Loading...
nl

Volg je je ziel?

Cialara
Cialara dec 26 '09
Onder het thema "Nieuwe Tijd" dat hierboven in het balkje staat, vind je bij het relatie vraagstuk deze tekst:

Velen moeten de patronen van misbruik, nalatigheid en pijn onder ogen zien die zoveel deel uitmaken in jullie relaties. Je ervaart veel angst en bezorgdheid over wat je "ziet" en vecht om methodes te vinden om deze patronen en manieren van zijn, te veranderen.

Kijk gedurende de volgende twee weken eens goed naar je leven en speciaal naar je relatie tot het zelf en anderen en maak de noodzakelijke keuzes om los te laten en te creëren. Er is geen plaats voor de oude patronen in de Nieuwe Aarde en daarom zul je niet in staat zijn, gezonde relaties te creëren zonder alle "oude" patronen losgelaten te hebben.

Een van de meest opwekkende ontwikkelingen zal ervaren worden op het gebied van relaties. De mogelijkheid rijst nu om Ziel Verwanten relaties of Ziel band relaties te worden. Het is tijd om je te verbinden met je zielsfamilies en de steun en liefde te vinden die je zal helpen je pad met liefde, gemak en vreugde te volgen.

In de Vijfde Dimensie, wordt je aangetrokken door partners van wie de ziel frequenties, of lichtpatronen, overeenkomen met die van jou. Dit is de primaire eis voor de relatie.

Wanneer verenigbare zielen samenkomen ontstaat er een band die voorziet in een extase van liefde, die op het niveau van het hart en de ziel wordt ervaren.


Ik heb hier een vraag over die ik met jullie wil delen. Ik kan me zo voorstellen dat de mensheid gaat veranderen en in de toekomst op deze manier wil leven, maar stel je nou voor dat dit gebeurt tijdens de transitie naar 2012...

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een "gezond denkend mens" zijn ziel zomaar altijd kan volgen, zeker als hij ook te maken heeft met anderen waar hij verplichtingen mee is aangegaan in het verleden. Dan krijg je toch een conflict tussen je ziel en je gezonde verstand, of niet?
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 dec 26 '09
Ik ben het helemaal met je eens, Jorine!

Misschien als het gevoel zo sterk is dat het 't denken verminderd en meer gaat voelen.. Dan zou je wel meer bewust kunnen worden.
Vroeger was ik ook meer een denker, tot ik een jongen ontmoette en het heeft echt alles veranderd. Die blik zegt veeeeeel meer dan 1000.000 woorden.
Misschien als mensen dat gaan inzien dat ze er net als ik en meerdere hier gelijk anders tegen aankijken.
Je hart volgen doet iedereen maar ik denk niet als het om liefde gaat, veel mensen krijgen schuldgevoelens tegen over de huidige partners etc.
Cialara
Cialara dec 26 '09
Maar als je dan je ziel niet kunt volgen... wat zou dat dan met je doen?
Rainbow
Rainbow dec 26 '09
kijk altijd recht in de ogen als ik iemand ontmoet dat is bekend bij nieuwetijdskinderen, dat die recht in de ogen kijken tot in de ziel om te weten hoe iemand in elkaar zit, sommige kunnen hier niet tegen omdat ze hun dan naakt voelen smile
Cialara
Cialara dec 26 '09
En dan Rainbow? Als je dan een zielsliefde ontmoet en je hebt je al lange tijd vastgelegd aan een ander... Hoe ga je daar dan mee om als er nog steeds sprake is van liefde...?
gast
gast dec 27 '09
Ik denk dat je dit pas echt kunt begrijpen als je het zelf meemaakt. Ik kan je wel vertellen dat het niet bepaald makkelijk is en dat je veel tegenstrijdigheid in jezelf kunt ervaren. Vooral als er veel oude patronen de kop op steken die zich niet één twee drie laten wegcijferen.
Wat je kunt doen als je dit in je omgeving waarneemt bij anderen; oordeel er niet over, het is al moeilijk genoeg voor de anderen.
admin
admin dec 27 '09
Origineel bericht van: Eniroj
En dan Rainbow? Als je dan een zielsliefde ontmoet en je hebt je al lange tijd vastgelegd aan een ander... Hoe ga je daar dan mee om als er nog steeds sprake is van liefde...?


Liefde weet hoe daarmee om te gaan Jorine.
Je probeert het met je verstand, met je mentale denken, te plaatsen
Doch het hart weet wat te doen.
Cialara
Cialara dec 27 '09
Ik weet het niet hoor, ik denk dat je dan enorm met jezelf in conflict komt...
admin
admin dec 27 '09
als dat het geval is, en je geraakt in conflict, zak je terug naar de vierde misschien wel derde dimensie. En daar zal je aan het conflict werken...
Liefde is in de vijfde dimensie zo sterk, dat je weet wat te doen. Liefde lost alles op.
Je overdenkt dit allemaal, Jorine, doch je bent niet in de vijfde dimensie.. je wil het begrijpen, vanuit een andere dimensie. Dat is als iemand van het eerste leerjaar zaken wil begrijpen van het zesde leerjaar.. dat mag , maar dat is wel niet evident.
gast
gast dec 27 '09
Haha, ja en in dat eeste jaar moet je alles wat je daarvoor geleerd hebt (in de derde dimensie) weer leren loslaten. En niet alleen in het eerst jaar, ik denk dat dat nog wel even langer doorgaat. Vooral als er veel mensen om je heen zijn die zelf niet in die 5de leven maar vasthouden aan wat ze kennen, de 3de dus.
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Maar als je dan je ziel niet kunt volgen... wat zou dat dan met je doen?


Hopen dat de ander je wakker schud misschien ? Ik zou het niet weten eigenlijk. Heb het persoonlijk niet meegemaakt.
Ik snap wel dat je in de war raakt.. Maar hoe verder misschien wachten tot de tijd daar is?

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Origineel bericht van: gast
Ik denk dat je dit pas echt kunt begrijpen als je het zelf meemaakt. Ik kan je wel vertellen dat het niet bepaald makkelijk is en dat je veel tegenstrijdigheid in jezelf kunt ervaren. Vooral als er veel oude patronen de kop op steken die zich niet één twee drie laten wegcijferen.
Wat je kunt doen als je dit in je omgeving waarneemt bij anderen; oordeel er niet over, het is al moeilijk genoeg voor de anderen.


Ik ben het met gast eens!
Ik denk dat je het pas echt begrijpt als je zelf in zo'n situatie zit of hebt gezeten.
Rainbow
Rainbow dec 27 '09
gewoon u hartje volgen
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Maar soms is de twijfel zo erg dat je gelijk denkt van hey is het nou mijn gevoel of verstand. Heel irritant, zo leerde ik een jongen kennen, toen ik hem voor het eerst zag dacht ik gelijk wegwezen niks voor jou wist mijn god niet waarom... Ik had dus niet geluisterd en probeerde hem te leren kennen bleek hij een drugsdealer te zijn.. Pas toen dacht ik ooohhh had ik maar geluisterd.
Nu weet ik wel beter en trap ik er niet meer in mijn eerste ingeving is juist de 2e niet.
gast
gast dec 28 '09
JE gevoel zag een mens je verstand een drugsdealer.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 28 '09
Origineel bericht van: gast
JE gevoel zag een mens je verstand een drugsdealer.


smileIk vind het een doordenkertje.
Lena
Lena dec 29 '09
vindt het een mooi onderwerp jorine smile
hoe zit dat nou? je ziel volgen..
welke wegen, en welke beslissingen..
Cialara
Cialara dec 29 '09
Ja het zijn ook niet altijd makkelijke keuzes. Er is een website die helemaal over dit onderwerp gaat:

http://www.zielsliefde.nl/

Het fenomeen zielsliefde kent extases maar ook dieptepunten, moeilijke beslissingen enzovoort....
Lena
Lena dec 29 '09
mooie link smile
gast
gast dec 29 '09
Jorine, maak je dit nu zelf ook mee in je leven? Of is het iets dat je je alleen maar afvraagd hoe het zou zijn?
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki