Loading...
nl

De wet van Karma

Eruan
Eruan dec 31 '09
Dat mensen reincarneren is dan misschien al wel behoorlijk duidelijk, maar hoe zit het met de wet van Karma?
Er wordt geschreven dat je karma opbouwd, goed of slecht en dat dit in het volgende leven wordt rechtgetrokken.

Maar nu vroeg ik me af of er mensen zijn die geen karma hebben, en heeft de engelmens een ander soort van karma? En hebben oude zielen een karma wat rechter loopt, wat meer in balans is?
Delen:
Cialara
Cialara dec 31 '09
Ik denk dat ieder mens met karma te maken krijgt. In ieder leven bouw je er verder aan. Dit kan positief of negatief zijn.
Eruan
Eruan dec 31 '09
Maar zijn er dan ook mensen die met een neutraal karma sterven of geboren worden?
gast
gast dec 31 '09
Ja ik denk het wel. Maar in ieder leven krijg je te maken met karma. Karma betekend niets anders dan de wet van oorzaak en gevolg.
Het doorgronden van karma kan er wel voor zorgen dat je met een schone lei sterft. En dus de kans hebt om met een schone lei weer geboren te worden.
admin
admin dec 31 '09
Van het moment dat je een vlieg doodmept, heb je karma!
gast
gast dec 31 '09
Karma heeft niet alleen met het "negatieve" te maken. Althans dat wat wij verstaan als "negatief" zoals het dood meppen van een vlieg.
Het is de wet van oorzaak en gevolg en dat heeft met al ons handelen te maken, positief en negatief. Want voor karma bestaat alleen vrouwelijke en manelijke energie die in beweging gezet wordt.
admin
admin dec 31 '09
ik had het toch niet over iets negatief?
gast
gast dec 31 '09
Het wordt wel onder het kopje "negatief" geschaard als je een levend wezen dood. En ik zeg ook niet dat positief en negatief niet bestaan alleen is het de mens die dit op zijn eigen manier interpreteed als zijnde "goed of slecht".
En mensen denken over het algemeen dat karma met "slechte" handelingen te maken heeft maar dit is niet zo.

Als je iemand een knuffel geeft, heb je karma.
admin
admin dec 31 '09
Als je iemand een knuffel geeft, heb je karma,
als je een vlieg doodmept heb je karma,
voilà laugh
gast
gast dec 31 '09
Juist ja, al ons handelen geeft karma....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki