Loading...
nl

mientje, wie wil mijn foto lezen?

mientje
mientje dec 5 '09
Hallo,
is er iemand die graag mijn foto zou willen lezen?
Ik kijk er al erg naar uit.
Groetjes Mia
Delen:
Maryssa
Maryssa dec 7 '09
Hallo Mientje,

*Ik krijg het ziekenhuis te zien bij je. Heb je onlangs een behandeling /operatie gehad?

*Hmm ik moet ook iets zeggen over een kunstgebit. Zit het niet helemaal goed? Terug ermee hoor naar tandarts of tandtechniker!

*Ik krijg het gevoel dat je in een dorp woont; kleine hechte gemeenschap van mensen.

*Je bent een ontzettend zorgzaam warm persoon.

*Was je kort geleden bij een uitvaart aanwezig?

*Doe jij vrijwilligerswerk? Bejaardenhuis/verpleeghuis?

*Ik krijg wat benauwdheid te voelen in keel/begin van luchtpijp.

*In de blik in je ogen kan ik zien dat je heel wat achter de rug hebt. Veel verdriet hebt gehad maar daar ook je lessen en levenswijsheid door hebt opgedaan. Je kunt anderen heel erg goed helpen. Je bent een goede gesprekspartner. Mensen met problemen vinden bij jou een luisterend oor en wijze raad.

*Stuk helderwetendheid en heldervoelendheid zit er bij je in volgens mij. Zeg jij wel eens dingen die zo uit je stromen zonder dat je er eerst over hebt nagedacht? Dat je achteraf denkt “hoe wist ik dat en waar kwam dat vandaan?”

*Wijkcentrum…hmm ben je daar geregeld te vinden? Koffie en thee schenken? Potje kaarten?

*Heb jij een vogeltje als huisdier?

*Volgens mij heb je kleinkinderen en zijn die een dag per week bij jou. Je vindt het heerlijk al ben je wel bekaf daarna. De leeftijd 7 jr jongetje en 10 jr meisje komt door.

*Qua gezondheid moet ik naar je galblaas en lever toe. Ook baarmoeder komt in me op. Heb je daar last van of last van gehad? Misschien in samenhang met mijn eerste punt over ziekenhuisopname / behandeling?

*Ik krijg een stuk angst te voelen bij je over wat er nog gaat komen. Je denkt veel na over het leven de laatste tijd. Bent bezig met de mysterieën van leven en de dood. Je bent daardoor ook op Merudi terecht gekomen heb ik het idee.

*Ik vind je warmte en hartelijkheid wel iets om eruit te lichten in deze lezing. Je geeft zonder iets terug te verwachten. Gunt anderen hun geluk. Maar soms kun je jezelf wat vergeten. Soms maar even er niet zijn hoor en lekker bezig gaan met je tuin en bloemschikken. Volgens mij doe je dat graag.

Nou Mientje dat was mijn lezing voor jou. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
Maryssa
Maryssa dec 12 '09
Hela Mia,

Ik heb jouw foto gelezen. Erg benieuwd wat je er van vindt. Laat je het me weten?

Groetjes Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420