Loading...
nl

Rechterhand word ijzig koud ...

yenneke
yenneke jan 8 '10
Sinds een maandje of 3 gebeurd het eigenlijk bijna dagelijks als ik aan de computer zit dat mijn rechterhand ijskoud word terwijl ik de muis gebruik het duurd een minuut of 5 en dan voel ik de koude er zo inkomen dat het echt pijn gaat toen na een tijdje, ik vraag me af of dit een teken kan zijn van een overledene die me iets wil duidelijk maken of dergelijke, mijn schoonmama is namelijk 3 maand geleden overleden en kort daarna is dit gestart. Hopelijk kan iemand me helpen.

groetjes annick
Delen:
admin
admin jan 8 '10
Ik heb geen flauw idee smile
Ben benieuwd of iemand hier wel een antwoord op zou weten.

Liefssss
gast
gast jan 8 '10
Ik denk eerder dat je een muishand/arm hebt of een carpaaltunnelsyndroom.
admin
admin jan 9 '10
@ Gast - dat zou best dé reden eens kunnen zijn!
admin
admin jan 9 '10
Herken het zelf ook Annick. Op mijn werk de hele dag met computers, en dan thuis ook nog eens .. als je dan verkeerd zit, of je muis ligt te ver weg, dan krijg je dit soort verschijnselen !
Othela
Othela jan 9 '10
Idem hier. Zolang je veel typt gaat het wel, maar als je een tijdje alleen maar "klikt" en "surft"..dan is het een naar gevoel!
admin
admin jan 9 '10
Ik heb het zelf ook hihihi. En heb m'n duim onlangs ook omgeslagen, door het spelen met Sky..
admin
admin jan 10 '10
Ja, mijn hand gaat altijd heerlijk slapen als ik haar in een bepaalde houding te lang laat liggen [[dus ook icm mijn muis..haha..]]
yenneke
yenneke jan 10 '10
Hallo allemaal,

Allereerst allemaal bedankt voor jullie reacties, ik heb het even nog verder opgezocht op internet en idd het zal wel kloppen dat het een muishand is ( leuke naam he haha) ik heb ook gelezen dat als je er iets warms onderlegt het beter zou moeten gaan , dus wie wil kan dit ook even proberen ik ga het in elk geval een kans geven, want zo een koud hand vind ik maar niets!

groetjes allemaal,
Annick
Natalie1986
Natalie1986 jan 11 '10
kan je niet gewoon eens naar de huisarts gaan?
admin
admin jan 12 '10
Ik zit de hele dag achter de pc en heb hetzelfde *probleem*.
Gewoon af en toe even op je hand gaan zitten, wordt ie weer warm smile
Eruan
Eruan jan 12 '10
Als ik achter de pc zit heb ik ook altijd zo'n koude hand, maar even flink met de handjes wapperen en hij is zo weer warm.

Dat erop gaan zitten is ook wel handig, staat wat minder gek op school. wink

Probeer in ieder geval een goede houding te vinden met een rechte rug, en je arm niet te ver weg.
Ook is het belangrijk om af te wisselen, af en toe even koffie of thee halen enz.
Ayasha
Ayasha jan 16 '10
Naar de dokter gaan gaat weinig helpen als ze het enkel voor PC heeft, dat is gewoon van je hand stil op je muis te laten liggen.
3ssie
3ssie feb 19 '10
Hoi Yenneke,

Klinkt inderdaad meer als een muishand/ -arm. De positie van je hand en arm zijn heel belangrijk bij het bedienen van de muis en je toetsenbord. Het kan ook best opeens optreden, dus je hebt jaren nergens last van en opeens komen de klachten. Afwisseling is het beste medicijn.

Daarnaast, nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder. Geesten en entiteiten kunnen natuurlijk altijd contact zoeken. Veelal geven ze kou af en kun je daaraan herkennen dat er een entiteit in de buurt is. Het is meestal meer een koude wind of rilling die je ervaart, niet alleen een koude hand.

Succes

Een liefdevolle groet,
3ssie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki