Loading...
nl

Mijzelf even voorstellen

Rainbow
Rainbow dec 16 '09
Hallo iedereen,

Ik ben Gino, 24 jaar uit Belgie.
Sinds ze de oerknal nageboots hebben voelde ik al heel snel de nieuwe energieen aankomen, ben ik allerlei info gaan opzoeken en ben ik te weten gekomen dat ik een regenboog(kind) ben smile

Ben zelf ook HSP, ouders wisten dit wel, maar wisten hier verder niets over, ben blij ik dan toch zelf te weten gekomen ben wie ik werkelijk ben smile.

Hier even informatie over regenboogkinderen

Rainbow children
Regenboogkinderen zijn kinderen die deel uitmaken van de groep nieuwetijdskinderen. Gezegd wordt dat sinds 2002 elk kind als NTK geboren wordt, maar niet als Regenboogkind. Wat maakt deze kinderen dan zo wezenlijk anders?

Kenmerken van Regenboogkinderen
Hoog bewustzijn
Regenboogkinderen worden geboren met een zeer hoog intuitief bewustzijn. Ze zien en horen alles van anderen. Ook zijn ze zeer ontvankelijk voor energiëen die anderen vaak niet waarnemen. Regenboogkinderen zijn vaak paranormaal begaafd. Deze begaafdheid zorgt ervoor dat ze andere dingen kunnen waarnemen, zoals geesten.

Voeding
Regenboogkinderen kunnen allergisch reageren op voeding. Eten en drinken kan het best in kleine hoeveelheden worden aangeboden, liefst 6 tot 8 keer per dag. De kinderen drinken vaak water, en kunnen zeer veel baat hebben bij biologisch en/of vegetarisch voedsel.

Zien
Nog een ander opvallend kenmerk van deze kinderen zijn de ogen. Regenboogkinderen worden geboren met uitzonderlijk grote ogen. Vaak zijn de ogen blauw, soms ook bruin. Deze ogen kunnen dwars door je heen kijken, tot recht in je ziel. Mensen die door een Regenboogkind worden bekeken voelen zich soms naakt, omdat ze het gevoel hebben dat het kind alles ziet.

Eigen-wijsheid
Deze kinderen zijn bijzonder wijs. Het zijn vaak middel-oude tot oude zielen die teruggekeerd zijn als Regenboogkind. Deze kinderen laten zich niet zomaar alles zeggen. Hun eigen-wijsheid zegt hen wat ze moeten doen.

Hooggevoeligheid bij Regenboogkinderen
Regenboogkinderen zijn vaak te typeren als hooggevoelig (HSP, HSK). Ze kunnen extreem reageren op prikkels. Bijv.:

etiketjes in de kleding, dat schuurt op de gevoelige huid.
fel licht.
harde geluiden (bijv. in een klas).
drukke omgeving, bijv. een grote mensenmassa.

Ze kunnen zich helemaal in zichzelf terugtrekken, en bouwen een figuurlijke muur om zich heen. Of ze gaan zich afreageren, door zeer druk gedrag te vertonen. Schreeuwen, schoppen, slaan, driftbuien, kunnen dan aan de orde komen.

Samenvattend
Regenboogkinderen worden geboren als bijzonder wijze kinderen die ons heel vaak een spiegel zullen voorhouden. Door hun zeer gevoelige aard moeten ze beschermd worden tegen teveel prikkels van buitenaf. Ze zullen heel veel liefde en respect geven, mits ze zelf ook zo behandeld worden.

Overige
Een Regenboogkind dat zich niet kan ontwikkelen zal qua energielevel terug kunnen vallen.
Een Indigo- of Kristallijnkind kan zich ook ontwikkelen tot een Regenboogkind.
De term kinderen is niet leeftijdsgebonden, een volwassene kan dus ook een nieuwetijdskind zijn.


Groeten,
Gino
Delen:
admin
admin dec 16 '09
lieve Gino..welkom
graag wil ik je leren kennen, zoals jij jezelf uitdrukt in wie je bent.
liefs

Bellefleur
Cialara
Cialara dec 16 '09


Welkom bij Merudi Gino smile
Emuca
Emuca dec 17 '09
Welkom hier! laugh
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
Dank je wel,

Deze tekst over regenboogkinderen heb ik gevonden toen ik zelf op onderzoek ben geweest, veel vragen aan ouders te stellen hoe ik vroeger was. Zelf kan ik mij heel moeilijk uitdrukken in woorden soms. Kan heel moeilijk tegen fel licht, (hand voor gezicht houden) harde geluiden zoals krassen in de pan, krijt op bord vroeger op school enz; etiketten in kleding, knip ik er altijd af. Geesten aanvoelen. Momenteel ook beginfase van Electrokinese, Aerokinese: Psi, Thermokinese, Cyrokinese, Audiokinese, Grudokinese

Alles wat daarin staat over regenboogkinderen komt volledig overeen met me.

deze informatie heb ik op hyves gevonden. http://rainbowfromheaven.hyves.nl/

Ik had er ook een profieltje maar heb ik verwijderd voor zelfbescherming, zit wel op netlog RainbowChildGino ook wel beschermd, voor alleen vrienden of mensen met zelfde interesses. Laat even weten als jullie me toevoegen dat jullie via deze site komen.

Regenboogkinderen zijn zoals jullie noemen de 2de generatie van Indigo kinderen (jaren 1980)
mijn geboortedatum = 12:12:1985

meestergetallen zoals mijn geboortedatum 12:12

12:12: Een kosmische verbinding - Een brug naar de toekomst - Duidt op een niveau van voltooiing of het naar een nieuw niveau in het initiatieproces gaan.

12:12 staat ook voor de Openbaring van Maria Magdalena

12:12 & The Return to Love- Arcturus

Wat er staat van de mayas over mijn geboortedatum:

Maya naam: Muluc
Maya betekenis: water
Azteekse naam: Atl
Azteekse betekenis: water

Trefwoorden:
overvloed / over overvloed, jade, centrum van alle (punt van evenwicht), Goddelijke kosmische natuur. "Deur tussen de werelden." (Overleg met engelen, kanaal) Bewustwording van andere dimensies van de werkelijkheid.
Tone: 13
Reiki, de bron, liefde, zuiverheid, het creëren van alle andere # s, maan, kunnen gunstig worden.


Groetjes
Beschermengel
Beschermengel dec 17 '09

Van Harte Welkom Gino smile......ik denk dat we veel van jou kunnen leren ...fijn dat je er bent!

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '09
Welkom Gino op Merudi,

Ik wens je een hele fijne tijd op Merudi en dat je hier kan vinden wat je zoekt.

Groetjes Julien.
gast
gast dec 17 '09
Even een vraagje; is 12 wel een meestergetal? Ik dacht altijd dat 11, 22, 33 meestergetallen waren. Natuurlijk kan ik er helemaal naast zitten, ben ook afhankelijk van wat anderen mij vertellen wink
gast
gast dec 17 '09
Welkom smile
(zou ik bijna vergeten)
Rainbow
Rainbow dec 17 '09
Zie jij ook regelmatig dubbele getallen zoals 11:11 of andere combinaties?

Zie jij meerdere keren per dag dubbele getallen? Dat je precies op het juiste moment opkijkt naar de wandklok en deze bijvoorbeeld 10:10, 11:11, 22:22 of iets in de trend aanwijst.

Zie jij ook regelmatig nummer sequenties terug in je kilometerstand, kassabon, verzend/ontvangst tijd van een e-mail, forum bericht, hyves krabbel of een sms bericht?

Je mag erop rekenen dat dit geen toeval is. Het zien van dubbele getallen of nummer sequenties heeft een gegronde reden.

Afhankelijk hoe jij in het leven staat kan het vaker gaan voorkomen of juist totaal verdwijnen. Als het verdwijnt is het meestal een indicatie dat je niet in pas loopt met het universum. Het verdwijnen van nummer sequenties kan ook duiden op een mogelijk spiritueel onbalans.

Vanuit een religieus/spiritueel standpunt mag je ervan uitgaan dat deze getallen signalen zijn naar jou toe. Sommigen beweren dat dit signalen zijn van je beschermengelen. En sommigen beweren weer dat dit een directe terugkoppeling is vanuit het universum naar jou.

Maakt verder niet zoveel uit waarin je wenst te geloven de betekenis van de getallen blijft hetzelfde.

Mensen die zich intensief bezig houden met synchroniciteit en numerologie weten bijvoorbeeld dat iedere keer als er zich een nieuwe levens veranderende mogelijkheid aanbied je regelmatig de nummer sequenties 111, 11:11 en 555 zal terugzien in je dagelijks leven.

Je kan het verschijnen van dubbele getallen en nummer sequenties zien als een groot bord aan de kant van een snelweg die je richting geeft naar de eerstvolgende gewenste afslag of aandachtspunt.

Het vaker zien van dubbele getallen zoals 10:10, 12:12, 13:13 enzovoort is in principe niets meer dan een synchroniciteit aanwijzing. Met andere woorden dat je met je huidige acties van de dag synchroon loopt met het universum.

Het dubbele getal 11:11 kan ook dienen als een signaal om te ontwaken.

Ontwaken is: je ervan bewust worden dat dit universum heel anders werkt dan je eerst voor ogen had. Om iedere vorm van toeval uit te sluiten kan het soms gebeuren dat je als het ware overvallen wordt door nummer sequenties.

Hieronder een lijst met nummer sequenties en hun betekenis:

111 Zorg dat je gedachten in de gaten houd, focus enkel op waar je naar toe wenst te gaan. Er zullen zich nieuwe kansen aanbieden en je gedachten zullen zich in record snelheden manifesteren. Het universum maakt nu een momentopname van je gedachten en zal deze manifesteren in vorm. Het kan ook betekenen dat er een nieuwe fase van start gaat.

222 Dit is een terugkoppeling, je nieuwe gedachten beginnen zich te manifesteren in de realiteit. Geef je gedachten voldoende aandacht in je hart en ze zullen zich snel manifesteren. Je bent dus goed bezig, blijf positief denken en visualiseren.

333 Je krijgt hulp vanuit het universum, dit is om je te attenderen dat je op hulp en liefde mag rekenen vanuit het universum. Als je vaker nummer 3 patronen om je heen ziet kan jij je beroepen op hulp vanuit het universum. Je staat er dus niet alleen voor. Als je een vraag had in gedachten en je krijgt dit direct na het stellen van een vraag dan is het antwoord op je vraag "Ja"

444 De kracht en liefde van het universum omringt jou. Geen paniek hulp is nabij als je dit nodig zou hebben. Als je een vraag had in gedachten en je krijgt dit direct na het stellen van een vraag dan is het antwoord op je vraag "Nee"

555 Maak je zelf klaar voor een heftige rit. Grote veranderingen op komst. Dit hoeft niet perse slecht te zijn maar het zal in ieder geval goed merkbaar zijn. Het is een waarschuwing vooraf dat er iets is gewijzigd op je levenspad. Als je weet dat je verkeerd bezig bent geweest dan zou je het eventueel nog kunnen afwenden.

666 Waarschuwing! Je bent uit balans, je focust teveel op het materiële. Neem wat afstand van het materiële en doe eventueel aan meditatie of zelfreflectie om jezelf weer te hervinden.

777 Gefeliciteerd! Je bent goed bezig, alles verloopt volgens plan, je kan verwachten dat er leuke dingen je kant op zullen komen. Of je hebt een wijze levens les geleerd.

888 Een fase komt ten einde. Het kan op emotioneel, werk of relatie gebied zijn. Het kan ook betekenen dat wat je hebt gezaaid klaar is om geoogst te worden. Aarzel dan niet om te oogsten.

999 Einde! Dit is het einde van een grote fase. Voor lichtwerkers is dit ook een oproep om aan het werk te gaan het universum heeft je nodig.

000 Dit is een indicatie dat je één bent met het universum. Altijd leuk als iemand je precies om 0:00u een berichtje stuurt.

In lak'ech,

Rudolf Maduro - Spirituele Zielen Hyve

Bronvermelding:

http://spiritueel5.hyves.nl Spirituele Zielen Hyve
http://synchroniciteit.hyves.nl Leven in Synchroniciteit Hyve
http://www.inlightimes.com/archives/1999/11/nu... Number Sequences
http://www.spiritual-path.com/numerology.htm Spiritual Path Numerology
http://www.wejees.net/wejeesnumerology.html Numerology Calculator

Verspreiding van dit artikel is toegestaan onder de volgende voorwaarden:

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/...

[ (¯`·..·AnGeLWinGs·..·´¯) | 21/2/2009 ]

Meestergetallen

Meestergetallen
door Solara

Je kunt soms met andere meervoudige Meestergetallen getriggerd worden. De Meestergetallen zijn meervoudige getallen als 11, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88 & 99. Deze getallen behoren tot de Grotere Werkelijkheid welke de werkelijkheid is die eerder gebaseerd is op Eenheid dan op Dualiteit.

11 = Het Nieuwe laten Ontstaan en het Nieuwe verankeren.

22 = Op het Nieuwe bouwen. Een Nieuw Leven en en een Nieuwe Wereld opbouwen.

33 = Universele Dienstbaarheid via de vernelling van ons Eenheid Wezen.

44 = Het evenwicht tussen het spirituele en het fysieke, de herconfiguratie van ons
evolutionair labyrint. Zo Boven, zo Beneden. De creatie van de fundering van
ons Nieuw Leven.

55 = Persoonlijke vrijheid verkrijgen door vrij te zijn van het verleden & helemaal echt.

66 = Onze verantwoordelijkheden vervullen op een vreugdevolle, creatieve manier.

77 = Diepgaande inzichten en openbaringen. Onszelf verbeteren naar ons
Kernwezen.

88 = Het Meesteren van overvloed en heelheid in alle rijken.

99 = De voltooiing van een belangrijke evolutionaire cyclus. Tijd voor een volgende
quantumsprong. Elk Meestergetal is een initiatieniveau waar we allen doorheen
moeten op onze evolutionaire reis op Aarde.

Soms kunnen we ook geactiveerd worden door super Meestergetallen als: 111, 222, 333 444, 555, etc. Elk van deze heeft een unieke resonantie die ons op diepe cellulaire niveaus beïnvloedt en activeert.

[ (¯`·..·AnGeLWinGs·..·´¯) | 12/2/2009 ]

5e-Dimensie333, 222, 555 toeval?

5e-Dimensie333, 222, 555 toeval?
Door Tessa Koop ⋅ February 6, 2009 ⋅ Reageer
Tools
Email Artikel Print Artikel Rss Feed Bookmark
Digg Itdel.icio.usStumbleupon.De betekenis van getallen

Laatst rekende ik af bij de bakker: 'Dat is dan 3,33 euro,' zei de medewerkster. In het begin denk je dat het nog toeval is als je per ongeluk op de wekker kijkt, op de display van je cd-speler, je kassabon, de kilometerstand van je --- en je ziet 555, 1111, 222 of 15.15, 333. Maar op een gegeven moment gebeurt het wel heel vaak. Heb jij dat ook?

Welkom in het ascensieproces! Je verruimt je bewustzijn (ascenderen betekent: opklimmen), word je meer bewust van de eenheid met het AL. Er zijn leuke websites en boeken over geschreven: de betekenis van getallen. Ik kan er geen genoeg van krijgen.

Het mooie is namelijk dat de kosmos, het universum, god, de engelen - net hoe je het wilt noemen! - op allerlei manieren met je communiceert en contact zoekt. Boodschappen doorgeeft, je aanmoedigt om je vast te houden aan datgene waarvan je hart je ingeeft dat het jouw waarheid is. Mooi hè?

Het overkomt me het meest als ik in the flow zit maar ook als ik totaal niet in de flow zit. Ik merk: het ascensieproces is er vooral een van vallen en weer opstaan. Twee meter omhoog klimmen en weer een meter naar beneden donderen. Laatst bij de bakker was ik de verbinding even kwijt. Dat herken je vast wel: stiekem slippen negatieve gedachten naar binnen, je haalt jezelf omlaag met iets, raakt weer even het vertrouwen kwijt. Tot ik 3,33 euro moest betalen bij de bakker. Ik werd ineens wakker geschud.

Volgens het boek 'Getallen van de Engelen' van Doreen Virtue betekent 333: 'Je bent één geworden met de verlichte meesters en ze werken dag en nacht met je - op velen niveaus. Ze houden van je, leiden je en beschermen je in alle opzichten.' Dat is toch mooi? Ik was me ineens weer bewust van het feit dat ik zelf controle heb over hoe lang een dipje moet duren. Maar vooral ook: dat er altijd hulp is van 'boven'.

Wil je hier meer over lezen? Kijk dan eens op nvisible.com of
http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/astr...
Meester Getallen
door Ronna Herman

Een van de verschijnselen die zich in deze tijd voordoen om ons erop attent te maken dat wij leven met Spirit, een manier die onze gidsen en leraren gebruiken om ons bewust te maken van de energieën en de betekenis van getallen, is het verschijnen van 3 of meer dezelfde cijfers achter elkaar.

Onderstaande informatie is een verzameling uit verschillende bronnen en Lord Michael heeft die bevestigd. (Uit De toekomst is Nu - De gouden belofte 2 van Ronna Herman)

111: Stroming van energie - Versterkt het niveau waarop jij op dat moment bent.

222 of 2222: Verrijzenis- en ascensieproces.

333 of 3333: Beslissingsgetal - Of het wijst je de weg naar een 999 fase van voltooiing, óf negatief, het brengt je in de 666 frequentie die je terugwerpt in de 3de dimensie.

444 of 4444: Dit is een echt herrijzenisgetal - je hebt net een belangrijke fase voltooid.

555 of 5555: Het ervaren van de energie of een niveau van Christusbewustzijn - Heel waardevol.

666 of 6666: Materiële wereld - 3 Dimensionale frequentie - Dichtheid.

777: Symboliseert de integratie van een bepaald deel van de 4 lagere lichamen met hogere spirituele frequenties binnen het rijk van de 3de dimensie of op het niveau waarop jij je fysieke werkelijkheid op Aarde manifesteert.

888: Symboliseert oneindigheid - De gebundelde spiraal van de materie verenigd zich met het spirituele - Het naderen van de voltooiing van het ascensieproces via de energieën van 222 en 444.

999: Symboliseert de 3 niveaus van de drie-eenheid - Voltooiing.

000: Grote leegte - het ervaren van een nulzone - overschakelen of doorgaan naar een nieuw energieveld.

11:11: Het begin van een heel nieuw niveau of fase van ontwikkeling - Een andere dimensie of frequentie van ervaring - Het opengaan van een portaal.

12:12: Een kosmische verbinding - Een brug naar de toekomst - Duidt op een niveau van voltooiing of het naar een nieuw niveau in het initiatieproces gaan.
Maryssa
Maryssa dec 17 '09
admin
admin dec 17 '09
aha ja juist Maryssa,
Rainbow, die info hebben we hier dus al lang,
mensen zijn hier niet van gisteren hoor!
laughlaugh
Maryssa
Maryssa dec 17 '09
wink
Beschermengel
Beschermengel dec 17 '09


Waarom vallen jullie hem zo aan?
Emuca
Emuca dec 17 '09
Ik vind het juist wel interessant om te lezen hoor. smile

Welkom Gino!
admin
admin dec 17 '09
Dat doen we toch niet, Beschermengel
als je natuurlijk alleen dit gedeelte leest, komt het vreemd over.
Maar ik heb de jongen onheroepelijk van dag één in m'n hart zitten.
Beschermengel
Beschermengel dec 17 '09

Oke.. wink
Maryssa
Maryssa dec 17 '09
Ik zie het niet als aanvallen, Beschermengel. Rainbow is welkom hier. Het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat er een heleboel waarheden zijn en dat die van hem niet persee leading is.
Beschermengel
Beschermengel dec 18 '09


Ik snap het, ik vondt het alleen zo hard aankomen ...maar dat is mijn mening hierover smile....even goeie vrienden hoor!
Rainbow
Rainbow dec 18 '09
is wel aanvallen wat jullie doen, zo komt het over
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki