Loading...
nl

foto lezen?

bako3
bako3 sep 26 '06
Hallo
Mijn naam is Bako en ik ben erg nieuwsgierig naar het onderwerp foto lezen. Ik vraag me dan ook af wat jullie zien in deze persoon.

Met vriendelijke groet
Bako
p.s. dit is mijn foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=CZVHGE3F
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '06
Ik zal het even proberen. Ook dit is weer onder voorbehoud. ;).

Ik heb een beetje moeite met je bril, maar het kan ook komen dat ik een vrij gesloten gevoel van je krijg. Je lijkt wel heel open, en je praat vrij vlot enzo, maar het achterste van je tong laat je niet zien.

Ik krijg het gevoel dat je vrij diep gekwetst bent door iets, en dat is iets wat je aardig gevormd heeft. Nou weet ik niet of het negatief is, want als je nu kijkt ben je er wel een stuk sterker door geworden.

Je lijkt me wel wat stressig als je het overzicht verliest. Je kan dan niet zo heel goed met de dingen omgaan, en dat kan een negatief spiraaltje / opgejaagd gevoel bij je veroorzaken.

Je hebt soms het gevoel alsof je op je tenen aan het lopen bent, en dat je op het punt staat om in te storten. Ben jij soms degene bij wie iedereen met de problemen naar jou toekomt?

Ok dat was hem, deze lezing ben ik niet helemaal overtuigd van, dus we zullen zien..
bako3
bako3 sep 27 '06
Nou bravo!!!!! helemaal goed. Ik sta er verstelt van!!! Jij kunt precies zien hoe ik me voel. Hoe doe je dat? Is het een gave of kun je het ook leren?
Heel erg bedankt!

Groetjes Bako
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 28 '06
Ik geloof dat iedereen het kan leren. En hoe ik het doe? Ik bekijk je foto en vooral je ogen, en luister dan naar mijn gevoel. Ik krijg dan dingen door die ik moet opschrijven. Ik heb het idee dat ik dit al kan sinds ik me kan herinneren, maar ik gebruik het eigenlijk pas sinds een paar maanden op het forum. En of het een gave is? Weet ik niet, ik vind het wel gaaf ;).
bako3
bako3 sep 28 '06
Dat is het ook !!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy