Hallo Tom,
Ik wil graag een poging voor je doen.
Symphatieke, gevoelige, lieve persoonlijkheid.
Je gezonhdheid voelt niet goed aan, snel een griepje, verjoudheid. Je voedingspatroon is niet super. Je zorgt niet goed genoeg voor je zelf. Je resisitentie tegen ziekje,kwaaltjes is te laag.
Heel erg gevoelig ben je, bescherm jezelf want je pikt dingen erg snel op en sleept het met je mee. ( onbewust )
Je hoofd blijft maar doorwerken, malen malen en nog eens malen.
Jij hebt je gevoel/ je droom gevolgd wat betreft keuze voor je beroep, maar dat is je niet in dank afgenomen...of dat is niet goed gelukt.
Ik voel in ieder geval tegendruk/afkeuring vanuit familiekring.
Je voelt je daarom onbegrepen, het gevoel van ....waneer doe ik het es goed.
Je zou je eens moeten uitspreken over hetgeen jij dingen ziet. En toch heb ik ook heel duidelijk het idee dat als je je laat leiden door je gevoel het goed komt...je gevoel is goed.
Tis alleen door onzekerheid dat je je laat beinvloeden door invloed van andere mensen.
Ben jij goed met pc's? dat gevoel heb ik heel sterk en tegelijkertijd krijg ik ook een bepaald artisitiek gevoel van kunstzinigheid.
Zoek jij troost bij dieren? voor mijn gevoel voel jij je heel goed begrepen door dieren en is er ene soort wederzijds respect/band.
Eigenlijk is mijn relaas gebaseerd op het gevoel van je eigen ik kwijt zijn. Je bent op zoek naar jezelf. Zelfvertrouwen is weg.
Ga eens een stevige wandleing maken in de natuur...dat zla je goed doen. Je hoofd wordt weer leeg en je krijgt er enrgie van.
Sociale contacten...staat voor mijn idee ook op een laag pitje.
Zoek het weer op!
Verder krijg ik je te zien als een reiziger met een rugzak op je rug. Sterker nog.....Afrika. Ik weet niet of je hier eens mee kunt.
Ok ik heb mijn best gedaan.....ik hoor graag van je waar ik door het ijs heen zak
En nu ga ik even de andee reacties lezen.
groetjes sies