Loading...
nl

Channeling

Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Hallo,

Ik heb sinds kort 2 nieuwe kaarten desks gekocht. Magische elfen en de opgestegen meesters. Ik dacht ga het eens uitproberen en steeds viel de kaart schrijven eruit nou moet ik toegeven dat ik helemaal niet van schrijven hou.. Maar het trok wel mijn aandacht. Een jaar geleden kwam ik bij een medium was toen met een vriendin mee geweest en hij zei opeens uit het niets dat ik iets met automatisch schrift moest gaan doen. Nou heb ik het helemaal niet zo op schrijven met gidsen want je weet nooit of het echt gidsen zijn. Ik stond van de week onder de douche en er kwam een heel verhaal in me op. Ik dacht oh wat gaan we nou krijgen ik heb nu geen papier bij de hand.

Vanmorgen kwam het weer in me op en ben toen achter de pc gaan zitten.
Dit was het resultaat:

Loslaten

Ik ga je vertellen hoe belangrijk het is om personen, situaties, plaatsen etc los te laten. Al deze belangrijke emoties houden je vast in je energie systeem. Je moet het als een doucheputje zien als je aan het douchen bent komen er ook haren in het putje die moet je ook verwijderen om het zuiver te houden. Ditzelfde geldt ook voor emoties al je oude emoties blijven hangen in je energiesysteem. Je kunt het energiesysteem pas reinigen als je emoties opruimt, laat ze toe het is niet erg om je verdriet toe te laten en te laten stromen. Ditzelfde geldt ook voor blije emoties laat ze toe lach er om. Pas dan zal je merken hoe belangrijk het is om alles toe te laten.

Wat gebeurt er als je vast zit in oude emoties?

Als je vastzit in oude verstopte denkpatronen en oude emoties zie je door alle problemen het licht niet meer. Het is heel belangrijk dat je het toelaat en er wat mee doet alleen al om je verstopte emoties goed door te laten stromen.Wat er kan gebeuren als je te lang vast zit en je tranen niet durft te uiten, je kunt je anders gaan uiten opeens heel boos worden terwijl je er normaal niet zo druk om zou maken. Je kunt je heel snel geïrriteerd voelen. Iedereen heeft weer andere reacties op verstopte energiesystemen. Het kan ook zijn dat als je al snel lichamelijke klachten hebt dat je nu heel erg reageert met buikpijn, hartklachten, hoofdpijnen 9 van de 10 keer heeft dit als oorzaak dat je te snel door bent gegaan en geen aandacht schenkt voor je emoties en juist daarom is het zo belangrijk om het wel te doen.

Ik wou dit graag met jullie delen..
Delen:
Cialara
Cialara dec 25 '09
Prachtige tekst Natalie, en o zo waar smile

Dank je voor het delen.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Dank je wel Jorine,

Liefs natalie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki