Loading...
nl

Bloed prikken

Richie Richard
Richie Richard dec 9 '09
Hey hey!
Vandaag ben ik bloed wezen prikken en het deed best pijn, in het begin niet.. maar naar elke buisje werd het erger.

Dit moest omdat ik nu getest wordt op 7 verschillende ziektes die slaap problemen kan veroorzaken.

Ook moet ik misschien na de kerst vakantie naar een inrichting waar mijn slaap gedrag vast wordt gelegd..

Ik kijk hier maar tegen op, de dokter denkt dat het makkelijk een vorm van pfeifer kan zijn, wat denken jullie?
Delen:
Cialara
Cialara dec 9 '09
Wat voor slaapproblemen heb je dan Denzil?
Maryssa
Maryssa dec 9 '09
Hallo Denzil,

Bloedprikken dat is nooit echt fijn. Wel goed dat je het hebt laten doen als je zo slecht slaapt. Het klinkt wel als een grondig onderzoek. Het ligt een beetje aan de techniek van degene die bloed prikt of het pijn doet of niet. Bij het wisselen van de buisjes kan de naald wat verschuiven en dat kan pijn doen. Waarom zie je er zo tegen op om jouw slaapgedrag te laten onderzoeken? Als er wat uitkomt en je kunt behandelt worden waardoor je goed slaapt en uitgeruster bent is dat alleen maar winst. Slaapproblemen kunnen allerlei oorzaken hebben, je kunt het beste de onderzoeksresultaten afwachten.
Richie Richard
Richie Richard dec 10 '09
Nou het is niet zozeer om achter de resultaten te komen, maar de onderzoeken zelf. Ik bedoel bloedprikken is liever wat we allen denk ik vermijden. Net zoals een inrichting waar ze je gedrag in de gaten houden..

Mijn probleem is dat ik vrijwel constant vermoeid bent, zelfs als ik goed heb kunnen slapen. Maar zelfs dat is zeer lastig.
Maryssa
Maryssa dec 10 '09
Als er onderzoek wordt gedaan naar jouw slaap dan krijg je een soort van badmuts op met elektrodes en wordt je hersenactiviteit gemeten. Je moet dan slapen in een bed waar je onder camera toezicht staat. Dat gebeurd om inzicht te krijgen in je slaappatroon. Jij hebt het steeds over een INRICHTING dat is iets totaal anders dan een instituut waar ze je slaapgedrag gaan bekijken. Andere vraag..:Ben jij zelf met je slaapklachten hulp gaan zoeken of is het je door bijvb je ouders opgelegd?
admin
admin dec 10 '09
Ik heb ook de zeikte van Pfeiffer gehad, maar die vermoeidheid was zo extreem dat ik een bepaalde periode van enkele weken van de 24 uur per etmaal 23 uur sliep, en met moeite de trap afkwam, met moeite 5 minuten op een stoel kon zitten, omdat ik er door moeheid afviel.

Het kan ook ijzergebrek zijn of weet ik veel wat, of inderdaad een lichtere vorm van Pfeiffer.

waarom gaan ze je slaapgedrag eigenlijk vaststellen, omdat je vreemde dingen doet tijdens je slaap, om te kijken of je wel diep genoeg slaapt of om te kijken waarom je zo veel slaapt?
Richie Richard
Richie Richard jan 1 '70
Origineel bericht van: Maryssa
Als er onderzoek wordt gedaan naar jouw slaap dan krijg je een soort van badmuts op met elektrodes en wordt je hersenactiviteit gemeten. Je moet dan slapen in een bed waar je onder camera toezicht staat. Dat gebeurd om inzicht te krijgen in je slaappatroon. Jij hebt het steeds over een INRICHTING dat is iets totaal anders dan een instituut waar ze je slaapgedrag gaan bekijken. Andere vraag..:Ben jij zelf met je slaapklachten hulp gaan zoeken of is het je door bijvb je ouders opgelegd?


Verkeerde verwoording, sorry :-";"1260562569

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki