Loading...
nl

voorstellen

Angel22
Angel22 dec 5 '09
hallo ik ben niesjuh en ik ben nieuw
Delen:
gast
gast dec 5 '09
Welkom smile
Cialara
Cialara dec 5 '09
Angel22
Angel22 dec 5 '09
bedankt ben maar meteen begonnen met plaatsen zat met een aantal dingetjes hoo dat ik hier wat antwoorden kan vinden
Cialara
Cialara dec 5 '09
Je zult hier zeker heel veel antwoorden vinden. En wij vinden het leuk om je verder te helpen als we dat kunnen. En er valt al genoeg te lezen hier wink
Angel22
Angel22 dec 5 '09
dat heb ik al ontdekt haha
Angel22
Angel22 dec 5 '09
ook zou ik het fijn vinden als mensen mij toevoegen als ubb en een persoonlijk berichtje geven en natuurlijk alle reacties op het forum

verder wil ik vertellen dat ik als verzorgende in de wijk werk (soms wel lastig met een gave om gevoelens van mensen over te nemen ) ik heb een relatie en woon nog thuis
Maryssa
Maryssa dec 5 '09
Je bent van harte welkom hier. Die andere verzoeken die je doet komen vanzelf, gewoon door jezelf te zijn. Ik voeg zelf niet iemand toe als ubb die ik amper ken maar dat is voor iedereen persoonlijk. Geef het tijd en lees en typ gezellig mee.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '09
Van harte welkom op Merudi.
nevel
nevel dec 6 '09
Van harte welkom en ik ben ook net nieuw hier, maar wat ik tot nu toe gelezen en terug gekregen heb heeft me al heel wat gesterkt, ik zit weer even in een fase dat ik heel druk ben en dus niet altijd evenveel achter de pc zit maar ik probeer wel altijd te antwoorden als ik wat krijg, maar het is nog wel zoeken hier hoe en wat maar dat op zich is al een uitdaging.

Een warme Hartewens

Jan
admin
admin dec 6 '09
Hallo AngelEye 19

Voel je welkom!

Warme groet,
Marjan
Islandlady
Islandlady dec 6 '09
Welkom, meer dan welkom
Lena
Lena dec 7 '09
smilehallo angel eye 19
heb je ook de ogen van een engel?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki