Loading...
nl

Tomo, mijn foto lezen

tomo
tomo dec 20 '09
misschien is t de winter
voel me verloren en verward
en zou wel eens grag mijn foto willen laten lezen
alvast ontzettend bedankt
x
tom
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
heb jij de laatste tijd zoveel last van oorsuizingen? er is iemand om je heen die zoooooooooooooooooo graag contact wilt maken.. Omdat jij zo gevoelig bent voor zijn energie alleen komt het niet goed door heel apart.. Misschien dat je je daarom ook zo rot voelt want ik heb het gevoel dat het helemaal niet jouw energie is.. Ik kan het mis hebben hoor en misschien is het wel van jou.
Maar als ik naar jouw foto kijk krijg ik zo last van oorsuizingen alsof je contact tegenhoudt ofzo.

Je hebt trouwens wel erg mooie ogen laugh

Liefs Natalie
tomo
tomo dec 20 '09
hoi nathalie
dank je voor de snelle reactie
bloos ...
heb niet echt last van oorsuizingen, wel soms zo t gevoel of mijn oren inwendig dichtklappen
heb je een idee of t om een levend persoon gaat of zo?
kan me der iets bij voorstellen wat je zegt, maar t klinkt voorlopig vaag ... ik weet ni of je meer uitleg kan geven....
er is inderdaad iemand in mijn leven op dit moment voor wiens energie ik ontzettend gevoelig ben .... heb alleen een heleboel vragen/twijfels over de wederkerigheid hiervan.
op welke manier bedoel je dat van dat ik contact tegenhoud of zo?
hopelijk stel ik niet te veel vragen
alvast al super bedankt voor je reactie
liefs terug
tomo
Natalie1986
Natalie1986 dec 21 '09
Hmm hoe kan ik het beter uitleggen want ik begrijp dat het vaag klinkt natuurlijk aangezien ik ook niet weet hoe ver je in je ontwikkeling zit.
Ik heb het het gevoel dat de energie tussen jullie geblokkeerd is. Ik denk dat het een levend persoon is want anders had ik wel beter contact gehad. Op een of andere manier zitten jullie niet op 1 lijn ik heb het gevoel dat jij verder in je ontwikkeling zit dan zij ze voelt vrouwelijk aan dus ik neem aan dat het een vrouw is. Deze persoon is een zielsverwant van jou nu begrijp ik ook waarom ik oorsuizingen hoor. De oorsuizingen willen mij zeggen dat de verbinding niet is zoals het hoort.. Zij is nog niet klaar voor de verbinding tussen jullie het klinkt misschien hard maar als je geduld hebt wie weet..
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is en anders hoor ik het wel!

Liefs Natalie
tomo
tomo dec 21 '09
ik zit absoluut niet ver in mijn ontwikkeling
ben heel erg open en geniteresseerd en iets in mij vertelt me dat ik meer voel dan het doorsnee ding of zo...
ja ik kan der mij zeker wel een stukje in vinden ... heb zelf meer t gevoel dat t over een man gaat, toch als ik mijn eigen intuitie volg
ja, van dat geduld daar sla je de nagel op de kop .. is niet meteen mijn sterkste eigenschap
ga je wat meer vertellen over mijn verhaal ... misschien dat t jou kan helpen of t dit is dat je aanvoelt of niet.
ik ben dus homo, en heb een aantal maanden een heel lieve jongen leren kennen die zelf nog niet echt wist of hij homo was of niet.... om de een of andere reden was en is er een ontzettende kracht tussen ons, een zielverwantschap of hoe je het ook wilt noemen ... een stukje door mij heeft hij wel meer duidelijkheid gekregen over zijn geaardheid, maar hij heeft ergens onze relatie afgeblockt ... toch blijft die kracht er tussen ons bestaan, ik voel hem zelf heel sterk aan, van hem heb ik t gevoel dat hij zich hier nog niet van bewust of wilt zijn ....
misschien gaat t over iets gans anders, dat kan best ...
weet niet of je hierbij iets voelt of zo
ja, sorry, dat ik maar zo met vragen vuur ... het ligt binnen in mij eventjes helemaal in de war ...
dankje om je energie hierin te willen steken ... stuur je heel veel liefde en goedheid terug .... hoop da je dat kan voelen
liefs
tomo
Natalie1986
Natalie1986 dec 21 '09
Ik denk wel dat ik het goed voel hij voelt heel vrouwelijk aan vandaar dat ik dacht dat het een vrouw was blushsorry mijn excuses...
Ik weet wel zeker dat hij bij jou terug komt veel mensen proberen het te ontwijken omdat het allemaal zo krachtig is! Het heeft alleen geen zin want hoe dan ook jullie zijn toch al met elkaar verbonden. Hij wilt wel contact maken maar op een of andere manier lukt het gewoon nog niet. Bij mij komt het steeds binnen als oorsuizen.. De verbinding kan nog niet tot stand komen want hij staat er nog niet voor open maar hij voelt die kracht ook wel hoor! Dat voelt iedereen hoe dan ook.
Misschien kan je hem beter licht sturen hij heeft het hard nodig!!

Liefs Natalie
tomo
tomo dec 21 '09
hoi nathalie
waaw
ben er even stil van
is een heel mooie boodschap van jou
zou ik je via een prive message of zo een foto van hem kunnen sturen of zo en kijken wat je daar bij voelt?
ja, wil je echt niet te veel vragen hoor
je geeft me gewoon echt t gevoel dat je een aantal antwoorden hebt of kan geven die ik wel kan gebruiken
liefs
tomo
tomo
tomo dec 21 '09
heb je een message gestuurd
maar wil je zeker niet te veel vragen
al ben ik wel heel erg benieuwd wat je me nog vertellen kan ...
liefs
tomo
ps: ja over mijn ongeduldigheid had ik je al ingelicht hihi .... sorry hoor,... soms is het gewoon sterker dan mezelf ....
tomo
tomo dec 21 '09
nog iemand die mijn foto wil lezen?
benieuwd naar jullie reacties

love 'n light
tomo
Natalie1986
Natalie1986 dec 21 '09
ik heb al gereageerd op je prive berichtje
tomo
tomo dec 21 '09
dankje nathalie
blijf verder zeer benieuwd naar jullie lezingen
er gaat n nieuwe wereld voor me open
liefs
tomo
Maryssa
Maryssa dec 21 '09
Lieve Tomo,

Ik zal eens voor je kijken wat er doorkomt..

* Het eerste dat ik te voelen krijg bij je is paniek en hartkloppingen. Je bent heel erg gespannen, kunt moeilijk tot rust komen.

* Hmm ik krijg een schoolplein te zien; volgens mij werk je niet als leraar maar je zou het heel erg goed kunnen. Je kunt heel goed met kinderen omgaan, bent heel creatief en voelt ze goed aan.

* Ehm ik zie een wollen sjaal bij je horizontaal gestreept grijs met zwart (of heel donkerblauw) Heb jij zo'n sjaal?

* Jouw neus en kaakholte trekken mijn aandacht. Ben je snel verkouden?

* Hmm ik krijg je grote teen te zien...volgens mij voor jou rechts..heb je daar last van? Ingegroeide nagel, ontstoken?

* Het woord "Bakker of Bakkerij" komt in me op. Ik kan het niet zo goed plaatsen.

* Oei ik voel me ineens misselijk worden..volgens mij reageert jouw maag heel sterk op jouw spanningen.

* Ik voel een onzekerheid en radeloosheid bij je, je weet niet wat je moet doen. Je werk is volgens mij niet helemaal naar je zin maar je doet maar door en laat je opslurpen in de waan van de dag. Maar het speelt ook op de andere vlakken van je leven door. Het lijkt erop alsof het een kluwen is met allemaal draden en jij kunt ze niet meer uit elkaar halen; het lijkt ook alsof je je zelf de tijd er niet voor geeft. Je laat je opjagen door je omgeving maar ook omdat je heel veel moet van jezelf. Is het een idee om daarover met iemand in gesprek te gaan? Een psycholoog kan je helpen gedachten te ordenen zodat je meer overzicht krijgt.

* Ik krijg je te zien in het bos maar ook daar loop je met een snelheid doorheen.. Sta eens stil, snuif de lucht op en kijk om je heen, geef jezelf de tijd om het bos op je in te laten werken.

* Ehm een wit hondje waar je wel eens mee wandelt?? Is er zo'n hondje in jouw omgeving? Ik krijg namelijk niet het gevoel dat het jouw hondje is. Het zou trouwens wel goed voor je zijn.

* Ik krijg het gevoel dat je je soms onwennig voelt in gezelschap. Je weet niet zo goed hoe je je moet opstellen er zijn volgens mij wat mannen in jouw vriendenkring die heel druk en aanwezig zijn. In een kroeg is het volgens mij, ze maken soms grappen die echt niet leuk zijn voor jou. Zeg er wat van, of als dat te moeilijk is (want je raakt wel eens overweldigd) zeg dat je het niet gezellig vindt en ga ergens anders staan of dat je naar huis gaat. Je hoeft je niet alles te laten zeggen.

* Verder krijg ik poëzie binnen. Ben jij iemand die heel mooi kan schrijven? Qua handschrift; je hebt een heel mooi handschrift volgens mij en je kunt op een hele pakkende en toch subtiele en estethische manier een gevoel overbrengen. Wow dat is heel mooi!

Ok dat was mn lezing voor jou Tomo. Ik wil je een hele dikke knuffel geven, je bent een lieverd.

Liefs Maryssa
tomo
tomo dec 21 '09
Hey Maryssa

dank je wel hoor voor je lezen ... een aantal zaken kloppen helemaal, een aantal andere is me niet echt duidelijk
ik zal even stapje voor stapje reageren:

* Het eerste dat ik te voelen krijg bij je is paniek en hartkloppingen. Je bent heel erg gespannen, kunt moeilijk tot rust komen.
--> dat is iets dat echt wel kan kloppen, kan soms heel angstig of paniekerig zijn, zonder aanwijsbare reden

* Hmm ik krijg een schoolplein te zien; volgens mij werk je niet als leraar maar je zou het heel erg goed kunnen. Je kunt heel goed met kinderen omgaan, bent heel creatief en voelt ze goed aan.
--> dat klopt als een bus, heb een tijd nog gewerkt als jeugdwerker, en heb een hele goeie 'klik' meestal met kinderen, tis alsof ik me makkelijk op hun 'level' kan zetten of zo

* Ehm ik zie een wollen sjaal bij je horizontaal gestreept grijs met zwart (of heel donkerblauw) Heb jij zo'n sjaal?
--> weet niet waarvan dit komt, heb zo geen sjaal hihi

* Jouw neus en kaakholte trekken mijn aandacht. Ben je snel verkouden?
--> jups, heb nogal gevoelige sinussen

* Hmm ik krijg je grote teen te zien...volgens mij voor jou rechts..heb je daar last van? Ingegroeide nagel, ontstoken?
--> heb gewoon in het algemeen wel slechte voeten, en kromme teentjes hihi

* Het woord "Bakker of Bakkerij" komt in me op. Ik kan het niet zo goed plaatsen.
--> hiervan begrijp ik ook niet echt waar t op slaat

* Oei ik voel me ineens misselijk worden..volgens mij reageert jouw maag heel sterk op jouw spanningen.
--> als dat kind had ik daar heel veel last van, tegenwoordig is dit al wat beter

* Ik voel een onzekerheid en radeloosheid bij je, je weet niet wat je moet doen. Je werk is volgens mij niet helemaal naar je zin maar je doet maar door en laat je opslurpen in de waan van de dag. Maar het speelt ook op de andere vlakken van je leven door. Het lijkt erop alsof het een kluwen is met allemaal draden en jij kunt ze niet meer uit elkaar halen; het lijkt ook alsof je je zelf de tijd er niet voor geeft. Je laat je opjagen door je omgeving maar ook omdat je heel veel moet van jezelf. Is het een idee om daarover met iemand in gesprek te gaan? Een psycholoog kan je helpen gedachten te ordenen zodat je meer overzicht krijgt.
--> herken er me vooral in dat je zegt dat ik heel veel van mezelf moet, dat klopt als een bus ... ook het gevoel van een kluwen draden ... zit momenteel even blok idd op werkgebied ... ben modeontwerper, en heb echt t gevoel dat dit mijn passie is, maar door te veel toestanden op andere gebieden, lijkt t of ik al mijn motivatie voor mijn werk plots kwijt ben

* Ik krijg je te zien in het bos maar ook daar loop je met een snelheid doorheen.. Sta eens stil, snuif de lucht op en kijk om je heen, geef jezelf de tijd om het bos op je in te laten werken.
--> maak in het algemeen te weinig tijd .... denk dat t bos gewoon mijn leven is, waar ik maar door ren

* Ehm een wit hondje waar je wel eens mee wandelt?? Is er zo'n hondje in jouw omgeving? Ik krijg namelijk niet het gevoel dat het jouw hondje is. Het zou trouwens wel goed voor je zijn.
--> ik heb zelf twee honden, waaronder een klein wit, haar heb ik al 8 jaar, en ze is echt mijn zielsverwant ... daarnaast doggysit ik weleens op de hond van een vriend van me, die is wit met zwarte stipjes, en met haar heb ik een heel bijzondere connectie

* Ik krijg het gevoel dat je je soms onwennig voelt in gezelschap. Je weet niet zo goed hoe je je moet opstellen er zijn volgens mij wat mannen in jouw vriendenkring die heel druk en aanwezig zijn. In een kroeg is het volgens mij, ze maken soms grappen die echt niet leuk zijn voor jou. Zeg er wat van, of als dat te moeilijk is (want je raakt wel eens overweldigd) zeg dat je het niet gezellig vindt en ga ergens anders staan of dat je naar huis gaat. Je hoeft je niet alles te laten zeggen.
--> dit kan ik niet echt plaatsen

* Verder krijg ik poëzie binnen. Ben jij iemand die heel mooi kan schrijven? Qua handschrift; je hebt een heel mooi handschrift volgens mij en je kunt op een hele pakkende en toch subtiele en estethische manier een gevoel overbrengen. Wow dat is heel mooi!
--> hihi treffend dat je dit zegt ... mensen vinden mijn handschrift inderdaad erg mooi, zeker voor een man .... vroeger schreef ik heel veel, poëzie, verhalen ... maar sinds ik meer met tekenen en kleren bezig ben is dit wat op de achtergrond geraakt ... mensen zeggen idd me vaak dat ik wel 'de kracht van het woord' bezit of zo

heel toffe lezing, herken er me zeker in, en verrassend welke aspecten er naar boven komen ... voor een stuk zaken die ik zelf misschien niet meer zo goed zie

heb eventueel een bijvraagje ... kan je op liefdesgebied iets voelen bij mijn foto? is voor mij iets heel belangrijk , niet enkel op dit moment ... maar lijkt een gebied te zijn in mijn leven waar ik het meest strijd mee lever

dank je wel
en een warme knuffel terug voor jou

tomo
Maryssa
Maryssa dec 21 '09
Hey Tomo,

Fijn dat het aardig klopt al kan ik zelf die bakkerij en die sjaal ook niet zo goed plaatsen. Die mannen in de kroeg, dat herken je niet, leg het maar naast je neer. Hmm en dat witte hondje is dus van jou? Ok dat had ik niet opgepikt dat het jouw hond is. Soms zit er wat ruis op de lijn grin

Ehm je vraagt naar de liefde...even kijken..ik ga gewoon typen wat er in me opkomt..

Ik krijg het gevoel dat als je dichter naar die persoon toestapt hij er 3 passen terug zet. Probeer eens om wat meer het initiatief aan hem te laten. Dat vraagt een offer van jou zeker als je iemand zo leuk vindt. Maar ik denk dat het wat zou kunnen opleveren. Laat op de momenten dat jullie met elkaar afspreken jezelf zien zoals je bent. Doe geen pogingen om hem aan te raken etc. Ik denk dat hij dan langzaam aan wat meer uit zn schulp durft te kruipen en initiatief gaat nemen. Ik kan geen voorspellingen doen, Tomo. Dus de tijd zal het leren. Geniet van zijn gezelschap, doe leuke dingen samen om elkaar beter te leren kennen maar hou ook jezelf goed in de gaten. Spreek met jezelf af hoeveel tijd je hem wilt geven. Anders wacht je en wacht je maar en gaat jouw leven aan je voorbij. Jouw gevoelens voor hem nemen nu zo'n grote plaats in dat je met niets anders bezig kunt zijn. Probeer ook met anderen af te spreken en leuke dingen te doen zodat je focus een klein beetje minder wordt. Jouw werk (dat trouwens super bij je past als ik het zo voel) moet meer ruimte krijgen; het creatieve gaat vanzelf weer wat meer stromen als je je wereld iets minder om hem heen bouwt. En ik weet hoe moeilijk het is als je zo verliefd bent om je aandacht af te leiden en je met andere dingen bezig te houden, maar jouw leven bestaat uit meer dan de liefde. Je hebt ook heel erg leuk werk en bedenk je eens wat een kick het je geeft als je weer inspiratie krijgt simpelweg omdat er weer ruimte voor is in jouw systeem! Dat plezier straalt weer door in jouw uitstraling en zet dingen en gebeurtenissen in gang die bij je horen. Het gaat dan weer stromen. Ik wens je alle geluk en liefde toe! Hou vol en besef dat je heel veel mooie eigenschappen in je draagt!
tomo
tomo dec 21 '09
dankjewel
ik voel terug wat rust binnenstromen in mijn systeem
soms moet je het gewoon weer eens van een ander horen allemaal
susie14
susie14 dec 23 '09
Hallo Tom,

Ik wil graag een poging voor je doen.
Symphatieke, gevoelige, lieve persoonlijkheid.
Je gezonhdheid voelt niet goed aan, snel een griepje, verjoudheid. Je voedingspatroon is niet super. Je zorgt niet goed genoeg voor je zelf. Je resisitentie tegen ziekje,kwaaltjes is te laag.
Heel erg gevoelig ben je, bescherm jezelf want je pikt dingen erg snel op en sleept het met je mee. ( onbewust )

Je hoofd blijft maar doorwerken, malen malen en nog eens malen.
Jij hebt je gevoel/ je droom gevolgd wat betreft keuze voor je beroep, maar dat is je niet in dank afgenomen...of dat is niet goed gelukt.
Ik voel in ieder geval tegendruk/afkeuring vanuit familiekring.
Je voelt je daarom onbegrepen, het gevoel van ....waneer doe ik het es goed.

Je zou je eens moeten uitspreken over hetgeen jij dingen ziet. En toch heb ik ook heel duidelijk het idee dat als je je laat leiden door je gevoel het goed komt...je gevoel is goed.
Tis alleen door onzekerheid dat je je laat beinvloeden door invloed van andere mensen.

Ben jij goed met pc's? dat gevoel heb ik heel sterk en tegelijkertijd krijg ik ook een bepaald artisitiek gevoel van kunstzinigheid.
Zoek jij troost bij dieren? voor mijn gevoel voel jij je heel goed begrepen door dieren en is er ene soort wederzijds respect/band.

Eigenlijk is mijn relaas gebaseerd op het gevoel van je eigen ik kwijt zijn. Je bent op zoek naar jezelf. Zelfvertrouwen is weg.
Ga eens een stevige wandleing maken in de natuur...dat zla je goed doen. Je hoofd wordt weer leeg en je krijgt er enrgie van.
Sociale contacten...staat voor mijn idee ook op een laag pitje.
Zoek het weer op!

Verder krijg ik je te zien als een reiziger met een rugzak op je rug. Sterker nog.....Afrika. Ik weet niet of je hier eens mee kunt.

Ok ik heb mijn best gedaan.....ik hoor graag van je waar ik door het ijs heen zak laugh
En nu ga ik even de andee reacties lezen.

groetjes sies
admin
admin dec 23 '09
Ha tom, ik zie je topic nu pas.
Het is een donkere foto, net of je dat sombere dat je nu bent, onbewust wil accentueren;
Vandaar dat ik ook voel dat je een creatief iemand bent.
doch dat is iets dat van binnen zit bij je en nog niet echt zijn weg vind.
Er zit zoveel aan emotie/ gedrevenheid en creativiteit bij je, en het is moeilijk dat naar buiten te brengen.
Je zoekt het bij anderen, bij hen zie je en vind je wat innerlijk bij jouwzelf aanwezig is,
en je wil er een link mee leggen, en dan hou je dat zelf weer tegen.
Vb Je zoekt Passie, een vuur, een intentie, iemand die dat bij jouw doet aanflakkeren, en aanwakkeren,
en toch.. hou je je daar in tegen.
Ik herhaal blijkbaar.. m'n woorden ongeveer, en dat komt volgens mij omdat het ook steeds weer opnieuw gebeurt.
Indien je het koordje zou vinden dat al jouw sluizen zou openen, en indien ook jouw angsten zou verdwijnen om met jouw innerlijke passie naar buiten te komen,
boy oh boy.. dan ga je echt schitteren!
trek maar aan het touwtje dan gaat het deurtje open wink
tomo
tomo dec 23 '09
Origineel bericht van: sies
Hallo Tom,

Ik wil graag een poging voor je doen.
Symphatieke, gevoelige, lieve persoonlijkheid. dank je
Je gezonhdheid voelt niet goed aan, snel een griepje, verjoudheid. Je voedingspatroon is niet super. Je zorgt niet goed genoeg voor je zelf. Je resisitentie tegen ziekje,kwaaltjes is te laag. klopt wel een beetje ja
Heel erg gevoelig ben je, bescherm jezelf want je pikt dingen erg snel op en sleept het met je mee. ( onbewust )heb ik inderdaad nog al gehoord

Je hoofd blijft maar doorwerken, malen malen en nog eens malen.
Jij hebt je gevoel/ je droom gevolgd wat betreft keuze voor je beroep, maar dat is je niet in dank afgenomen...of dat is niet goed gelukt.
Ik voel in ieder geval tegendruk/afkeuring vanuit familiekring.
Je voelt je daarom onbegrepen, het gevoel van ....waneer doe ik het es goed.
ja, dat klopt ook als een bus
Je zou je eens moeten uitspreken over hetgeen jij dingen ziet. En toch heb ik ook heel duidelijk het idee dat als je je laat leiden door je gevoel het goed komt...je gevoel is goed. dit is mooi om te lezen, bevestigt wat ik van binnen ook voel
Tis alleen door onzekerheid dat je je laat beinvloeden door invloed van andere mensen.
klopt ook wel
Ben jij goed met pc's? dat gevoel heb ik heel sterk en tegelijkertijd krijg ik ook een bepaald artisitiek gevoel van kunstzinigheid. ben modeontwerper, werk ook veel met pcs dus ja, klopt
Zoek jij troost bij dieren? voor mijn gevoel voel jij je heel goed begrepen door dieren en is er ene soort wederzijds respect/band. ik heb inderdaad twee honden

Eigenlijk is mijn relaas gebaseerd op het gevoel van je eigen ik kwijt zijn. Je bent op zoek naar jezelf. Zelfvertrouwen is weg.
Ga eens een stevige wandleing maken in de natuur...dat zla je goed doen. Je hoofd wordt weer leeg en je krijgt er enrgie van.
Sociale contacten...staat voor mijn idee ook op een laag pitje.
Zoek het weer op!hier zou je ook wel eens gelijk kunnen hebben :-)

Verder krijg ik je te zien als een reiziger met een rugzak op je rug. Sterker nog.....Afrika. Ik weet niet of je hier eens mee kunt.
mzz, nog nooit over nagedacht ... wie weet
Ok ik heb mijn best gedaan.....ik hoor graag van je waar ik door het ijs heen zak laugh
En nu ga ik even de andee reacties lezen.

groetjes sies

heel erg bedankt voor de fotolezing, veel klopte wel naar mijn gevoel
dank je
tomo
tomo dec 23 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ha tom, ik zie je topic nu pas.
Het is een donkere foto, net of je dat sombere dat je nu bent, onbewust wil accentueren;
Vandaar dat ik ook voel dat je een creatief iemand bent.ja dit klopt als een bus
doch dat is iets dat van binnen zit bij je en nog niet echt zijn weg vind.
Er zit zoveel aan emotie/ gedrevenheid en creativiteit bij je, en het is moeilijk dat naar buiten te brengen.
Je zoekt het bij anderen, bij hen zie je en vind je wat innerlijk bij jouwzelf aanwezig is,
en je wil er een link mee leggen, en dan hou je dat zelf weer tegen.
Vb Je zoekt Passie, een vuur, een intentie, iemand die dat bij jouw doet aanflakkeren, en aanwakkeren,
en toch.. hou je je daar in tegen.
Ik herhaal blijkbaar.. m'n woorden ongeveer, en dat komt volgens mij omdat het ook steeds weer opnieuw gebeurt.
dit slaat in als een bom, is ee perfecte omschrijving van mijn gevoel soms ... hoop dat ik er verder in evolueer
Indien je het koordje zou vinden dat al jouw sluizen zou openen, en indien ook jouw angsten zou verdwijnen om met jouw innerlijke passie naar buiten te komen,
boy oh boy.. dan ga je echt schitteren! ik hoop echt dat touwtje te 'vinden' ....
trek maar aan het touwtje dan gaat het deurtje open wink
dank je voor de fotolezing, heb me er zeker wel in herkend

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske