Hallo Maryssa,
Allereerst hartelijk bedankt voor je lezing , ik zal ze even toelichten voor je:
* Het eerste dat ik te voelen krijg is een soort druk boven mn ogen; tussen mn ogen. Is een beetje het gevoel van te snel een te koud ijsje eten. Beetje zeurend voelt het aan..
ik heb af en toe een drukkend gevoel boven mijn ogen idd, de laatste tijd sukkel ik nogal met mijn sinussen en ook met een oorontsteking die blijft aanhouden dit geeft soms een druk naar mijn voorhoofd, misschien zou dit het kunnen zijn wat jij aanvoelt?
* De kleur bruin komt in me op bij jou..draag je dat al? Past heel goed bij je.
idd bruin draag ik geregeld en draag ik ook heel graag, vind het zelf ook goed bij me passen.
* Als ik voel naar je fysieke klachten krijg ik gespannen borsten te voelen. Ook onderbuik; baarmoeder beetje zeurderig gevoel. Ehm ik krijg zwangerschap door. Ben je zwanger of wil je dat graag worden?
Deze foto is genomen 3 maanden na mijn zwangerschap ( mijn zoontje is nu 6 maanden) ik was toen voor het eerst ongesteld na mijn bevalling, misschien is het dit wat je voelt want het was zeer hevig en pijnlijk. En momenteel moet ik ook elk moment gaan ongesteld worden dus denk ik dat het dit zal zijn, zou dat kunnen?
* Wat last van je darmen; obstipatie. Drink jij wel genoeg?
ohhhhhh helemaal correct nu heb ik last van mijn darmen na de feestdagen kan ik idd moeilijk naar het toilet gaan en euh....
ik drink inderdaad veeeeeeeeeeeel te weinig , zeg het steeds tegen mezelf ik meer moet gaan drinken, leuk zulke dingen dat je dat ook kan zien!
* Ik vind je passen in het onderwijs maar toch denk ik niet dat dat je vak is..werk jij met ouderen? Doe je iets in de zorg?
ik heb vroeger nog stage gedaan in een kleuteronderwijs en in een onderwijs voor kinderen met een speciale zorg vandaar misschien de link, ik heb ook gestudeerd voor bejaardenzorg, heb dit beroep ook een paar jaar uitgeoefend en zit nu in de verkoop maar ben aan het overwegen om terug naar de bejaardenverzorging over te gaan, dus te veranderen van job, maar ik twijfel hier nog over , misschien kan jij me nog wat raad geven via mijn foto hierover?
* Je hebt je rust gevonden volgens mij...hoop meegemaakt op relatievlak en nu heb je wat meer rust. Je bent een heel goede gastvrouw en houdt er van je huis mooi te maken met kussens in mooie kleuren, wierook aan, bloemen op tafel. Ja je bent echt een sfeergevoelig persoon.
Ik heb idd al een en ander meegemaakt op relatievlak, heb een echtscheiding achter de rug en heb een nieuwe relatie waar ik me goed in voel. Ik ontvang idd graag mensen thuis en maak het graag gezellig , ook s'avonds tijdens de week maak ik het graag gezellig met kaarsen etc... zalig gewoon.
* Schoonmaken komt door...ben jij zo'n tornado soms? Moet het perfect en glimmend schoon zijn allemaal? Verg je soms niet wat te veel van jezelf op dat vlak?
hmm ik heb het graag netjes, maar ben er niet perfect in ahha dat geef ik eerlijk toe, wie weet komt het nog? lol
wat ik wel heb dat is als ik kook voor vrienden of voor onszelf bij een gezellige avond dat ik dan wel alles piccobello wil dat wel.
* Fitness, oefeningen doen onder begeleiding van een fysiotherapeut? Ben jij aan het herstellen van iets aan je bewegingsapparaat? Ik neig naar jouw rug en bekken.
Nee momenteel geen oefeningen meer, heb deze wel gehad na mijn bevalling omdat ik last van had bekkeninstabiliteit en we overwegen nu om terug te gaan sporten dus dat kan misschien zijn wat je ziet.
* Ik krijg je te zien met een mand aan je arm lopend over de markt en lekker fruit en groente kopen. Dat is echt even tijd voor jezelf en je geniet er van. Krijg wel het gevoel dat je heeel graag thuis bent, soms iets te veel in huis bent. Je mag best even een avondje gezellig eten en borrelen met vriendinnen!
Ik kan er idd van genieten van even tijd voor mezelf te hebben door te gaan winkelen, of de markt of zoiets even weg van alles , ik ben momenteel thuis in ouderschapsverlof voor mijn zoontje en vind dit wel zalig en ben best veel thuis , maar ik kan ook genieten van een avondje weg en dit zou best meer mogen gebeuren maar is niet altijd even makkelijk met 3 jonge kinderen in huis en een man met ploegwerk, maar we proberen dit toch!
Ik vond het zeer fijn je lezing te mogen ontvangen en herken toch vele dingen erin dat waar zijn, hopelijk kan je me misschien nog wat meer informatie geven ivm de verandering van mijn werk dat zou fijn zijn, krijg jij soms ook nog iets door ivm relatie en gezin?
alvast vriendelijk bedankt,
groetjes annick