker - klopt ook, ik kies de mensen waarmee ik omga selectief en zal daar ook geen masker laten zien. Bij vreemden vind ik dat moeilijker (wie niet?)
3. Ontspanning, rust, natuur en sport - Alles behalve sport, ik houd van wandelen in de natuur, maar zal niet gauw naar een sportschool gaan. Wel heb ik veel jaren aan turnen gedaan.
4. Kwetsbaar gevoelsmens - Heel gevoelig zou ik zeggen en soms lastig als gevoelens gaan overheersen.
@kath
1. Verwarring en verdriet - Nee er is geen verwarring ik weet heel goed waar ik naar toe ga en wat mijn plannen in het leven zijn. Wel is er enorm veel verdriet waar ik mee moet leven, maar ik ken de bron en stop het zeker niet weg.
2. Bedreigt door drukte - Ik vermijd inderdaad drukte, mij doe je geen plezier met veel mensen. Ik ben iemand die voor het 1-op-1 contact gaat zodat ik die ander volledige aandacht kan geven. Drukke omgevingen maken mij onrustig omdat ik teveel gevoelens van anderen oppik (leer me daarvoor afsluiten op die momenten).
3. Niet kunnen praten over mijn verdriet - Naar mijn mening doe ik dat ruim voldoende, ik heb er een hele website voor opgezet :p
4. Boosheid - Daar heb je wel een punt, er is zeker boosheid in mij aanwezig, maar ik ken de bron hiervan nog niet zo goed. Misschien dat het verdriet waar ik net over schreef een ander verdriet is dan jij bedoelt, maar ben ik me daar nog onvoldoende bewust van (ik zal nader onderzoek doen).
5. Wijsheid en heldervoelend - Ja, maar wisselen, soms helemaal niet dan voel ik me doods, andere keren heel sterk en licht.
6. Rustig en kalmerend - Ik ben voor veel mensen een vertrouwenwekkend persoon en heb bijna nooit problemen met mensen. Wel is een waarschuwing daarbij dat ik niet teveel een rol ga spelen om aardig gevonden te worden.
Hiermee dus mijn reacties op jullie uitvoerige foto beschrijving. Dank jullie wel