Loading...
nl

neefje

bako3
bako3 sep 26 '06
Hallo

Ik heb twee weken terug mijn neefje verloren. Ik was erg aan hem gehecht. Kunnen jullie ook foto's lezen van overledenen?

Groetjes
Delen:
mause
mause sep 26 '06
gecondoleerd met je verlies en veel sterkte. ik zelf kan je niet helpen. maar misschien een ander wel.
bako3
bako3 sep 26 '06
Bedankt!!
Acheliah
Acheliah sep 26 '06
Hallo Bako3

Heel veel sterkte met het verlies met je neefje Gecondoleerd en helaas ik kan ook geen foto lezen
Kijk eens op Gospeltown die kunnen wel geen foto's lezen maar je op andere punten tot steun zijn (hoop ik)

liefs Dieneke
LPChip
LPChip sep 26 '06
Degene hier die foto's kunnen lezen hebben nog niet gereageerd, en hun zijn degene die deze vraag kunnen beantwoorden.

Dit voor het geval bovenstaande berichten je zouden wijzen dat niemand het zou kunnen ;)

Veel succes met je verlies.
Ayasha
Ayasha sep 26 '06
Ik vraag me af wat je precies wil. Wil je ook echt dat er vragen gesteld worden? Of wil je gewoon meer weten over die persoon?
jo
jo sep 27 '06
gecondoleerd met het verlies van je neefje
sterkte
gr Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 27 '06
Gecondoleerd, en ja de foto kan wel gelezen worden, maar verteld meer over de persoon. Wil jij soms in contact komen, boodschappen doorkrijgen van je neefje? Als ik een foto lees, dan zie ik meer hoe deze persoon is. Ik weet niet of je daar naar op zoek bent.
bako3
bako3 sep 27 '06
Ik ben opzoek naar iemand die mij meer kan vertellen over zijn dood. Hij was heel erg depressief en heeft daarna zelfmoord gepleegt. Ik wil graag weten of hij nu eindelijk zijn rust heeft gevonden die hij heel erg verdient.
Ik heb al zoveel sites bekeken van mediums, maar daar krijg ik zelf geen goed gevoel bij. ook de prijzen zijn belachelijk hoog. Ik heb wel eens voorspellende dromen en als ik daarmee iemand kan helpen doe ik dat toch ook gratis. Net als jullie. Echt een hele leuke en leerzame site.
Bedankt voor het vele medeleven.

Groetjes Bako
LPChip
LPChip sep 27 '06
Aha. In contact komen met overlevenden is iets anders dan fotolezen. Bij fotolezen lees je in feite hoe die persoon is op het moment dat de foto gemaakt is.

Als de foto gemaakt is op het moment dat hij al depressief was, is het goed mogelijk dat je een antwoord krijgt als: Ik zie dat hij erg depressief is. Er is iets wat hem bezig houdt, etc. Of er ook inderdaad een achterliggende reden bij komt, kan ik je niet garanderen omdat ikzelf niet zo goed ben in het lezen van foto's.

Maar aan de andere kant, je kan het proberen... Post de foto met de vraag die je graag wilt weten, en heel misschien kunnen we antwoord geven. Mocht het niet zo zijn, hebben we het in ieder geval geprobeerd, toch?
bako3
bako3 sep 27 '06
Ik zal eerst even een mooie foto van hem opsnorren van dat ie deprie was. In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Groetjes Bako
Ayasha
Ayasha sep 27 '06
jij wil inderdaad in contact komen met je neefje, ik vrees dat ik je dan niet kan helpen :)
Acheliah
Acheliah sep 27 '06
Hallo Bako3

Is het nog gelukt je mag ook een foto naar mij sturen stuur ik hem door naar Netty met de vragen erbij vindt je dat goed ik hoor wel van je email adres staat bij profiel dacht ik geef wel ff jouw email door kan ik alles door sturen

Groetjes en Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 28 '06
Wie is Netty? Is dat ook iemand van het levensforum? Je kan inderdaad proberen de foto te plaatsen. Wij kunnen misschien wel iets zeggen over hem. Sterkte, en ik hoop dat er wat onbegrip bij je kan worden weggenomen.
bako3
bako3 sep 28 '06
Ik dank jullie zeer voor jullie moeite die jullie voor me nemen. Ik heb in de tussentijd iemand gesproken die de foto heb gezien. Hij is te klein volgens diegene omdat het een pasfoto is. Ik ga nu proberen of ik ergens in de familie een grotere foto van hem kan krijgen. Ben er nu elke dag me bezig. Lijkt af en toe ook wel of hij een beetje bij me is. Hoop het in ieder geval van wel. Nogmaals bedankt. Jullie horen wel van me als ik de foto heb.

Groetjes Bako
Acheliah
Acheliah sep 28 '06
Hallo NiMS

Netty is een vriendin van mij die heeft en site www.aravinda.nl en heeft alleen maar een naam nodig om iemand te kunnen vertellen hoe zo iemand is dus geen foto alleen maar een naam. Hallo Bako3 is het gelukt bij Netty of heb je iemand anders gesproken. Ik hoor het wel.

Liefs Dieneke
bako3
bako3 sep 29 '06
Dus ze heb alleen een naam nodig? Zou je mij misschien in contact kunnen brengen met haar?
Acheliah
Acheliah sep 29 '06
Ik zal me best doen ok stuur de voor en achter naam van je neefje en vragen naar mijn email dan stuur ik ze door ok
Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah okt 2 '06
Ze heeft gavraagd om de voor en achternaam van je neefje en je vragen wat je precies wil weten

Groetjes Dieneke
bako3
bako3 okt 9 '06
Hoi Dieneke

Bedankt!! Ik heb in de tussentijd zelf contact gehad met Netty. Ik ben een tijdje ziek geweest, dus kon niet bij mijn pc. sorry. Toch heel erg bedankt.
Ik heb wel antwoord op mijn vraag. Hij heeft rust en bezoekt mij wel eens, als hij kan tenminste omdat hij veel moet rusten.

Groetjes Leonie
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske