hallo lezer
het is niet in duidelijk nederlands wat er zo geschreven wordt maar hoop dat er meerdere mensnen zijn die deze gevoelens kunnen begrijpen
zoveel gedachten alles zo druk dingen blijven onbeantwoord door mijn hoofd heengaan
gevoelns die niet van mij zijn blijven komen van het een op het andere moment.
liefde verdriet en pijn alles in 5 minuten.
ik ben graag alleen om weg te dromen in mijn gedachten kan me uren vermaken met alleen simpelweg denken . ieder verhaal zijn eigen onderwerp vraag me niet dit onderwerp te beschrijven dan raak ik in paniek. klopt dit zeg ik het wel goed doe ik er niemand pijn mee . alleen zijn is fijn maar alleen is ook maar alleen . wat in mijn hoofd gebeurd of bedacht wordt moet ik realiseren soms lukt dat en soms niet, lukt dit niet zijn er frustraties .soms met het realiseren doe ik iemand pijn dit is dan niet mijn bedoeling en zijn er weer die schuld gevoelns . ik ben ik ,maar wie ben IK ? dat is de grote vraag die nu rond spookt al die gedachten soms heel duidelijk andere niet verwarrende emotis wel of niet ja of nee.ik wil iedereen tevreden houden maar sommige keuze kwets ik mijn dierbare mee dan is er weer frustratie. al die frustraties worden me soms te veel en dan denk ik alleen nog maar aan mijn bed lekker dromen weg van alles alleen maar dromen niks moet alles mag
en dan begint de volgende dag