Loading...
nl

Alicia Keys .. fallin' :-)

admin
admin dec 30 '09
Haha, dacht, zet het uitprobeersel toch maar erop.. niet lachen he tongue

Delen:
admin
admin dec 30 '09
ik kan nie lachen, het start niet op bij mij.... crazy
admin
admin dec 30 '09
Haha, ik zag het Belle, weet niet waardoor het komt, geef niet op he, hij zal het dadelijk wel doen smile
admin
admin dec 30 '09
Weet niet waarom de video niet meer werkt, maar heb hem verwijderd en opnieuw ge-upload, zal zo de nieuwe link invoegen.
admin
admin dec 30 '09
Deze hopelijk wel tongue

Eruan
Eruan dec 30 '09
Ik kan je hier niet om uitlachen hoor! tongue

Ik vind dat je echt een goede stem hebt. Af en toe lijkt de lucht eronder iets weg te zijn, maar ik vind het echt lekker klinken, op het laatst heb je ergens ook wel een fijn randje aan je stem trouwens, daar hou ik van. smile
admin
admin dec 30 '09
Ann_ik .. dank je wel voor je compliment smileI'm happy laugh
admin
admin dec 30 '09
Heeeeel mooi Bart.... ik begin er warm van te krijgen. grin
klein detail, zorg er voor dat je noten niet aaneen rijgt in een boogje. Snap je?
admin
admin dec 30 '09
Zo Belle, dat neem ik zeker als een compliment, dank smileHoud je tip "in mind" smile
Natalie1986
Natalie1986 dec 31 '09
Mooi gezongen!!

Super!
Cialara
Cialara dec 31 '09
Ik vind deze heel erg mooi Bart!
admin
admin jan 1 '10
Dank Nathalie en Jorine !!
Natalie1986
Natalie1986 jan 1 '10
graag gedaan hoor laugh

Liefs Natalie
admin
admin jan 1 '10
Wowwwwwwww......... Bart wat mooi!!!!!! Ben er stil van. Heb het aangezet en mijn dochter vroeg, wie is dit? Ik zei, vind je het mooi? Volmondig JA! laugh

Ik ben nog steeds een SUPERFAN shocked
admin
admin jan 1 '10
laugh

Lieve Marjan, altijd heerlijk om van die complimenten te krijgen !! Dank je wel !! Knuffel !! smile
Islandlady
Islandlady jan 1 '10
Kon het hier niet bekijken maar wel op Facebook smilegeweldig weer. ook daar commentaar gegeven en op YouTube smile
admin
admin jan 1 '10
Dank je wel, en ja, heb het gelezen, geweldig smile
Islandlady
Islandlady jan 1 '10
'smile'
Richie Richard
Richie Richard jan 3 '10
Serieus, dit zou zomaar een top cover kunnen worden!
Ik raad je aan om met dit nummer verder te gaan. Dit af te werken.
Koop In-ear-phones. Zodat je kan zingen. Koop een USB-Microfoon (Hebben goede kwaliteit). Dan met CoolEdit Pro o.i.d. Zet je de backingtrack en je vocal track in elkaar en mix je het af zodat het 1 geheel wordt. Dan zou het echt prachtig kunnen worden!
admin
admin jan 3 '10
Ik ga eens kijken voor een echte microfoon, dat zal het geluid ook beter maken. Ik heb (nog) niet van die professionele programma's, maar ga er eens naar zoeken, thanks!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki