Loading...
nl

CoZmische foto's

CoZ
CoZ okt 1 '06
Lol... ik kan het niet nalaten om 's te kijken wat anderen in mij zien. Dus hierbij een emotieloze foto van mij (kan zo op mijn paspoort :p ).

Om niet het idee te geven dat ik altijd zo streng kijk, ook nog een paar gewone huis-tuin-en-keuken foto's:

- CoZ is serieus
- CoZ is slaperig
- CoZ is vies
- CoZ is aan het werk
- CoZ is gek op mail
- CoZ is op vakantie 1
- CoZ is op vakantie 2
- CoZ is op vakantie 3
- CoZ is geen muts
- CoZ toen hij nog jong en onschuldig was
Delen:
indigo
indigo okt 1 '06
oke coz

Ik ga het proberen. Ik ben hier niet zo goed in maar ik ga een poging wagen. Vergeef me als ik er verkeerd in zit.

Ik zie iemand die echt kan lachen. En houdt van plezier in het leven.

Toch kan je ook serieus zijn en wil je graag dingen ontdekken , leren. Ik heb het idee dat je veel weet.

Je bent sociaal, maar toch heb ik het idee dat je , jezelf soms niet helemaal bloot geeft. Een soort maskertje dat je dan op zet. Misschien alleen in het begin hoor dat weet ik niet natuurlijk.

Je houdt van ontspanning, rust genieten, natuur en ik denk ook sport ?

Verder ben je ook een gevoelsmens en soms ook best kwetsbaar.

Dat zijn de dingen die ik bij de foto's krijg.
Liefs
indigo
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 1 '06
Hey Coz,
Ik zal je foto niet lezen aangezien wij elkaar al wat beter kennen. De lezing is dan gekleurd door de gesprekken die wij al gehad hebben. Je PM beantwoord ik nog!
CoZ
CoZ okt 1 '06
Dank je NiMs, lijkt me ook het beste dat juist mensen die mij niet kennen mijn foto lezen.
Ayasha
Ayasha okt 19 '06
als ik morgen wat meer energie heb lees ik deze! :)
Thomas A
Thomas A okt 19 '06
Kath als je het druk hebt doe ik het met alle toewijding

Thomas
Ayasha
Ayasha okt 21 '06
goh je mag wel Thomas A :D
We zijn er bijna bovenop := maar laat je vooral niet tegenhouden! :)Anders heeft hij gewoon 2 lezingen ;)
Ayasha
Ayasha okt 21 '06
Op de foto's zie ik alles behalve een gevoelloze blik, in je ogen zie ik verwarring, een ver verstopt verdriet ,een tikkeltje boosheid en een zoektocht naar iets waarvan je zelf eigenlijk niet weet wat het is. Op een of andere manier geef je me het ide dat je je plekje nog steeds niet helemaal gevonden hebt in deze wereld. En voel je je af en toe een beetje 'bedreigt' wanneer je op drukke plaatsen bent. Zo'n grote mensenmassa die allemaal hun doel lijken te weten en daar loop jij dan, een beetje verloren! Een van de redenen waarom je volgens mij ook grote massa's van mensen vermijd.

Je weet op dit moment zelf niet zo goed hoe dat nu precies zit met je gevoelens. En daar kan ik dan ook niet zo heel veel over zeggen....Ik weet alleen dat je ergens een heel erg diep verdriet hebt zitten, een verlies waarover je nooit echt hebt kunnen praten, eentje dat je nooit echt hebt geaccepteert en dus ook nooit verwerkt hebt. De boosheid weet ik niet goed waar ik die moet plaatsen. Je bent niet boos op de wereld, ook niet echt op de mens...Eerder...Op jezelf?

Verder zie ik wijsheid in je ogen, je hebt veel levenservaring, zowel van nu als van vorige levens. Je hebt mensen kennis en je die blik van je lijkt overal doorheen te kijken. En misschien kan ik dat overal doorheen kijken wel heel letterlijk nemen bij jou. Ik vermoed dat jij gedachten kan 'lezen' of aanvoelen oid...

Je bent een rustig persoon, je weet hoe je mensen moet kalmeren en ik denk dat veel mensen zich goed en veilig voelen bij jou, jij zelf jaagt je niet zo snel op of toont dat in elk geval niet. Dat is overigens niet het enige gevoel dat je verbergt, je toont eigenlijk bitter weinig, behalve je ogen, die zeggen alles...Als mensen een klein beetje moeite zouden doen zouden ze precies weten hoe je je voelde :)

Overigens wil ik je nog zeggen dat op dit moment weinig mensen de logica van het systeem snappen. Het is niet eerlijk maar we hopen allemaal op de aankomende verandering. Zelfs de mensen die er niet van weten wachten daar onbewust op, en ja inderdaad, die afwachtende houding is het probleem maar geef het tijd :)
Het komt wel allemaal goed.

Je blik zegt me overigens ook wat, hij komt me erg bekend voor!

Ik heb er geen ide van of het juist is, ik heb me puur en alleen gebazeert op de ene foto die geen link is :)Ik kan dus dingen overgeslagen hebben (ben ik wel vrij zeker van eigenlijk)
CoZ
CoZ okt 24 '06
:)dank jullie wel voor de interpretaties, hierbij mijn reacties daarop. Als eerste

@indigo
1. iemand die kan lachen - ja, naast deze serieuze blik kan ik ook regelmatig lachen en heb veel humor. Al neig ik meer naar de serieuze kant die zich in van alles verdiept.

2. Sociaal met af en toe een masker - klopt ook, ik kies de mensen waarmee ik omga selectief en zal daar ook geen masker laten zien. Bij vreemden vind ik dat moeilijker (wie niet?)

3. Ontspanning, rust, natuur en sport - Alles behalve sport, ik houd van wandelen in de natuur, maar zal niet gauw naar een sportschool gaan. Wel heb ik veel jaren aan turnen gedaan.

4. Kwetsbaar gevoelsmens - Heel gevoelig zou ik zeggen en soms lastig als gevoelens gaan overheersen.

@kath

1. Verwarring en verdriet - Nee er is geen verwarring ik weet heel goed waar ik naar toe ga en wat mijn plannen in het leven zijn. Wel is er enorm veel verdriet waar ik mee moet leven, maar ik ken de bron en stop het zeker niet weg.

2. Bedreigt door drukte - Ik vermijd inderdaad drukte, mij doe je geen plezier met veel mensen. Ik ben iemand die voor het 1-op-1 contact gaat zodat ik die ander volledige aandacht kan geven. Drukke omgevingen maken mij onrustig omdat ik teveel gevoelens van anderen oppik (leer me daarvoor afsluiten op die momenten).

3. Niet kunnen praten over mijn verdriet - Naar mijn mening doe ik dat ruim voldoende, ik heb er een hele website voor opgezet :p

4. Boosheid - Daar heb je wel een punt, er is zeker boosheid in mij aanwezig, maar ik ken de bron hiervan nog niet zo goed. Misschien dat het verdriet waar ik net over schreef een ander verdriet is dan jij bedoelt, maar ben ik me daar nog onvoldoende bewust van (ik zal nader onderzoek doen).

5. Wijsheid en heldervoelend - Ja, maar wisselen, soms helemaal niet dan voel ik me doods, andere keren heel sterk en licht.

6. Rustig en kalmerend - Ik ben voor veel mensen een vertrouwenwekkend persoon en heb bijna nooit problemen met mensen. Wel is een waarschuwing daarbij dat ik niet teveel een rol ga spelen om aardig gevonden te worden.

Hiermee dus mijn reacties op jullie uitvoerige foto beschrijving. Dank jullie wel :)
Ayasha
Ayasha okt 24 '06
wel, ik ben er ook nog niet zo lang mee bezig, maar voor het moment begrijp ik heel goed wat je bedoelt met dat wisselde. De ene moment voel je iemand precies aan, en de andere moment voel je inderdaad helemaal niets meer, zelfs je eigen gevoelens bijna niet meer. Erg irritant.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '06
Beetje off-topic, maar wil het toch even melden. Als je je focussed in de juiste richting, zal het wisselen steeds minder worden en kun je het empatische vermogen vasthouden of gewild tegenhouden. Dit zal dan een hoop rust geven.
Ayasha
Ayasha okt 24 '06
Goed, kom ik weer even:
focussen op de juiste richting?
Hoe bedoel je dat?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '06
focussen op het paranormale en je bezighouden met de dingen die hiervoor belangrijk zijn. Je moet ze WILLEN zien, om ze te KUNNEN zien. Als je niet wilt, gebeurdt het ook niet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki