Loading...
nl

Ontmoetingen in een droom

Cialara
Cialara jan 7 '10
Vorig jaar op 12 maart heb ik een bijzondere droom gehad en ik wil hem nu toch wel delen...

Samen met mijn man ging ik in Ierland naar een pub toe op de fiets. We parkeerden onze fietsen. Iemand wenkte ons, we zwaaiden maar gingen de andere kant op , naar beneden. Het was een prachtig pad van heel groen mos waar we over liepen. Het pad begon goed, maar werd steeds moeilijker en uiteindelijk vol gaten. We liepen over balkjes en hielden ons vast aan touwen.
Toen waren we opeens in een drukke, zonnige omgeving. Veel mensen waren daar, ook onze familie. We zochten een plek op het terras. Nico gaf mij toen mijn penselen, een hand vol. Eén was er vies. Ik ging die uitspoelen in de fontein bij de wc.
Het was een vreemde fontein. Het water werd zwart van de inkt van mijn penseel. Ik liep terug en zag geen enkele bekende meer. Ik begon te zoeken. Een hele knappe man, mediterraan, kwam me tegemoet en hielp me met zoeken. In vond mijn man terug maar niet de rest van de familie.
Weer een andere knappe man, ook mediterraan kwam ons nu helpen. Hij sloeg één arm om me heen. Ik twijfelde even, maar deed het toen ook bij hem. Met z'n 3-en liepen we verder. We gingen een soort winkel binnen en werden toen opeens "beschoten".
Ik gaf mijn penselen aan mijn man die daar mee begon te gooien alsof het bommen waren. Hij werd geraakt en "versteende" in zijn gezicht. Toen werd ik weer wakker.

Ik ben geen moment bang geweest, en had al die tijd een soort van "ik overleef het wel" gevoel.


Is er iemand die me iets kan vertellen over deze droom?
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '10


Mooi droom Jorine, er zit vast een boodschap in smile

Is er iemand die hem kan uitleggen?
Cialara
Cialara jan 8 '10
Ja, een hele aparte droom.

Ik heb al wel een stukje uitgevogeld zelf... Die knappe man, dat was denk ik mijn gids laugh

Die penseel die ik moest uitspoelen, dat zal met een innerlijk reinigingsproces te maken hebben, waar ik al bijna het hele jaar na deze droom mee bezig ben. Ik deed dat in een fontein, maar het was meer een bron, dus het heeft iets met mijn kontakt met het hogere te maken vermoed ik.

De rest is me nog een beetje vaag...
admin
admin jan 8 '10
vijf jaar geleden heb ik een soortelijke droom gehad.
Ik wandelde via trappen naar beneden, en kwam in een heel mooi park terecht, waar het gras groener was dan eender welk gras, en de kleuren van bloemen schitterde, waar alles zo zonnig was en iedereen lachte. Mensen gingen in groepjes, of hand in hand. Het gaf me duidelijk een prachtig gevoel, het was allemaal familie.
Toen zag ik ook een vriendin van me die ik al jaren niet meer had gezien. Ik was zo blij dat ze er was en liep naar haar toe, ze liep arm in arm met twee andere nichtjes van me. Ik was stom verbaasd toen ze me zomaar voorbij liep, alsof ik er niet eens was. Ik riep haar naam en zwaaide omdat ik ervanuit ging dat ze me niet opmerkte, maar ze wandelde leuk en vrolijk pratend verder.
ik was er teleurgesteld over..

Later kwam ik erachter dat m'n vriendin een deel was van mezelf, waar ik niet aan kon, in het dagdagelijkse.. en wat ik miste als een heerlijk stukje van mezelf.
Heb toen alles gedaan om dat deel in mezelf weer opnieuw te laten leven in me, wat heel aardig is gelukt ! grin

misschien hebje iets aan dit verhaal?
Cialara
Cialara jan 8 '10
Daar moet ik even over nadenken, dat de mannen die ik tegenkwam een deel van mezelf zouden zijn... zou kunnen smile
admin
admin jan 8 '10
Wat me ook nog opvalt is de fontein;
ik ben ooit eens naar een fantastisch medium geweest,
Ik had toen nog niet zo de mogelijkheid dat ik m'n Gids intuitief doorkreeg, en zij kon dit wel.
Ze had een gesprek met m'n Gids en toen zei ze,
" we gaan de fontein die je bent schoonmaken maken, door de tijd heen is het troebel geworden, door de dingen die je hebt meegemaakt "
Ze hebben me toen uitgelegd dat ik een fontein ben en ze (zij en de Gidsen) hebben het terug gezuiverd. Dus die fontein in de droom ben jij zelf. Je maakt in je eigen fontein je penselen schoon, doch het water wordt troebel..
Cialara
Cialara jan 8 '10
Het gekke aan die "fontein" was, dat er een soort van lichtgevende ruwe steen in lag een poreuze steen waar dat water dus uitkwam, die steen verkleurde...

Dat had ik er geloof ik niet bijgezet, maar dat herinner ik me nu weer.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki