Loading...
nl

Chrisje, Mijn foto lezen

Chrisje
Chrisje dec 18 '09
Hoi,

Willen jullie mijn foto lezen aub? Ik wil een beetje uitzoeken welke kant ik op moet gaan.

Alvast bedankt!

Groetjes
Chrisje

picasa webalbum

Delen:
Chrisje
Chrisje dec 21 '09
is het omdat de foto niet in het bericht staat dat er op mijn vraag en die van mijn maatje niet wordt gereageerd :), dat lukte me dus niet om die erin te krijgen smile
wil dat nog wel een keer proberen maar weet dus echt nie hoe da werkt
Cialara
Cialara dec 21 '09

Ik heb de foto er even bij gezet...
Chrisje
Chrisje dec 23 '09
bedankt Eniroj om de foto er zo bij te zetten, maar dat was precies niet de reden dat er niet echt op wordt gereageerd smile
Chrisje
Chrisje dec 27 '09
is er dan echt niemand die mijn foto wil of kan lezen?
Chrisje
Chrisje jan 4 '10
toch nog eens een poging doen om m'n foto bovenaan te zetten blush
admin
admin jan 6 '10
Ok, ik zal schrijven wat ik doorkrijg.
Heb je het gevoel dat je in een keurslijf zit?
Dat je soms in verschillende richtingen wordt geslingerd, met je zelf, je omgeving.. waardoor het niet altijd even makkelijk gaat,
om puur jezelf te zijn;
Je bent wat streng voor jezelf.
Ik krijg steeds je vader door, die komt hier lachend tussen,
met een gevoel van " benoem mij...heb het over mij.." grappig.
Het lijkt alsof je steeds voor iemand hebt moeten zorgen, of aan het zorgen bent.
En wat toch als een soort last is, omdat het jou vermoeid. Niet zozeer lichamelijk, maar wel geestelijk.
Tijden zullen beteren.. Ik zie je los komen van verschillende stramienen. Ik weet niet eens waarom ik deze woorden schrijf,
ze zijn intuitief.
Hier is je vader weer, en hij lacht steeds, hij geeft me een goed gevoel.
Ik weet niet waarom..

Liefs aan je
Bellefleur
Chrisje
Chrisje jan 7 '10
Thx Bellefleur...ik word idd emotioneel wel een beetje heen en weer geslingerd, en verlies mezelf daar soms wel in...
Voor iemand zorgen, ik zorg voor m'n kinderen en heb de periode november - begin december ook voor mijn beste maatje gezorgd...
Mijn vader heb ik niet zo'n goeie band mee eigenlijk...ik woon wel naast hem en sinds 1 november is mijn moeder bij hem weg gegaan, mss heeft dat er wel mee te maken

Lieve groetjes
Chris
admin
admin jan 7 '10
Ja hij kwam twee maal heel sterk door.
Over hem kan ik zeggen dat hij op het niveau dat ik hem heb ervaren,
een hele mooie energie had, heel warm..
Ik dacht eerst dat ie gestorven was, maar dat was(nog) niet, hij was heel dichtbij.
Hij is de man in jou leven die de meeste aandacht nodig heeft, en ook wil dat de aandacht naar hem toe gaat.
Hij houdt van je. En dit is op innerlijk, spiritueel niveau wel zo te ervaren, en te weten. Maar in het dagdagelijkse niet.
Daar is het dus tussen jullie anders.
Het is soms vreemd he, hoe dingen kunnen lopen....
Chrisje
Chrisje jan 7 '10
ja is idd raar hoe dingen kunnen lopen en hoe mensen anders kunnen dan dat wat we te zien krijgen....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki