Loading...
nl

Rare droom

admin
admin jan 9 '10
Ik droomde vannacht dat er een man/zombieachtig figuur achter me aanliep.

Hij zag er vreemd uit. De huid die achter op de rug zat was op zo een manier "gemodelleerd" dat een stuk wat rechts hoorde te zitten om de linker schouder heen was gevouwen, waardoor het op de kam van een reptiel leek die op zijn rug zat. Op zijn hoofd zaten aderen op zo een vreemde manier zichtbaar, waardoor je kon opmaken dat het erg onnatuurlijk was. Hij was niet echt. Hij achtervolgde me met een reden, en die had met mezelf te maken. Ik vluchtte er wel voor, maar was niet bang. Kon alleen de reden niet achterhalen.

Misschien dat een van jullie een aanvulling kan geven?
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 jan 9 '10
Hoi Bart,

Ik zal proberen met je mee te denken! Ben niet goed in dromen uitleggen. Maar misschien loop je erges voor weg wat je liever niet onder ogen komt?
Misschien iets uit het verleden?
admin
admin jan 9 '10
Hoi Nathalie,

Dank je wel voor je antwoord. Het kan best daarmee te maken hebben, maar het heeft voor mijn gevoel niet niet onder ogen komen te maken, maar iets wat tot leven wordt gewekt, wat eigenlijk niet meer leeft, en verwrongen wordt door misinterpretatie. Het heeft inderdaad met het verleden te maken. Dat kan ik nu zeggen n.a.v. je reactie.

Dank !
Cialara
Cialara jan 9 '10
Zoals je die figuur beschrijft krijg ik iets van "binnenstebuiten" keren. Alsof je binnenste naar buiten wil.. Misschien spiegelen of meer leren op je innerlijk te gaan vertrouwen en ermee werken...

Liefs Jorine
admin
admin jan 9 '10
Ik kan je antwoord zeker wel plaatsen Jorine .. op deze manier kan ik er ook positiever naar kijken.. dank je wel!

Liefs voor jou !
Cialara
Cialara jan 9 '10
smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki