Loading...
nl

Orb's

Pegasus
Pegasus dec 4 '09
Op deze dag is een foto gemaakt die helemaal vol staat met orb's. Ik heb uit de foto 2 fragmenten geknipt. Op de ene foto staat een grote orb bij mijn hoofd en op de andere lijkt het wel of je smiley's ziet in de orb.

Wat zien jullie in deze foto's?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '09
Hoi Pegasus,

Weet jij toevallig of er geflitst is bij het maken van de foto?
Pegasus
Pegasus dec 7 '09
Nee, weet ik niet meer.
Maryssa
Maryssa dec 7 '09
Ja die smiley zie ik ook duidelijk in dat kleine bolletje bij jouw arm. In de grote bol bij jouw hoofd zie ik een gezicht. Het is niet heel duidelijk te zien maar 1 oog is makkelijk te zien het andere oog minder, zoals ik het kan zien, hangen de mondhoeken naar beneden. Het is een beetje een gezicht in de vorm van een schedel van een skelet; met die contouren. Ik vind die bol met kleuren erin heel fascinerend; die bij de lamp..maar zie er verder niets in. Bijzonder! Voelde je zelf ook iets in die ruimte qua aanwezigheid?
Pegasus
Pegasus dec 7 '09
Was tijdens een weekend, waarin er veel gewerkt werd met de spirits.... In die weekenden voelde ik bijna altijd aanwezigheid van spirits.

De schedel had ik nog niet eerder gezien. Nu zie ik het ook. Het lukt me niet om de mondhoeken te zien.

Dank je voor het meekijken.
Pegasus
Pegasus dec 7 '09
Zijn er nog anderen die iets zien of iets kunnen vertellen over wat het betekent?
suzanne30e
suzanne30e mrt 20 '10
Hoi Pegasus,

Ik heb dit uitgezocht met mijn vriend wat deze bollen op de foto zouden kunnen zijn en het blijkt dat als je flink op je bank slaat en dan een foto maakt dat er stofdeeltjes omhoogkomen die reflecteren in de flits van het fototoestel en dan krijg je die bollen op de foto te zien probeer maar eens.

wel is het zo dat er zoiets is als hele witte orbs die je ook ziet bewegen op de foto zo heb ik ooit een foto van mijn zoontje gehad met 3 orbs eromheen die duidelijk om hem heen vlogen ik denk dat dit beschermers waren voor hem.

Groetjes Suzanne.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki