Loading...
nl

Frank, Wie wil mijn foto lezen?

Frank
Frank jan 10 '10
Na de mooie reacties op de foto van mijn schoonmoeder, wil ik ook mijn eigen foto een keer laten lezen.
Ik denk dat ik wel wat inzicht in mezelf kan gebruiken op dit moment. En misschien ook wel een beetje sturing.

Je mag me alles zeggen en/of vragen. Ik sta overal open voor en heb op de foto ook geprobeerd om me open te stellen voor een lezing (las in start topic dat dit kan helpen).

Delen:
admin
admin jan 10 '10
Hoi lieve Frank,

Ik hoop werkelijk dat andere fotolezers je willen gaan helpen! Ik denk dat ik nu iets teveel van je achtergronden weet om je zuiver te lezen. Als er toch wat doorkomt, zal ik het je laten weten!!

Liefsss
Marjan
admin
admin jan 10 '10
Hoi Frank,

Goed dat je je foto hebt geplaatst! Wat ik kan zien is dat je een goed hart hebt, en "zorgzame" kwaliteiten. Omdat in hetgeen je raakt je niet altijd alles gelijk kan plaatsen, kun je wel eens met wat dingen blijven zitten. Je wilt graag echt begrijpen en ook het juiste doen. Jezelf dan teveel afvragend kan het wel eens in je blijven sluimeren en zwaar wegen. Daarin ben je dus een gevoelsmens.

Je bent even de grond onder de voeten kwijt en zoekt naar nieuwe "vastigheid". Dit is tijdelijk, hoewel dat even niet zo voelt. Wat ik hierin mooi vind is dat ik weinig oordeel bespeur bij jou en dat is een prachtige eigenschap. Blijf ook aan jezelf denken, dat is wel iets wat ik je meegeef, want je bent ook een gever en wat je dan doet, is jezelf achteruit zetten. Samenspraak en communicatie is altijd belangrijk !

Even tot zover Frank, net zoals Marjan laat ik het ook verder aan de anderen over !

Hartelijke groet,
Bart
susie14
susie14 jan 10 '10
Hallo Frank,

Ik wil het heel graag proberen. Gezien de reactie van Larapinta heb ik de reacties op de foto van je schoonmmoeder niet gelezen om zo zuiver mogelijk te blijven.
Ik heb wel gelezen dat ze is overleden.

Bij het zien van je foto voel ik de volgende dingen.

Leegte, verdriet is van je af te lezen.
Moeheid, hoofdpijn en grote zorgen. Er wordt veel verantwoordelijkheid op je bord gegooid.
Nu ben jij ook een type met veel verantwoordelijkheidsgevoel.
je voelt als iemand op wie je kunt bouwen, betrouwbaar, eerlijk en open.
Maar.....duw je je eigen gevoel niet een beetje weg momenteel?
Gaat het zorgen voor anderen niet een beetje ten koste van jezelf.
Blijf dit niet doen....dit gaat op den duur nog harder aan je vreten. Je kunt veel verdragen en veel hebben, maar ook voor jou is er een grens, overschrijd deze niet.
Het immer positieve gevoel lijkt een beetje aan het wegebben. Er is een beetje vertrouwen in de toekomst weg....zo van gaat dit nog goedkomen?

Krijg het gevoel van een hele oude ziel, krijg daar ook een intens rustig gevoel bij en afgezien van de huidige situatie ben je goed in balans.
Is er iets met je oren? mijn aandacht wordt daar naartoe getrokken.
Doe je ontspanningsoefeningen...tai chi of iets dergelijks? Anders zou je misschien kunnen doen....dat het goed voor je is. Weet even neit hoe i dit moet interpreteren nl.

Ik zie je ook druk in de weer..opruiimen, huishouden en je doet dit goed.

Kortom ondanks een roerige periode....kom je heel positief op me over en krijg ik een positief gevoel.
Let alleen op jezelf!

groetjes sies
Frank
Frank jan 10 '10
Hoi Sies,

Bedankt voor je reactie.

Er is op dit moment idd een leegte en verdriet. Ook zorgen en moeheid, maar niet echt hoodfpijn. Dat heeft te maken met de situatie/roerige periode waar ik nu in zit.

Het zit in me om me zelf weg te cijferen om anderen te helpen als die dat nodig hebben. Ik verlies echter nooit mijn eigen gevoelens ujit het oog en houdt mijn eigen grens in de gaten. Het kan alleen wel eens gebeuren dat ik mijn eigen 'dingen' uitstel totdat ik weet dat de ander geholpen.

Ik heb vaak het gevoel dat ik pas echt gelukkig kan worden en mezelf emotioneel kan uiten als anderen in mijn omgeving gelukkig zijn. En daarvoor duw ik mijn eigen gevoelens weg (en eerlijk gezegd mss ook wel eens iets te veel). Maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed.

Mijn toekomst is op dit moment een groot vraagteken en het vertrouwen daarin is ook wel een beetje weg op dit moment.

Ik doe geen ontspanningsoefeningen en ben nu meer dan voorheen druk bezig in het huishouden.

Wat mijn oren betreft, zouden er 2 verklaringen kunnen zijn.
1) Ik ben iemand die goed naar anderen kan luisteren.
2) Ik heb vroeger vaak oorontstekingen gehad en hoor daardoor wat slechter dan de gemiddelde mens.

Wat die oude ziel betreft, kun je me daar wat meer over vertellen?
Ik kan dat niet helemaal plaatsen. Gaat het om mijn eigen ziel of doel je meer op een gids of beschermengel of zo?

Groetjes
Frank
Frank
Frank jan 10 '10
Bart en Larapinta,

Ik begrijp dat jullie geen zuivere lezing kunnen doen na het lezen van de foto van mijn schoonmoeder.
Mochten jullie toch iets doorkrijgen wat van belang zou kunnen zijn dan hoor ik het graag. Zo niet, dan wacht ik gewoon af wat anderen nog te melden hebben.

Groetjes,
Frank
Maryssa
Maryssa jan 11 '10
Hallo Frank,

De energie van jouw foto stroomt gelijk binnen hier dus ga ik toch nog even je fotootje lezen ondanks dat ik eigenlijk moet gaan slapen…

* Als eerste zie ik een soort van gelatenheid in je gezicht; er is zoveel gebeurd, het stond allemaal zo op zijn kop dat je nu een houding hebt van “kom maar op niets kan me nog verbazen en ik overleef het wel” Maar dan niet op een strijdbare manier maar meer zo van “ik geef me over aan wat het leven voor me in petto heeft”

* Ik krijg een brok in mijn keel als ik in je ogen kijk; je bent behoorlijk verdrietig en voor mijn gevoel uit je dat niet genoeg. Gooi het er uit; huil eens laat het eens gaan, het mag er best uit, je hoeft niet altijd zo sterk en stoer te zijn..

* Ik moet bij jou ook denken aan wintersport; krijg je te zien in een skipak in de sneeuw bezig met je ski’s

* Als ik je fysieke klachten voel krijg ik wat hartkloppingen een soort gejaagdheid , ook wat paniekgevoel lijkt het wel, terwijl je eigenlijk een heel rustig persoon bent..ben je wat overspannen op dit moment? Dat gevoel komt naar voren dat je het wat rustiger aan zou moeten doen. Even een stapje terug je bezinnen om waar de prioriteiten liggen voor je wat er toe doet voor jou in het leven.

* Tandarts komt in me op…nee is niet je vak volgens mij maar ik moet het toch noemen…hmmm vreemd. Kun jij het plaatsen??

* Squash doe je dat? Hmm zaalvoetbal moet ik ook noemen.

* Ehm doe jij iets in sales? Vertegenwoordiger? Mogelijk artsenbezoeker?? Je hebt zijdelings te maken met de medische wereld volgens mij. Commerciële functie volgens mij zit je veel op de weg.

* Als ik zo in je ogen kijk heb ik echt de neiging je een grote knuffel te geven; het is niet makkelijk allemaal voor je deze periode, je voelt je radeloos weet niet zo goed wat je moet doen waar je je leven weer moet oppakken…Begin gewoon ergens, kleine stapjes , het hoeft niet allemaal tegelijk. Vertrouw op je kracht want je bent een heel krachtig mens van essentie en draagt een heel mooi gevoel en beleving bij je. Je hebt een rijk gevoelsleven dat betekent dat je alles tot in detail ervaart de mooie dingen maar ook de moeilijke dingen. Kop op en ik kan geen toekomst voorspellen maar denk wel dat je hier sterker uitkomt.

Liefs Maryssa
susie14
susie14 jan 11 '10
Hallo Frank,

Oude ziel daar bedoel ik inderdaad jouw eigen ziel mee.
Voor mijn gevoel heb je al aardig wat levens doorleefd, je voelt daarbij heel ervaren en er komt een portie rust op me af.
Het vertrouwen in het leven komt daarbij heel sterk naar voren.
Al zit je momenteel in een roerige periode....ergens diep van binnen zit een besef dat dit een periode is die ook weer voorbij gaat.
Misschien dat de anderen hier ook een gevoel bij krijgen...?
Ik ben geen ervaren medium of iets dergelijks en durf het dan ook niet keihard te zeggen maar dit is in ieder geval het gevoel wat ik bij je krijg.

groetjes Sies
Frank
Frank jan 11 '10
@Sies,

Je maakt me nu echt nieuwsgierig. Zou graag meer willen weten over die oude ziel. Mss iemand anders die me hier meer over kan zeggen.

@Marissa,

Die gelatenheid, het verdriet en de spanning kloppen wel. Niet echt overgespannen maar wel heel gespannen. Dat brengt de huidige situatie met zich mee. Maar ik probeer wel om het niet te ver te laten gaan. op tijd even wat gas terug nemen en een stap terugzetten.

Ik ben idd geen tandarts maar vorige week wel bij onze nieuwe tandarts op controle geweest. Heb wel wat last van mijn tanden maar dat komt door de spanning van dit moment. Zowel de huisarts en de tandarts hebben alles nagekeken en kunnen geen onderliggende oorzaak zien (een gaatje of ontsteking of zo).

Ik zit wel lang op de weg (woon-werk verkeer). Ongeveer 2 uur per dag, maar ben geen vertegenwoordiger of zo en ook niets met de medische wereld. Heb een kantoorbaan in de ICT sector.

Heb vroeger wel eens een tijdje aan squash gedaan, maar zaalvoetbal niet. Ben op dit moment meer een kijker dan beoefenaar.

Wat de wintersport betreft ben ik bang dat je een andere foto hebt bekeken, want daar heb ik helemaal niets mee. Heb ook nog nooit een skipak aangehad of op ski's gestaan.

groetjes,
Frank
Frank
Frank jan 15 '10
Zijn er nog meer lezers die een poging willen wagen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki