Loading...
nl

Totale verandering...

Eruan
Eruan dec 30 '09
hoihoi lieve allemaal!

In oktober was ik hier voor het laatst. Van de een op andere dag was ik klaar met de computer en had geen zin meer om er achter te gaan, tenzij dat ik schoolwerk moest doen.
Doordat ik weinig tijd achter de computer zat, had ik dus meer tijd over om te besteden aan het verwerken van bepaalde dingen, En kon ik ook eens denken over waarom ik zo ben zoals ik ben, zo rustig en stil op school, en zo verschrikkelijk druk thuis. Zo kwam ik erachter dat ik me op school erg rustig houd uit onzekerheid en omdat ik liever mensen obseveer. Nu probeer ik een balans te vinden tussen thuis en school en dat werkt goed, thuis ben ik nu wat rustiger en op school iets drukker en zo zit ik ook beter in mijn vel.
Ook heb ik gemerkt dat ik steeds gevoeliger wordt. Voel steeds vaker energie van andere mensen, en voel meer hoe iemand anders zich voelt.
Soms heb ik ook dat ik kleuren rond mensen begin te zien, vooral wanneer ze voor een witte muur zitten (op school).
In ieder geval gaat het een stuk beter met me, en ik slaap ook veel beter dan voorheen.

Vandaag ging ik achter de computer en moest van mezelf toch naar merudi gaan.
Na een paar topics te hebben doorgelezen ben ik blij dat ik weer de computer heb aangeraakt, en besef ik dat ik merudi behoorlijk gemist heb.

Sorry voor het verhaal, maar wou het toch even melden...

Veel liefs
Delen:
admin
admin dec 30 '09
Hallo Ann_ik, welkom terug smileSoms heb je zo een periode nodig om jezelf weer even te "hervinden". Houd dat gevoel vast, geweldig om te horen !
Cialara
Cialara dec 30 '09
Heel goed Ann_ik, soms moet je even wat anders om aan jezelf te werken. Iedereen heeft dat van tijd tot tijd.

Dat zien van kleuren rond mensen heb ik onlangs ook meegemaakt, het blijft bijzonder, heel erg mooi.

Fijn dat je weer terug bent hier smile

Liefs Jorine
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Wat leuk An_ik om je weer te zien hier! Welkom terug! smile
admin
admin dec 30 '09
welkom terug Ann-ik, je bent thuis hier he!!! wink
Eruan
Eruan dec 30 '09
Dankjullie, ik ben erg blij en hoop dit vol te houden om weer lekker mee te lezen. smile
admin
admin dec 30 '09
Ik zie je slogan staan, lachen wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 31 '09
welkom terug Anniek !


Liefs Natalie
admin
admin jan 1 '10
Welkom terug Ann_ik!! Net als velen hier hebben we af en toe een periode van retraite nodig, maar we komen toch eigenlijk allemaal weer terug.
Fijn dat je er weer bent!!

Liefsss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki