Loading...
nl

kan iemand mijn foto lezen?

mause
mause sep 30 '06
hoi allemaal.

zou iemand mijn foto kunnen lezen. ben benieuwd wat er uit komt.en wat jullie er van vinden. heb alleen geen foto waar ik alleen op sta.

hoop dat deze ook goed is. deze foto is van mij en mijn dochtertje.

ik hoop dat deze foto goed is.

alvast bedankt en wacht op jullie reactie.

liefs maureen.
Delen:
indigo
indigo okt 1 '06
Ik ben niet zo heel goed in foto's lezen.

Ik zie maar bepaalde dingen. Maar ik wil het wel proberen.

Ik zie op de foto dat je echt heel erg veel van je dochtertje houdt. Ik voel de liefde en tederheid.

Maar toch heb ik het idee dat je ergens verdriet om hebt. Of dat er misschien iets is dat je niet helemaal goed hebt verwerkt ?

Verder ben je volgens mij heel lief en behulpzaam naar andere toe.

Je dochtertje heeft trouwens super mooie blauwe oogjes. Echt heel mooi.

Ik krijg verder nog wel een paar dingen maar die schrijf ik niet op omdat ik het niet met zekerheid kan zeggen of het klopt. Dat weet ik van dit trouwens ook niet.

Liefs,
Indigo
mause
mause okt 1 '06
hoi indigo. bedankt voor het lezen.

het klopt inderdaad dat ik ontzettend veel van mijn dochtertje hou. maar volgens mij doen dat over het algemeen alle moeders. hihi. tenminste als het goed zou zijn.

er zijn inderdaad wel dingen in mijn leven gebeurt, waar ik het erg moeilijk mee heb gehad. weet zelf niet of ik alles al een plekje heb gegeven of dat ik het wegdruk. vandaar ook dat ik graag wil dat ze mijn foto lezen. zodat ik daar misschien duidelijkheid in krijg. voel me op het moment wel goed. heb niet echt het idee dat ik veel last heb van de dingen die ik mee heb gemaakt. maar het kan onbewust wel doorwerken.

verder ben ik erg behulpzaam naar anderen toe en kan ook heel lief zijn. wil alles wel doen voor een ander.

ik ben wel benieuwd wat je verder nog krijgt. en je mag ze van mij opschrijven hoor. kan ik zelf kijken of het klopt of niet en is het voor jou, ook weer iets waar je door kunt leren. toch.

nogmaals bedankt.

liefs maureen.
mause
mause okt 1 '06
verder nog iemand?
mause
mause okt 19 '06
wil iemand nog een poging wagen?

alvast bedankt.

liefs maureen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 19 '06
Ik zal het ook even proberen, onder voorbehoud. Ik vind het wel lastig door je bril, die blokkeert een beetje het zicht.
Hier is wat ik zie:
Ik zie iemand die onzeker is, maar wel sterk. Je hebt veel voor anderen over, maar kan jezelf daarin wegcijferen. Dit is meteen een zwak punt dat je enkele malen tot wanhoop heeft gedreven. Je kan je boos maken over onrecht, maar toch krop je deze boosheid op, in plaats van het eruit gooien. Je vind het belangrijk dat mensen je zorgzaam vinden, en je zorgt ook graag voor mensen. Dat geeft je een goed gevoel. Je familie is heilig voor je, en daarvoor ga je door het vuur. Je hebt veel liefde in je, en je kan dit ook heel goed geven. Je bent misschien niet zo hard, maar dat is niet zo erg. Je weet van wie je houdt, en waarvoor je leeft. Meer heb je ook niet nodig.

Goed, dat was hem dan. Ben benieuwd of het klopt. Over een paar dingetjes twijfel ik wel, maar dat zul je me vast wel melden :).
mause
mause okt 20 '06
toe maar. je zit best wel goed. hihi.

ik ben inderdaad best wel onzeker. en ik heb alles voor anderen over tenminste tot op zekere hoogte. maken ze er misbruik van dan is het gedaan en komt het ook niet meer goed. ben hier vrij zwart wit in. tevaak mijn neus gestoten zeg maar.
ik laat niet snel het achterste van mij tong zien als ik boos ben. je moet erg ver bij mij gaan wil ik dit tonen, maar daarvoor geldt hetzelfde als hierboven. ik heb een heel groot toleratievermogen en het duurt heel lang voor je bij mij over de streep gaat, maar is het eenmaal zover dan is het ook echt goed over.

ik vind het inderdaad erg fijn om voor een ander te zorgen en zal dat ook zeker niet nalaten om te doen. sta altijd klaar wat dat betreft.

inderdaad mijn familie is me heilig daar moeten ze ook niet aankomen. daar doe ik alles voor.

mensen denken vaak dat ik hard ben en dat ben ik ook wel in veel opzichten. ben erg consequent wat betreft het onrecht dat mensen je aan kunnen doen. dan is het ook echt over. maar dat neemt dan niet weg dat ik mezelf wel afvraag waarom ed. dus daar ben ik dan wel weer zacht in.

ik weet inderdaad van wie ik hou en wie ik niet moet. lol. en voor degenen waar ik van hou doe ik alles. de rest kan me niet veel interesseren.tenminste op dit moment niet.

ik heb wel veel liefde in me alleen met het geven heb ik wat moeite, ben best wel trug houdend wat dat betreft. kan me daarin moeilijk uiten zeg maar.

ik vind dat je het knap gedaan hebt en wil je hartelijk bedanken.

vind het leuk om te zien hoe een ander me ziet, misschien ook wel uit onzekerheid.

zal eens een keer een foto laten maken zonder bril en waar ik alleen op sta. hihi. misschien dat dat makkelijker is. maar heb al wel gezocht maar kan er geen vinden. ja van jarentrug. maar niet recent. heb een hekel aan foto's lol.

nogmaals bedankt, goed gedaan.

liefs maureen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '06
Blijkbaar was de bril toch geen probleem voor me :). Blij te horen dat ik het juist had.
mause
mause okt 21 '06
ha ha, nee idd. was niet echt een probleem.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki