Loading...
nl

Specialfamily, Foto lezen

Specialfamily
Specialfamily dec 23 '09
beste,

Graag wil ik deze foto van mij en men partner laten lezen. Misschien dat jullie meer kunnen vertellen?

groetjes
Delen:
Beschermengel
Beschermengel dec 23 '09
Beste Specialfamily, het is niet toegestaan om foto's van anderen te lezen....dit staat in het regelement....
Quote:
Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Misschien dat je het zo kunt proberen als hierboven smile
Specialfamily
Specialfamily dec 23 '09
Is het mogelijk om deze foto te lezen van mij.

Mvg
Sarah
Specialfamily
Specialfamily dec 23 '09
Hey iedereen,

Ik ben Sarah en graag had ik mijn foto (bovenstaande) is willen laten lezen. Is deze foto goed genoeg? Ik hoop dat er veel reacties komen

Groetjes
Specialfamily
Specialfamily dec 30 '09
waarom heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen?
Maryssa
Maryssa dec 31 '09
De feestdagen zitten er tussen..

Wacht het gewoon af en zal vast wel een lezing komen.

Bij de uitleg over het fotolezen staat het volgende:
Hoe lang moet ik wachten voordat mijn foto gelezen wordt?
Fotolezers zijn net mensen. Dat betekend ook dat wij moeten werken voor ons geld. Soms moeten eten en af en toe slapen. We staan dus niet 24 uur per dag klaar om direct je foto te lezen. Heb dus geduld. Er zijn meer lezers, maar ook voor het lezen moet je het juiste gevoel hebben. Niet iedereen, kan ieder moment van de dag lezen. Heb dus gewoon wat geduld. We doen ons best. We doen het vrijwillig, dus als je daar ook rekening mee wilt houden, heel graag.
Chrisje
Chrisje dec 31 '09
ik wacht ook nog steeds geduldig af hoor smile
ook al zie ik dan dat bepaalde foto's hier dadelijk gelezen worden smile
ik ga er van uit dat daar wel een goede reden voor is dan
Specialfamily
Specialfamily jan 1 '10
ok, ik wacht wel af; ik hou er zeker rekening mee dat jullie dit vrijwillig doen, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het resultaat maar ik heb ook al gezien dat andere personen snellere reacties ontvangen hebben, maar ik heb geduld, wij wensen ook alle mensen hier een gelukkig jaar 2010 toe vol vreugde en geluk en een goede gezondheid.

groetjes
Sarah
admin
admin jan 4 '10
Hallo Sarah,

Jij ook de allerbeste wensen voor 2010!

Je bent zoekende. Niet helemaal tevreden met wat het leven je te bieden heeft op dit moment. Je bent een emotioneel persoon, en je kan je wel eens mee slepen door je gevoelens, hoewel je dit niet altijd zien. Dit hoeft op zich helemaal niet slecht te zijn, omdat je uiteindelijk jezelf beter leert kennen en daardoor een ander ook makkelijker kan begrijpen. Je bent iemand bij wie men terecht kan en vooral mensen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij. Pas op dat je niet teveel blijft hangen in zaken die zijn gebeurd, daar is het leven te kort voor.

Omdat je graag iemand om je heen en bij je wilt houden, kun je wel een bezitterig overkomen, terwijl dit helemaal niet je bedoeling is. Daarom kan het wel eens voorkomen dat je uit je slof schiet, omdat je niet altijd wordt begrepen. Het gevolgd hiervan is dat je in jezelf gaat kijken en je dieper na gaat denken over de dingen. Houd het gevoel wat je dan hebt vast, en probeer de patronen waar je niet blij mee bent te veranderen.

Je bent vriendelijk en houdt van lachen. Humor is de beste remedie die er is !

Als je vragen hebt, hoor ik graag van je.

Groetjes,
Bart
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 4 '10
Hai Sarah.

Ik ben geen fotolezer maar zie wel. Vanwege jouw vraag reageer ik.

Je bent sportief, of ga je mee met je gezin? Jullie zoon. Je weet ik doe dit nooit, maar hebben jullie een zoon? Hoe is de gezondheid van jullie zoon? Hoe is jouw leven ingericht. Wil je dat ook zo?

Ik zie verbeten lippen, waarom?

Liefs. Hemelwandelaar.
Specialfamily
Specialfamily jan 7 '10
Dank je voor de reacties die ik nu al heb ontvangen

Hemelwandelaar,dank je wel; ik ben niet sportief maar heb wel een zoon (momenteel 5 maanden) Momenteel is hij wat verkouden.

Bart, dank je wel; er zijn vele dingen die kloppen, zie je nog dingen ?
admin
admin jan 7 '10
Graag gedaan natuurlijk Sarah. Heb je speciale vragen?
Specialfamily
Specialfamily jan 8 '10
ik heb niet direct vragen, lees je soms andere dingen?
Specialfamily
Specialfamily jan 8 '10
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Hai Sarah.

Ik ben geen fotolezer maar zie wel. Vanwege jouw vraag reageer ik.

Je bent sportief, of ga je mee met je gezin? Jullie zoon. Je weet ik doe dit nooit, maar hebben jullie een zoon? Hoe is de gezondheid van jullie zoon? Hoe is jouw leven ingericht. hoe bedoel je?[/b] Wil je dat ook zo? ja ik heb een zoon, hij is 5maanden. Hij is momenteel wat verkouden...

Ik zie verbeten lippen, waarom? wat bedoel je hiermee[b]

Liefs. Hemelwandelaar.
Specialfamily
Specialfamily jan 8 '10
Origineel bericht van: Bart
Hallo Sarah,

Jij ook de allerbeste wensen voor 2010!

Je bent zoekende.

Niet helemaal tevreden met wat het leven je te bieden heeft op dit moment.[/b]Dit klopt.
Je bent een emotioneel persoon, en je kan je wel eens mee slepen door je gevoelens, hoewel je dit niet altijd zien. Dit hoeft op zich helemaal niet slecht te zijn, omdat je uiteindelijk jezelf beter leert kennen en daardoor een ander ook makkelijker kan begrijpen. Je bent iemand bij wie men terecht kan en vooral mensen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij. Pas op dat je niet teveel blijft hangen in zaken die zijn gebeurd, daar is het leven te kort voor.inderdaad daar heb ik het moeilijk mee.

Omdat je graag iemand om je heen en bij je wilt houden, kun je wel een bezitterig overkomen, terwijl dit helemaal niet je bedoeling is. Daarom kan het wel eens voorkomen dat je uit je slof schiet, omdat je niet altijd wordt begrepen. Het gevolgd hiervan is dat je in jezelf gaat kijken en je dieper na gaat denken over de dingen. Houd het gevoel wat je dan hebt vast, en probeer de patronen waar je niet blij mee bent te veranderen.

Je bent vriendelijk en houdt van lachen. Humor is de beste remedie die er is ! inderdaad, dit is al van kleinsaf aan. Men moeder vertelde dit ook altijd

Als je vragen hebt, hoor ik graag van je. [b]
Lees je nog dingen op de foto, graag wil ik ook de foto van men kindjes laten lezen kan dit. Mijn dochter is bijna 2 jaar en men zoontje is 5 maanden.

Groetjes,
Bart
admin
admin jan 8 '10
Hoi Sarah,

Het is niet gelijk van belang om de foto's van je kinderen te laten lezen. Je zit zelf met vragen, en dit staat los van je kinderen. Ze zijn 1 met jou, maar het gaat hier toch echt om jou. Je hebt een bepaald gevoel wat je niet gelijk kunt plaatsen, daarom ben je zoekend en weet je misschien niet gelijk vragen te stellen, maar wil je nog wat kwijt wat toch van belang is m.b.t. je situatie. Als je het niet direct op de site zou willen zetten, dan mag je me ook een PB sturen.

Groetjes,
Bart
admin
admin jan 9 '10
Sarah,

Ik zie geen vraag meer van je. Ik heb het gevoel dat je dingen uit je verleden terug aan het halen bent in je gedachten. Op zich is dit niet verkeerd, want je kunt het hierdoor beter verwerken. Wel heb ik het idee dat je dingen te lang vasthoud, en juist hierdoor hetgeen in stand houdt, wat je eigenlijk opgelost wilt hebben. Herken je dit? Je wilt een gevoel terug waardoor je je goed kan voelen om wie je bent. En dat kun je, en zo een persoon ben je ! Je bent niet hetgeen je hebt meegemaakt. Ervaringen maken je wel de persoon die je nu bent, maar je moet je er niet teveel mee vereenzelvigen. Sta erboven en laat het los, kijk naar de toekomst en niet naar het verleden, dat is geweest. Ben het met je eens dat dat best een klus kan zijn, maar je weet dat het kan !!
Specialfamily
Specialfamily jan 12 '10
Het klopt dat er dingen van het verleden terug komen en het is moeilijk om te verwerken. Wat u me vertelt dat klopt inderdaad. ik wil me inderdaad terug beter en gelukkiger voelen dan ik me op dit moment voel maar ik ben er nog niet uit hoe ik dit moet doen. Ik zit met zoveel vragen maar weet het allemaal niet meer zo goed de laatste tijd.

Ik ben niet zo tevreden met men leven nu en wil daar graag verandering in brengen.
admin
admin jan 12 '10
Dan is het inderdaad tijd om er verandering in aan te brengen. Is het geen idee om dit via een therapeut te doen, via de huisarts? Vaak is dit voor mensen een hoge drempel, omdat men denkt dat er iets mis moet zijn als je hulp zoekt, maar ik vind het juist niet het geval. Het vergt moed om hiervoor open te staan en je door te laten verwijzen en om te beginnen zelf verandering in je leven aan te brengen dankzij bijv. een psycholoog. Zo iemand brengt je vaak aan het denken en dankzij dit denken kun je precies de vinger leggen op hetgeen je wil veranderen. Dit ga je dan automatisch doen. Gewoon doen Sarah, ik vind het een goed idee !
Specialfamily
Specialfamily jan 13 '10
ik weet wat ik veranderd wil zien in men leven kwil ook graag een gelukkig leven leiden niet alleen voor mij maar ook voor men partner en men kindjes want zij hebben me ook nodig.

Het is gewoon dat ik alles moet verwerken wat er allemaal in men leven is gebeurd, en dat is niet altijd even gemakkelijk. Maar ooit kom ik er wel.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420