Loading...
nl

Time Elapse 1MT1

Richie Richard
Richie Richard dec 13 '09
In onze klas is een Time Elapse video gemaakt. Dit werd gemaakt tijdens de 4 uren project. Het zijn 700 foto's aan elkaar geplakt, deze werden elke seconde geschoten.
Dit is het resultaat:

Delen:
admin
admin dec 13 '09
Gaaf gedaan Denzil, leuk om naar te kijken !
Richie Richard
Richie Richard dec 13 '09
^^ bedankt, maar tim heeft het gemaakt tongueIk heb hem een beetje geholpen met Adobe Premiere Pro, wat best wel een rot programma is.

En inderdaad ja, in de les maak ik gebruik van 2 computers ^^ soms 3 tongue
admin
admin dec 13 '09
Zag de naam staan ja, maar je zat op de voorgrond ... met een paar computers wink
Richie Richard
Richie Richard dec 13 '09
gege klopt, ik heb zonder dat ik het wist de hoofdrol genomen xD. Niet dat ik het erg vind ofzo..
admin
admin dec 13 '09
Is juist lachen, of niet soms smile
Richie Richard
Richie Richard dec 13 '09
Zeker zeker, direct de kans genomen om via hem een fotosessie te regelen voor BFAL, we moeten namelijk een hoop foto's hebben ^^ mensen beginnen nieuwsgierig te worden wie we nou zijn..
admin
admin dec 13 '09
Kijk smileWat is BFAL?
Richie Richard
Richie Richard dec 13 '09
Blood From a Leaf, mijn band ^^ tongue
admin
admin dec 13 '09
Nu je het zegt, idd smileBegint het goed te lopen? Klinkt goed, super smile
Richie Richard
Richie Richard dec 13 '09
Het begint inderdaad te lopen. Ik heb laatst een interview over BFAL gehad met lifefm, binnen kort worden onze eerste tracks gebroadcast op een locale omroep in rijswijk/den haag. LifeFM wilt weer dat we audio fillers gaan maken. (like: Hey, wij zijn blood from a leaf, en je luistert naar.. etc etc)

Dus het gaat prima!
admin
admin dec 13 '09
Dat is goed nieuws, succes Denzil smile
Richie Richard
Richie Richard dec 13 '09
bedankt man laughwinkik weet gewoon bijna zeker dat we een succes worden.. het loopt zo lekker...
admin
admin dec 13 '09
Dat mag ik graag horen laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki