Loading...
nl

zielsverwant

Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Hallo ik heb een vraagje over zielsverwanten..

Kan je via een telefoongesprek al voelen of iemand een zielsverwant is? of is dit meer een verlangen?
Delen:
Emuca
Emuca dec 28 '09
Dit kan je denk ik wel voelen ja.
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Heel apart gevoel is het wel!
Alsof je elkaar al jaren kent terwijl je elkaar niet eens gezien hebt haha
Dit klinkt zo psychooooo... Moest zijn moeder hebben toen kreeg ik haar zoon aan de telefoon damn leek wel of mijn maag 6 rondjes draaide.
Cialara
Cialara dec 28 '09
Ja, je kan een zielsverwant herkennen, al vrij snel. Het is wel voornamelijk en vertrouwd gevoel, alsof je die persoon al jaren kent en totaal kunt vertrouwen zeg maar.

Leuk Natalie! Zou dat die zielsverwant kunnen zijn die je in je dromen al had gezien?
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Het is een lang verhaal maar ik zal het in het kort uitleggen tenmiste ik probeer het aangezien ik gevoelens zo moeilijk kan uitleggen.
Het verhaal van die zielsverwant ken je wel een beetje he? Ik had het verhaal verteld aan mijn beste vriendin en toen ik halverwege was hoorde ik ....zoon ik zal haar naam hier niet neerzetten anders leest ze het misschien, je weet het nooit. Ik dacht nog misschien is er wat met haar zoon ik wist alleen niet dat ze een zoon had. Ik had haar gemailt en het eerste wat ze vroeg was heb je wat over hem gevraagd? dus ik zei nee ik was namelijk bezig met vertellen en toen hoorde ik dit. Ze zou er op mediteren aangezien ze zelf ook een medium is dacht ik het wel te kunnen vertellen.
Paar keer ingevingen gehad na dit gesprek dat ik moest sporten ik zou gaan maar dan met een vriendin zodat we samen konden. Blijkt dus dat ze niet mag van haar maatschappelijk werker en ik dus alleen moest gaan. Maar dat wil ik dus niet. Dus ik keek op een advertentie en zag ik dus dat haar zoon daar personal trainer is. Eerst dacht ik dus dat het echt niet zo mocht zijn. want anders mocht ze wel mee toch??
Ik heb echt geen idee of dit de zielsverwant van de trein is maar volgens mij is dit sowieso wel een zielsverwant anders voel ik dit denk ik niet zo sterk.
Ik heb een foto van hem gezien hij heeft het zelfde gezicht of lijkt in ieder geval heel erg op hem alleen zijn haar zat toen anders maar goed dat kan natuurlijk gegroeid zijn he.
Ik hoop dat je het nog een beetje begrijpt haha
Liefs Natalie
Cialara
Cialara dec 28 '09
Wat ik eruit begrijp is dat jij dus alleen naar die training moet gaan grindat zal wel een bedoeling hebben, denk je niet?
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Oh ja dat zou ook nog kunnen vanaf 1 januari ga ik sporten het nieuwe jaar nieuwe kansen hihi.
Dank je wel voor je bijdrage zo had k het niet eens gezien blushMisschien dat ik vanavond even langs ga voor informatie.. Aangezien dit mijn enige vrije dag is..

Liefs Natalie
Cialara
Cialara dec 28 '09
Zou ik lekker doen Natalie! Onderzoek en ontdek en misschien vind je wel iets leuks... Enneeeh sporten is heel erg leuk hoor! Ik doe het graag wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
haha ja ik ga zo na het eten hihih ik denk wel dat ik het leuk vind alleen ben liever lui dan moe hehe...

Maar voor de gezondheid is het ook goed natuurlijk
Maryssa
Maryssa dec 28 '09
Wat spannend Natalie! Ik vroeg me inderdaad af of je die jongen van de trein nog een keer was tegengekomen! Je slaat zo denk ik 2 vliegen in 1 klap wink

Sporten is gezond en als het inderdaad om die jongen gaat heb je een extra motivatie om fanatiek te gaan trainen haha. smile
Cialara
Cialara dec 28 '09
Ik ben ook benieuwd smileWel morgen even verslag uitbrengen hoor grin
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 28 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hallo ik heb een vraagje over zielsverwanten..

Kan je via een telefoongesprek al voelen of iemand een zielsverwant is? of is dit meer een verlangen?


Tot mijn grote vreugd heb ik mn tweelingziel mogen ontmoeten. Vreugd omdat deze me heel erg heeft gespiegeld. Ik denk dat deze ook mag gelden als zielsverwant. Wat ik ervaren heb is dat ik een enorm vertrouwen voelde. Echt door dik en dun, hoewel hij, mn geen onbeschreven verleden had. Stond boven alles.

Ik heb hem twee maal ontmoet. De eerste keer, de ontmoeting en een tweede keer. Toen was ik meer bewust. Daarvan herinner ik me hoe de omgeving met al zijn trilling naar de achtergrond ging....

Ik heb nu afscheid genomen...
gast
gast dec 28 '09
Waarom afscheid genomen? Wil je hem niet meer zien? Waarom?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 28 '09
Origineel bericht van: gast
Waarom afscheid genomen? Wil je hem niet meer zien? Waarom?


Oeh... lang verhaal. Heeft me ook moeite gekost. Dwz, er is sprake van scheiding 3D- en 5D.

Ik ben hem dankbaar want hij heeft mijn proces tot transformatie en reflectie in gang gezet. Trust me on this one...

Ik ben hiermee niet over 1 nacht ijs gegaan.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 28 '09
Origineel bericht van: gast
Waarom afscheid genomen? Wil je hem niet meer zien? Waarom?


Hij en ik waren aanvullend. Zie je vaker met tweelingzielen.

Wij kwamen beiden in een persoonlijk beslissingsgebied. Dezelfde. Ik heb gekozen voor het zuivere, hij (wss) voor het makkelijke. Maakt ook niet uit. Ik sta achter mijn keuze en ga voor de rest.

Er is ergens een topic wat gaat over afscheid van je tweelingziel. Wilde er nooit aan, Julien legde mij een droom uit waar ik niet aan wilde, uiteindelijk was het toch wat ik erkende...

Geen spijt nu, ben rijker geworden!

Liefs.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 28 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Kan je via een telefoongesprek al voelen of iemand een zielsverwant is? of is dit meer een verlangen?


Nee, het is een weten.

Super sterk en oprecht.

En dan kom ik bij de opmerking van Gast op een ander toppic terecht. Het is de mens die herkent...
En daar moet je je aan vast houden. Het andere is gevolg van....

Liefs voor iedereen!
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Mooi gezegd Paulette!!

Helaas gebeurd het te vaak met tweelingzielen! Mijn beste vriendin heeft het ook met haar tweelingziel het is echt hartverscheurend!

Die jongen is niet van de trein hihi was wel grappig onderweg zei ik hardop inmezelf als het zo moet zijn dat ik die jongen (zoon van ) tegen kom moet ie er wel zijn he.. Ik kwam daar om 19:15 aan lopen kwam een nette meneer hij legde alles netjes uit en zijn een rondje gaan lopen kwamen we die zoon van tegen hihi en ik weet niet wat er met me gebeurde maar dat kan ik niet goed uitleggen.. Hij zei dit is ... en hij zei wat, wat ik niet eens kon verstaan maar mijn hart voelde ik echt in mijn buik net zoals tijdens het telefoongesprek. Echt een raar gevoel!! Ik hoop dat hij me morgen helpt met fitness hihi want morgen ga ik fitnessen. We moeten overduidelijk met elkaar praten.. Hij voelde zo zachtaardig dat is ook 1 van de dingen die ik zoek in een man haha

Liefs Natalie
Cialara
Cialara dec 28 '09
Ik zit hier even mee te smullen van je verhaal Natalie winkVeel plezier morgen met de fitness...
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
haha dat zal wel lukken hoor laugh

Jullie krijgen morgen verslag wink

Liefs Natalie
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 28 '09
Lieve Natas. Ik ben verliefd geweest....

Mijn tweelingziel heeft met zijn tegenovergestelde competenties (waar ik in eerste instanie op verliefd werd) in laten zien, dat ik dat daar niet weer in een relatie wil...
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki