Loading...
nl

yenneke, Wie heeft er tijd om mijn foto te lezen?

yenneke
yenneke jan 6 '10
Goedenamiddag allemaal,

Is er iemand die zich geroepen voelt om mijn foto te lezen?
Alvast vriendelijk bedankt,

groetjes Annick
Delen:
admin
admin jan 7 '10
Hallo Yenneke,

Voel je als eerste welkom op het forum.
Ik hoop dat je de vragen die je hebt ook in de andere topics kunt vertellen wat je bezig houdt en misschien ook antwoorden kunt krijgen.

Maar nu even over dit topic, ik zie geen foto maar een kruisje???

Namasté
Larapinta
yenneke
yenneke jan 8 '10
Hallo Larapinta,

Bedankt voor je reactie, blijkbaar heb ik iets fouts blushgedaan met het plaatsen van de foto , ik probeer het nogmaals en hoop dat het nu wel lukt, ik ben de site nog wat aan het ontdekken en vind het heel interessant om hier vanalles te lezen en te ontdekken.

groetjes Annick
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1577
yenneke
yenneke jan 8 '10
Hallo Nims,

bedankt om me even te helpen met het plaatsen van de foto ben hier duidelijk geen held in wink

groetjes annick
admin
admin jan 8 '10
Hoi Yenneke,

Een mooie foto, eens kijken of ik wel wat uit je foto kan lezen. Zou je mij dan weer feedback willen geven? Daar leer ik ook weer van!

* spontaan, maar laat niet je innerlijk zien
* je jeugd was okee, maar je hebt wel wat gemist. Ben je enigst kind?
* je hebt veel vriendinnen om je heen, maar met enkelen heb je een sterkere band dan met de meesten
* je derde oog is in ontwikkeling, zie een paarse gloed eromheen
* een opleiding >> ben je met een opleiding bezig? Of zou je graag een opleiding willen starten?
* ik zie je werken met mensen in je toekomst, je bent bv geen kantoorchef oid, maar je wil je ziel en zaligheid delen met de mensheid
* je hebt al wel een eigen huisje, waar je jezelf heerlijk kunt ontspannen en tot jezelf kunt komen. Zie kaarsjes om je heen, gezelligheid, knusheid

Ik krijg niet veel door dit keer. Hmmm,, misschien heb je specifieke vragen waar je tegenaan loopt waar ik misschien wel wat mee zou kunnen?
Hoop toch dat je wat herkent.

Namasté Larapinta
Maryssa
Maryssa jan 8 '10
Hallo Annick,

Eens kijken naar je op de foto..

* Het eerste dat ik te voelen krijg is een soort druk boven mn ogen; tussen mn ogen. Is een beetje het gevoel van te snel een te koud ijsje eten. Beetje zeurend voelt het aan..

* De kleur bruin komt in me op bij jou..draag je dat al? Past heel goed bij je.

* Als ik voel naar je fysieke klachten krijg ik gespannen borsten te voelen. Ook onderbuik; baarmoeder beetje zeurderig gevoel. Ehm ik krijg zwangerschap door. Ben je zwanger of wil je dat graag worden?

* Wat last van je darmen; obstipatie. Drink jij wel genoeg?

* Ik vind je passen in het onderwijs maar toch denk ik niet dat dat je vak is..werk jij met ouderen? Doe je iets in de zorg?

* Je hebt je rust gevonden volgens mij...hoop meegemaakt op relatievlak en nu heb je wat meer rust. Je bent een heel goede gastvrouw en houdt er van je huis mooi te maken met kussens in mooie kleuren, wierook aan, bloemen op tafel. Ja je bent echt een sfeergevoelig persoon.

* Schoonmaken komt door...ben jij zo'n tornado soms? Moet het perfect en glimmend schoon zijn allemaal? Verg je soms niet wat te veel van jezelf op dat vlak?

* Fitness, oefeningen doen onder begeleiding van een fysiotherapeut? Ben jij aan het herstellen van iets aan je bewegingsapparaat? Ik neig naar jouw rug en bekken.

* Ik krijg je te zien met een mand aan je arm lopend over de markt en lekker fruit en groente kopen. Dat is echt even tijd voor jezelf en je geniet er van. Krijg wel het gevoel dat je heeel graag thuis bent, soms iets te veel in huis bent. Je mag best even een avondje gezellig eten en borrelen met vriendinnen!

Er komt verder niets meer door dus ik ga deze lezing afronden. Ik hoor graag wat je er van vindt Annick.

Liefs Maryssa
yenneke
yenneke jan 9 '10
Hey Larapinta,
Bedankt voor je lezing van mijn foto, ik zal je even feedback geven :
*spontaan, maar laat niet je innerlijk zien
dat klopt wel , ik ben iemand die heel spontaan is en mijn innerlijke nogal makkelijk verstop en voor mijn eigen hou, hangt er vanaf bij welke persoon ik ben.

* je jeugd was okee, maar je hebt wel wat gemist. Ben je enigst kind?
Ik ben inderdaad enig kind en mijn jeugd was wel goed, heb in mijn jeugd wel veel meegemaakt met mijn stiefvader die ziek werd en hierdoor werd ik als snel in het echte leven gegooid en heb ik wel wat gemist omdat ik mijn moeder met alles hielp, maar ik heb hier wel vrede mee.

* je hebt veel vriendinnen om je heen, maar met enkelen heb je een sterkere band dan met de meesten
Idd heb redelijk wat vriendinnen en vrienden, en met enkelen heb ik een zeer sterke band en met anderen is dat wat aan het verwateren.

* je derde oog is in ontwikkeling, zie een paarse gloed eromheen
Kan je hier wat meer uitleg over geven? dat zou fijn zijn.

* een opleiding >> ben je met een opleiding bezig? Of zou je graag een opleiding willen starten?
Ik ben aan het overwegen om te veranderen van werk, momenteel sta ik in de verkoop maar met mijn gezin word dit moeilijker te combineren, en ben aan het overwegen om terug in de verzorging te gaan nl. thuiszorg bij zieke en bejaarde mensen, maar ik twijfel of het een goed idee is, misschien kan je hier nog verder iets mee?...

* ik zie je werken met mensen in je toekomst, je bent bv geen kantoorchef oid, maar je wil je ziel en zaligheid delen met de mensheid
momenteel werk ik ook met mensen , ik help hen bij de keuze van kledij en ook hun op hun gemak stellen ( ik werk namelijk in een winkel voor dames met een maatje meer), en denk er dus over om dit te verlaten en mij in de zorgsector terug te storten, zou dat dit kunnen zijn?

* je hebt al wel een eigen huisje, waar je jezelf heerlijk kunt ontspannen en tot jezelf kunt komen. Zie kaarsjes om je heen, gezelligheid, knusheid
het is ons eigen huisje niet, maar we hebben wel al informatie genomen om dit eventueel binnen een paar jaartjes te kopen en te verbouwen aangezien we dit graag zouden doen, zou dit mss iets zijn wat je ziet? Ik voel me hier echt thuis en op mijn gemak, ik hou idd heel erg van gezelligheid en knusheid en ben iemand die elke avond of zelfs op een donkere dag meerdere kaarsjes in huis aansteekt, vind dit zou gezellig!

ik heb dus eigenlijk nog een paar vraagjes betreffende mijn werk of de keuze van de verandering verstandig is?

En kan je ook iets lezen over mijn relatie en mijn gezin?, bv mijn band met mijn vriend, en de band met mijn kindjes?

Het is zeer fijn dat je mijn foto gelezen hebt en ik heb er enorm veel aan, leuk dat er zoveel dingen zijn die kloppen en die ik herken in mezelf, nogmaals vriendelijk bedankt hiervoor.

groetjes Annick
yenneke
yenneke jan 9 '10
Hallo Maryssa,

Allereerst hartelijk bedankt voor je lezing , ik zal ze even toelichten voor je:

* Het eerste dat ik te voelen krijg is een soort druk boven mn ogen; tussen mn ogen. Is een beetje het gevoel van te snel een te koud ijsje eten. Beetje zeurend voelt het aan..

ik heb af en toe een drukkend gevoel boven mijn ogen idd, de laatste tijd sukkel ik nogal met mijn sinussen en ook met een oorontsteking die blijft aanhouden dit geeft soms een druk naar mijn voorhoofd, misschien zou dit het kunnen zijn wat jij aanvoelt?

* De kleur bruin komt in me op bij jou..draag je dat al? Past heel goed bij je.
idd bruin draag ik geregeld en draag ik ook heel graag, vind het zelf ook goed bij me passen.

* Als ik voel naar je fysieke klachten krijg ik gespannen borsten te voelen. Ook onderbuik; baarmoeder beetje zeurderig gevoel. Ehm ik krijg zwangerschap door. Ben je zwanger of wil je dat graag worden?
Deze foto is genomen 3 maanden na mijn zwangerschap ( mijn zoontje is nu 6 maanden) ik was toen voor het eerst ongesteld na mijn bevalling, misschien is het dit wat je voelt want het was zeer hevig en pijnlijk. En momenteel moet ik ook elk moment gaan ongesteld worden dus denk ik dat het dit zal zijn, zou dat kunnen?

* Wat last van je darmen; obstipatie. Drink jij wel genoeg?
ohhhhhh helemaal correct nu heb ik last van mijn darmen na de feestdagen kan ik idd moeilijk naar het toilet gaan en euh.... blushik drink inderdaad veeeeeeeeeeeel te weinig , zeg het steeds tegen mezelf ik meer moet gaan drinken, leuk zulke dingen dat je dat ook kan zien!

* Ik vind je passen in het onderwijs maar toch denk ik niet dat dat je vak is..werk jij met ouderen? Doe je iets in de zorg?
ik heb vroeger nog stage gedaan in een kleuteronderwijs en in een onderwijs voor kinderen met een speciale zorg vandaar misschien de link, ik heb ook gestudeerd voor bejaardenzorg, heb dit beroep ook een paar jaar uitgeoefend en zit nu in de verkoop maar ben aan het overwegen om terug naar de bejaardenverzorging over te gaan, dus te veranderen van job, maar ik twijfel hier nog over , misschien kan jij me nog wat raad geven via mijn foto hierover?

* Je hebt je rust gevonden volgens mij...hoop meegemaakt op relatievlak en nu heb je wat meer rust. Je bent een heel goede gastvrouw en houdt er van je huis mooi te maken met kussens in mooie kleuren, wierook aan, bloemen op tafel. Ja je bent echt een sfeergevoelig persoon.
Ik heb idd al een en ander meegemaakt op relatievlak, heb een echtscheiding achter de rug en heb een nieuwe relatie waar ik me goed in voel. Ik ontvang idd graag mensen thuis en maak het graag gezellig , ook s'avonds tijdens de week maak ik het graag gezellig met kaarsen etc... zalig gewoon.

* Schoonmaken komt door...ben jij zo'n tornado soms? Moet het perfect en glimmend schoon zijn allemaal? Verg je soms niet wat te veel van jezelf op dat vlak?
hmm ik heb het graag netjes, maar ben er niet perfect in ahha dat geef ik eerlijk toe, wie weet komt het nog? lol smilewat ik wel heb dat is als ik kook voor vrienden of voor onszelf bij een gezellige avond dat ik dan wel alles piccobello wil dat wel.

* Fitness, oefeningen doen onder begeleiding van een fysiotherapeut? Ben jij aan het herstellen van iets aan je bewegingsapparaat? Ik neig naar jouw rug en bekken.
Nee momenteel geen oefeningen meer, heb deze wel gehad na mijn bevalling omdat ik last van had bekkeninstabiliteit en we overwegen nu om terug te gaan sporten dus dat kan misschien zijn wat je ziet.

* Ik krijg je te zien met een mand aan je arm lopend over de markt en lekker fruit en groente kopen. Dat is echt even tijd voor jezelf en je geniet er van. Krijg wel het gevoel dat je heeel graag thuis bent, soms iets te veel in huis bent. Je mag best even een avondje gezellig eten en borrelen met vriendinnen!
Ik kan er idd van genieten van even tijd voor mezelf te hebben door te gaan winkelen, of de markt of zoiets even weg van alles , ik ben momenteel thuis in ouderschapsverlof voor mijn zoontje en vind dit wel zalig en ben best veel thuis , maar ik kan ook genieten van een avondje weg en dit zou best meer mogen gebeuren maar is niet altijd even makkelijk met 3 jonge kinderen in huis en een man met ploegwerk, maar we proberen dit toch!

Ik vond het zeer fijn je lezing te mogen ontvangen en herken toch vele dingen erin dat waar zijn, hopelijk kan je me misschien nog wat meer informatie geven ivm de verandering van mijn werk dat zou fijn zijn, krijg jij soms ook nog iets door ivm relatie en gezin?

alvast vriendelijk bedankt,
groetjes annick
Maryssa
Maryssa jan 9 '10
Hallo Annick,

De lezing is graag gedaan voor je smile

Toen ik las dat je in de verkoop zit dacht ik al gelijk dat dat niet optimaal bij je past. Zorg krijg ik wel te voelen dat je daar een groot stuk van jezelf in kwijt kunt; het gaat je als vanzelf af het zorgen voor anderen. De spreuk: "Geef me een baan die bij me past en ik hoef nooit meer te werken" past hierin bij je. Je hebt een bepaalde natuurlijke warmte en hartelijkheid over je..je kan er veel mee betekenen voor anderen. Ouderenzorg vind ik zeker bij je passen; je voelt ze goed aan weet wat er nodig is bent daadkrachtig maar hebt een serene zachtheid en respect in het uitvoeren er van. Heel mooi! Ik probeer wat op te pikken over je gezin maar krijg niet echt wat binnen daarover. Misschien dat iemand anders dat nog voor je kan invoelen.

Warme groet voor jou smile
admin
admin jan 9 '10
Quote:
ik heb dus eigenlijk nog een paar vraagjes betreffende mijn werk of de keuze van de verandering verstandig is?

En kan je ook iets lezen over mijn relatie en mijn gezin?, bv mijn band met mijn vriend, en de band met mijn kindjes?

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de lezing altijd zo ongekleurd mogelijk wil doen, dus vandaar had ik geen specifieke beroepskeus had genoemd.
Maar de zorg is een mooie beroepskeus en ik heb wel het gevoel dat je daar op je plaats zult zijn.
In combinatie met je gezin moet je je wel realiseren dat het een onregelmatige baan is qua uren. >> dit zeg ik je even vanuit mezelf uit ervaring, zit zelf namelijk al ruim 20 jaar in de zorgsector.
Maar het is wel een beroepskeuze die je zeker kunt overwegen!!

Je gezin ... ik krijg niet meer door dan dat het goed is, dat het een hecht gezin is en je daar je basiskracht vandaan haalt. Meer krijg ik daar niet over door, dus ik denk dat je daar tevreden mee kunt zijn.

Liefsss
Marjan
yenneke
yenneke jan 11 '10
Hallo Maryssa,

Bedankt voor je toelichting , ook voor de spreuk is wel leuk eigenlijk te horend at zo iets bij me past, ik kan inderaad heel goed om met mensen, vooral ouderen en heb veel begrip en geduld voor hen, ik heb me dan ook voorgenomen om de knoop door te hakken en eens informatie te gaan nemen om terug in de ouderenzorg te werk te gaan.

Bedankt nogmaals,

groetjes Annick
yenneke
yenneke jan 11 '10
Hallo larapinta,

Ivm de uren zou dit nu beter bij me passen aangezien ik de zorg thuis ga uitoefenen bij de mensen en zo mijn uren zelf kan regelen en afstellen op mijn gezin.
Want zoals je zelf aangeeft in een tehuis zijn de uren onregelmatig en niet echt combineerbaar met een gezin.

fijn te horen over mijn gezin, het voelt ook hecht aant ook als is het een samengesteld gezin voelt het gewoon goed aan en ben ik er uiteraard tevreden mee.

nogmaals ook jij bedankt voor je energie en je tijd,

groetjes annick
yenneke
yenneke jan 11 '10
als er nog mensen zijn die mijn foto willen lezen hoor ik het graag,

groetjes annick

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela