Loading...
nl

Spontaan "zien"

admin
admin dec 29 '09
Hoi hoi,

Van de week zaten we in een restaurantje wat te eten. Op een bepaald moment merkte ik in mezelf dat wegging in gedachten, althans, de wereld om me heen leek even weg te vallen. Ik keek in de ruit voor me die de ruimte achter me weerspiegelde. Er zat aan een andere kant van de ruimte aan de tafel een man die een soort van berouw en verdriet toonde voor hoe hij in elkaar stak en had geleefd tot nu. Het was echt een soort "zielemoment" zeg maar, een kijkje in de keuken van iemand anders. Daarnaast stond een persoon of entiteit iets gebogen en had zijn of haar hand op zijn schouders en was er voor hem. Een troostend en liefdevol moment. Het deed dit met mij dat er een warm gevoel van binnenuit naar boven kwam. Het was liefde vanuit de ziel. Ik ging nadenken en keek om naar die tafel. Er stond een plant en een lege stoel. Niemand te zien verder.

Dit zijn voor mij de tekenen van de andere wereld, apart dat die zo onverwachts komen altijd.
Delen:
Cialara
Cialara dec 29 '09
Dat is een hele bijzondere belevenis Bart! Mooi om mee te maken. Jouw gevoeligheid is dus weer een stukje gegroeid smile
admin
admin dec 29 '09
Ja, het was inderdaad bijzonder als je erover nadenkt Jorine. Eerlijk gezegd sluit het aan op iets wat ik een beetje kwijt was. Het liet me weer dat stukje zien, waar het uiteindelijk echt om gaat. Dat je van binnen uit en in de andere wereld altijd op liefde kunt bouwen en vertrouwen.
Cialara
Cialara dec 29 '09
smileJa dat kun je.
gast
gast dec 29 '09
Bart, zag je jezelf in de weerspiegeling?
Beschermengel
Beschermengel dec 30 '09


Heel bijzonder Bart, het lijkt een beetje op spiegel kijken. smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 30 '09
Prachtig Bart. Mooi zoals je beschrijft hoe 'die ander' steunt biedt. Ik denk dat die ander niet een mens persoon is. Eerder jouw Engel?
Natalie1986
Natalie1986 dec 30 '09
Heeerlijk jouw verhalen Bart!

Het is altijd zo herkenbaar!
admin
admin dec 30 '09
Dank jullie smileDe persoon die ik beschreef en die daar zo moedeloos zat, had niet direct met berouw te maken, maar wel met het verdriet waar hij mee zat. Het vertrouwen bij deze persoon was deels weg, en de "engel" zoals je dat zo mooi zegt HM, gaf dat weer terug. Wat dit betreft gast, zag ik inderdaad mezelf.

BS, dat ken ik niet, maar dat heeft wrs. ook hetzelfde effect als glazen bol kijken enz.?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 30 '09
Lieve Bart.

Je spreekt in 'hij'. Zet het eens om naar 'ik'? Dan heb je de eventuele spiegel ook te pakken.

Ik denk nl dat het een verwaarloosd deel van jou betreft waarbij jouw engel je steunt om het in te zien. En Bart, inzien vergt kracht en moed.

Liefs, Paulette
admin
admin dec 30 '09
Lieve Paulette, precies .. dank je wel smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 30 '09
Betekent dus dat je sterk ben Bart.De dingen die je onder ogen kunt gaan zien kunnen verstrekkende gevolgen hebben. Maar die kan je nu dragen.

Anders komen ze niet tot je!

Liefs!
admin
admin dec 30 '09
Mooi gezegd !! Knuffel smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki