Loading...
nl

Overleden neef

Rainbow
Rainbow dec 21 '09
Graag hoop ik via fotolezing iets meer over het overlijden van mijn neef te weten komen daar hij heel veel voor mij betekende

Hier vind je ook het artikel terug van toen ze hem hebben terug gevonden

Nieuwsblad

zijn foto

hoop hier toch iets meer te weten te komen zo.

Alvast bedankt
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Hoi Rainbow,

Ten eerste wil ik je sterkte wensen ondanks dat het misschien al weer een hele tijd geleden is.
Het eerste wat ik voel is heeel veel verdriet en alsof ik niet goed kan ademen logisch als je verdrinkt.
Ik hoor steeds help! alsof iemand hem wat wou aandoen heel apart maar niemand die hem hoort.
Hij laat mij veel verschillende beelden zien wat ik nu niet echt kan plaatsen misschien jij wel.. Het eerste beeld wat ik zie is een witte wagen, rode wagen en een zwarte er achteraan. 2e beeld is een discotheek/kroeg waar mensen aan het feesten zijn. alcohol in het spel en dan voelt het net alsof hij ruzie kreeg met 2 of 3 jongens van buitenlandse komaf. Hij wilt er liever niet over praten hij zegt dat hij stomme dingen heeft gedaan en het zo had moeten zijn.
Ik weet niet hoe ik de beelden moet plaatsen eerlijk gezegd maar misschien jij wel!

Liefs Natalie
admin
admin dec 22 '09
Rainbow, ik heb me op hem ingetuned,
ik hoop dat je dit aankunt hoor, praat er maar over hier, op het forum..mocht je het moeilijk krijgen ermee.

Ik krijg het benauwd, krijg ook een krop in m'n keel en een teleurstelling, frustratie en tranen (dat zijn de gevoelens die komen van die situatie vermoed ik)..
Hij kreeg iets niet los, Gordel misschien. weet het niet percies, er voelt iets op zijn rug, iets zwaar. Misschien de zetel waar hij inzat dat hij voelde drukken tegen hem.
In allegeval, hij heeft moeite gedaan om zich te bevrijden,
doch kon het niet.
Ik vraag om een voorgeschiedenis, hij zegt dat dit onbelangrijk is. Het was een stom gedoe, iets dat nu geen waarde meer heeft.
Volgens mij istie alweer in een ander leven geboren. En dat wordt bevestigt met een warme gloed in mij. grin
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
Dank jullie wel, dit is dus echt een bevestiging op het geen wat we dachten. Ik heb enorm heel veel verdriet om hem omdat hij veel voor mij betekende. en ik dacht wel dat het zoals dit gebeurd was. Is idderdaad op een feestje gebeurd een danscafe in Halle (belgie) en ruzie ontstaan zoals we vernomen hadden. Kevin kon heel goed zwemmen, en wist ik dat hij zeker poging zou doen om er uit te geraken.

dat klopt dat de gordel nog vast stak, dat hij deze dan niet los kreeg. het heeft met albanezen te maken wss.

Hij mag altijd naar mij toe komen, als dit mogelijk is. ik heb een zwaar gevoel ook gehad laatste tijd, maar wist niet zeker of hij dit was. Bedank hem, en hij kan altijd naar mij toe komen. Normaal kan ik hem ook horen als hij tegen mij praat.

Ik hoop dat hij nu gelukkig mag zijn en als hij herboren is, hoop ik hem gauw terug te kunnen zien, zou heel graag terug met hem gaan vissen.

Dank jullie wel zeg hem dat hij bedankt is voor er op te reageren maar laat hem verder in vrede aub. hoop hij echt gelukkig mag zijn nu en dat ik hem snel mag terug zien. Hoop ik hem ook mag vinden nog in dit leven. doe hem vele groeten van mij Gino zijn neef

vraag eventueel of ik hem ergens kan terug vinden als hij herboren is?

Dank jullie wel
Gino de Romagnoli
Pegasus
Pegasus dec 22 '09
Heel verdrietig om zo, iemand te verliezen.

Heel veel sterkte en een dikke pakkerd vanuit hier, Gino.
admin
admin dec 22 '09
Origineel bericht van: Rainbow

Dank jullie wel zeg hem dat hij bedankt is voor er op te reageren maar laat hem verder in vrede aub. Dank jullie wel
Gino de Romagnoli

Hij is in vrede Gino. Wees gerust.
graag gedaan!
Sterkte.

in liefde,
Bellefleur
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Hoi Rainbow!!

Het lijkt me vreselijk om zo een dierbare te verliezen! Ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden! Zo niet mag je hier altijd over praten!
Het is niet niks natuurlijk!

Liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Zijn die gladjanussen wel gepakt trouwens?
Ik zie die gasten zo voor me dus maby kan ik je wel helpen..
admin
admin dec 22 '09
Laat het.. God (het licht, de bron) zorgt daarvoor!
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Ja dat weet ik maar als je opgefokt rijdt en door hun schuld in het water terecht komt kan ik me als familie voorstellen dat je gerechtigheid wilt.

God kan daar wel voor zorgen maar op aarde hoor je je straf ook uit te ziten
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
Origineel bericht van: Natalie1986

dat weet ik niet of deze gepakt zijn. zou wel een grote hulp zijn mocht dit kunnen als ze niet opgepakt zijn. dat ze heel hun leven mogen vast zitten
admin
admin dec 22 '09
@natalie : Hij wilt er liever niet over praten hij zegt dat hij stomme dingen heeft gedaan en het zo had moeten zijn.

@Bellefleur :Ik vraag om een voorgeschiedenis, hij zegt dat dit onbelangrijk is. Het was een stom gedoe, iets dat nu geen waarde meer heeft.

@Rainbow :Dank jullie wel zeg hem dat hij bedankt is voor er op te reageren maar laat hem verder in vrede aub.

kijk, ik heb contakt gehad met de overleden neef.
De rest doet God(De bron, het licht ).
God kent de beste manier!
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Ja dat zeker,

Ik hoor het wel of ik wat moet doen..

Liefs
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
de rode wagen was van mijn neef trouwens
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Ik heb ook contact gehad maar waarom laat hij mij dan die mannen zien?
Heeft dat dan geen reden? Kijk voor mij hoeft het niet ik heb alleen gevraagd wat hij wilt en Gino mag daar zelf voor kiezen.
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
als je dit kan mag je het van mij proberen
admin
admin dec 22 '09
Origineel bericht van: Natalie1986

dat weet ik niet of deze gepakt zijn. zou wel een grote hulp zijn mocht dit kunnen als ze niet opgepakt zijn. dat ze heel hun leven mogen vast zitten

Gino, je neef leeft al terug, en vertrouw op de Bron "waar jij vandaan komt" op wat er met de anderen gebeurt.
(gaat gebeuren) Wraak is nooit een goede hulp geweest. Verwerken wel.. en voortgaan.
Die jongens krijgen heus hun part wel in het leven.
OOrzaak en gevolg, en jij weet dat wink

voor de rest distancieer ik me van dit topic.
.....
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
de rode wagen was van mijn neef trouwens

Ik las het later in het berichtje ja, ik wil altijd zo clean mogelijk in een reading stappen. Zodat ik niet beinvloed kan worden
Rainbow
Rainbow dec 22 '09
deze personen moeten gestraft worden in dit leven nog, mijn neef was maar 21 jaar, hebben heel zijn leven toen afgenomen. En kevin zal ook willen dat ze gestrafd worden hiervoor anders laat hij die beelden niet zien. God zal hun daarvoor zeker ook straffen, maar ze moeten nu ook gestraft worden, dat zou kevin zijn wens zijn anders stuurt hij dit niet door.
admin
admin dec 22 '09

.....................................
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie