Loading...
nl

LostBoy, Mijn foto lezen.

LostBoy
LostBoy jan 10 '10
Hallo,

Dit is eigenlijk het directe waar ik voor aangemeld ben, ik ben vandaag wezen schaatsen met mijn vriendin en nog wat mensen, alleen op een moment zijn er foto's gemaakt ( het sneeuwde wel. )

Op de foto zag ik een hele rare doorzichtige grote witte bol. wat totaal niet op sneeuw lijkt gezien er achter die bol wel een sneeuwvlok dwarrelt. het rare is ook dat het bij elk van mijn foto's is verschenen.

Hierbij mijn foto. Ik hoop dat mensen het willen lezen, ik heb trouwens een overleden broertje misschien dat dit er wat mee te maken heeft.

Hartelijk bedankt,
Kevin
Delen:
admin
admin jan 10 '10
Ja leuk he.
Het kan je cameraflits zijn, waterstofdeeltje dat weerspiegelt...
Onlangs zag ik een heel piepklein orbsje vlak voor m'n hondje zweven, in het echt,niet op foto.
En ook dat kon vocht zijn op m'n oog dat zich weerspiegelt.
Wens je een teken van leven van andere wezens? Dat kan als je daar voor openstaat.. komen ze.
LostBoy
LostBoy jan 10 '10
het is echt niet de cameraflits, Zoals je ziet zit er een soort draaiing in de bol. op de foto, en niet elke foto heeft het, er zijn 3 fotos die het hebben , en dan hebben we er in totaal 9 van een meisje met een vriendin van haar en daar verschijnt het ook op.
Beschermengel
Beschermengel jan 10 '10

Ik geloof zomaar dat dit een entiteit is vlakbij je hart ....is de bol of orb ook op de andere foto's op de zelfde plek te zien?

Degene die zijn overgegaan en waar je veel van houdt, zijn heel vaak dichtbij ...er is een gezegde dat je die gene meedraagt in je hart, bij jou is dat duidelijk te zien smile
LostBoy
LostBoy jan 11 '10
Beste Beschermengel,

Ik had vandaag met de oma van mijn vriendin gepraat, en die had gezegd dat het een entiteit was vlakbij mij iemand die ik bij me draag en niet los kan laten,

Degene die ik niet los kan laten is mijn overleden broertje die 15 december 2009 4 zou zijn geworden, dood geboren .

Ken iemand mijzelf misschien lezen ?

Groet,
Kevin
admin
admin jan 11 '10
Hallo Kevin,

Om jou te kunnen lezen, heb ik toch het liefst een foto waarop je duidelijk de camera in kijkt, dus je ogen duidelijk zichtbaar zijn.

Over wat er bij je hart zweeft, het kan beiden zijn, wat Bellefleur zegt, en Beschermengel. Meestal weet je dat zelf het beste.

Namasté
Larapinta

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske