Loading...
nl

Me even voorstellen

Chrisje
Chrisje dec 18 '09
Hoi
Ik ben Chris, ben een mama van 41, heb 2 kinderen. Ben momenteel single.
Was 18 jaar samen met de papa van de kinderen. Maar sinds 4 jaar heb ik ontdekt dat ik toch meer voel voor vrouwen. Heb toen een relatie gehad van 2.5 jaar.
Sinds anderhalf jaar heb ik een maatje in mijn leven, een zielsverwant...en wie weet komt het ooit wel goed.
Ik werk als nachtreceptioniste in een ziekenhuis, vandaar dat het wel eens zou kunnen dat je mij hier op de meest onmogelijke uren ziet langs komen.

Sinds enige tijd ben ik me toch beetje aan't verdiepen in kaartleggen en fotolezen enzo, verdiepen is niet het juiste woord, vooral het gaan opzoeken.
En, raar maar waar maar je hoort vaak totaal tegenstrijdige dingen over dezelfde vraag, dan is het niet makkelijk om te weten wie het bij het rechte eind heeft.

Daar ik al meerdere malen heb gehoord dat ik ook wel spiritueel lijk te zijn, ga ik me er ook meer proberen in te verdiepen.

Zo dat was ik in een notedop.

Wil je nog meer weten, stel dan de vragen maar :-)
Delen:
Lena
Lena dec 18 '09
hallo chrisje

Sinds anderhalf jaar heb ik een maatje in mijn leven, een zielsverwant...en wie weet komt het ooit wel goed

komt tijd komt raad smile
Cialara
Cialara dec 18 '09


Welkom bij Merudi Chrisje. Ik hoop dat je hier lekker kunt groeien in je spirituele ontwikkeling smile

Liefs Jorine
Pegasus
Pegasus dec 18 '09
Welkom Chris, op welk tijdstip dan ook wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 20 '09
Hoi Chris
Welkom op merudi!

Liefs Natalie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki